Yvonne Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. het heeft hier eindelijk eens lekker geregend vannacht geloof ik. En nu is het alweer droog. Eerst een glas thee, mijn ontbijtje en even bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen, Gister vroeg mijn mandje ingegaan. Hoofdpijn nog licht aanwezig, maar ik ga er weer voor. Zo eerst maar weer eens mijn landgoed een bezoekje brengen. Maar nu eerst een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen Blondie. Gelukkig is je hoofdpijn afgezakt. Hier startklaar. mag er weer vandoor. Ik wens iedereen een mooie dag. En Ietje, het gaat vast heel erg meevallen met het weer hoor. Nou luitjes, maak er wat van. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Morning, even snel , ik zit een paar daagjes in Londen, zaterdag ben ik er weer.... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Mijn bakkie zit erin. Effe eruit met doggie en op in de benen naar mijn landgoed. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen, Veel plezier in Londen Eline. Gipsy, kruip je nog even in bed? Ik heb totaal onverwacht andere woonruimte gekregen. Stond net een maand ingeschreven. Wereld even op z'n kop. Veel te regelen en te doen. Maar ben er superblij mee!! Tot later. Skip, Vol en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Mogge Gipsy....zo snel kapot gaan we niet door 4 uurtjes te slapen.onskapot voelen doen we over een lange tijd weinig slapen..inclusief de dranktijd Elke dag dat je drinkt voel je niet de moeheid die je nu voelt...je lichaam is moe..moe hoe het eigenlijk misbruikt word. En slapen met drank ..ach je valt in slaap..maar slapen doet het niet....het lichaam moet keihard aan het werk...om de alcohol..nicotine...of eten wegtewerken..zodat het weer schoon is. Rust die we zo nodig hebben..gunnen we onszelf vaak niet. Reken erop dat je lichaam en geest een behoorlijke tijd nodig hebben om dit te herstellen. Wij mensen hebben hele hoge verwachtingen met stoppen..te hoog Geduld word echt beloond vanaf de eerste dag stoppen...ook al merken we niks of voelen ons rot...het lichaam is blij...heel blij Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen allen. Vandaag weer een nieuwe dag. Voor mij dag 2 na de terugval. Geen lichamelijke alleen geestelijke problemen omdat ik ervan baal een terugval te hebben. Maar goede moed doet ook veel. eerst eens even heerlijk naar buiten, ziet er goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Mogge en welkom nikky Zolang je er wat van leert is het geen verloren terugval Dat balen geeft al genoeg aan..om weer op te pakken. Je hebt bewezen dat je best zonder kan Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Hoi Gipsy, Ik ga van een eengezinswoning naar een appartement en ga terug naar de stad waar ik opgegroeid ben. W.s. 1 september. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Hoi Huttula, Leuk je te lezen. Heb je het goed in de Heimat ? Groetjes en fijne dagen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Moet zeggen dat vakantie nu toch anders is..ervaar het anders Heb wel mijn eisengesteld hierbij...dus er word gedronken bij huisje..maar geen condtante zuipparty Er word rekening gehouden met mij...naar mijn wensen..of ik het wel naar mijn zin heb. Ik hoef niet op handen gedragen te worden...ik hoef ook niet slles leuk te vinden Ik houd zowie zo overal en met iedereen rekening...blijf zorgzaam Tis ook mijn vakantie...ik heb ook een goed gevoel nodig ondanks dat ik niet meer drink En dat goed gevoel komt er niet door mij weg te cijferen Niet dat elke dag me perfect voel...ik mag er wezen en das al zo fijn gevoel... Antoinnette en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Pm...die blijdschap straalt eraf met je nieuwe woning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Geniet ze ..akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen allen ProudMary gefeliciteerd met je nieuwe woning Eline veel plezier in Londen. Voor iedereen goede dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 goeiemorgen frummers. Heerlijk met het raam wijd open. Even naar de markt en dan maar hopen dat de zon zich weer laat zien. Mary wat heerlijk voor je!Wordt wel keihard werken dan zeker. Ik moest op dezelfde manier ooit héél snel beslissen en over. Een nederig lesje in hulp vragen leverde me tot huilens toe hulp op. Ik was in 4 dagen over, zussen kwamen mee sorteren en dozen pakken, volleyteams schoonmaken en verven, en een ander sjouwen en heen en weer rijden met busje. Zoon de electra en pc rommel. En ik? delegeren, lijsten maken, mee zorgen en regelen, maar geen kwast of doek in mijn handen gehad. En toen ik met de laatste bus meereed, waren de meubels op de plaats, het kleed uitgerold, lampjes even neergezet en kaarsjes aan, een echt thuiskomen was dat. Ik was in jaren niet zo gelukkig. Dus als je hulp nodig hebt, kom ik n dagje over hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 (bewerkt) Goeie morgen mensen Nikky probeer je te richten op het adb. worden dat is beter voor je en kost minder energie. Je bent opnieuw gestart dat is belangrijk. Das snel Mary, maar wel hartstikke leuk voor je. Gipsy probeer vanavond voor je naar bed gaat, de dag door te nemen, en in je bed schaapjes te tellen. Dat helpt echt. Moghu Hut. Acanthus, Akkie Sugartje en Jane 7 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 ha tante Bollewops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Zo ik ga me klaar maken. Zo een dagje weg. Vissen, lekker langs de waterkant. Parapluuuuuuutje mee, drinken en heel veel zin mee nemen en dan komen we er vandaag wel. Later lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Goedemorgen frummers Gipsy, wat mij wel eens helpt om in slaap te vallen is gek genoeg juist proberen wakker te blijven, wel rustig liggend en met de ogen dicht. Das als je moe bent nog best lastig om wakker te blijven. Eline, veel plezier in Londen! Hier heeft het wat geregend en is het wat frisser. DagpactBlondieGipsy Wimmelt Mooie dag , carpe diem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Gipsy en dan de letters van het alfabet afgaan en voor iedere letter drie plaatsnamen opsommen. (werkte bij mij een tijdje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Bij mij zijn de slaapproblemen door het niet-drinken samengegaan en (weer) overgegaan in slaapproblemen door overgangsklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Om de 2 uur wakker worden. Dat wordt nu weer af-en-toe wat minder gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Weer fietsen op het programma vandaag Hutt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden