Mai Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen En als altijd, gewoon door Vertrouwen moet ik blijven houden Heb een fijne dag allen! Het ochtendlicht is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Een mooie ochtend om naar Denemarken te rijden Ik had daar ooit een leuke vakantie Heb het goed Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen, Ik sluit bij dit draadje aan, want jij was net eerder Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Tsja...Mai was toch echt de eerste vandaag. Goedemorgen luitjes. Snel maar even koffie en thee zetten. Ik zomaar het gevoel dat het een mooie dag gaat worden. Jen op weg naar Denemarken? Fijne vakantie dan Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goede morgen Wordt zeker een mooie dag. Heerlijk geslapen straks tennistoernooi. Jen fijne vakantie en iedereen een top dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen, Lekker vroeg op. Met een bakkie in de tuin luisteren naar de fluitende vogeltjes! Zo maar de Kids hun bedje uit trommelen voor weer een dagje strand. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Leuk Sowhat. Veel plezier. Tjitske, zet 'm op. Ik ga mijn vrijwilligerswerk doen vanmorgen. Fijne dag, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 O jij ook strand Blondie. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goeie morgen mensen. Jen een hele fijne vakantie en lekker genieten van alles. Werk ze P. Mary. Tjitske tennis ze. Sowhat en Blondie naar het strand??? Insmeren hé want het gaat weer schijnen. Nou eerst een bakkie van Vonneke en dan aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Klinkt allemaal goed! Vandaag ga ik lekker van de zon genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen allen hier. Ik slaap tegenwoordig ook steeds langer en ik heb niet eens echt vakantie Is ook wel heel lang, 6 weken vakantie MijnGerrit en dan ook nu nog alleen. Kan begrijpen dat je dan toch in ander ritme komt. Jen ik wens je een hele fijne vakantie in Denemarken, niet eens zover van hier, maar zelf nooit geweest. Ik heb vanmorgen weer wat telefoontjes te plegen dus red me wel. Hondje zit al op stoel op balkon te wachten op andere honden die langs komen lopen. Heb het goed mensen en sterkte voor mensen die het even wat minder hebben. Jij vooral sterkte wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen allemaal! Hier in den vreemde is het weer bloedjeheet vandaag. Zwetend wakker geworden en nu eens niet alcoholgerelateerd. @Mijn Gerrit, wat bedoel je precies met "het bijbehorende gedrag vertonen"? Dagpact: Blondie Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 goeiemorgen frummers Gerrit, je bent aan het leren alleen (te kunnen) leven nu. Dat geeft waarschijnlijk onrust die niks met drank te maken heeft, maar die je vroeger wel weggedronken zou hebben. Een soort van pavlovreactie dus. En omdat je nu ook niet wilt snoepen, komt het naar boven "bewust". Dus nu kun je er ook wat mee en daarna ben je weer een echte waardevolle stap verder. Mensen met meer huisbewoners hebben ook meer afleiding. Soms leuk en handig, soms ook een belemmering voor groei. Niet dat je altijd moet groeien hoor, maar dit is dus gewoon een kans. Mooi je eigen ding doen, en ervan genieten waar kan, en lijden waar moet. It's all in the game. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Nog steeds aan het wachten op een telefoontje van mijn therapeut wie de behandeling over gaat nemen. Zou om half 9 gebeld worden, maar nog steeds niks gehoord. Kan hier slecht tegen. Afspraak is afspraak bij mij. Grrr... Geduld nog steeds ver te zoeken bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 MijnGerrit, zeer herkenbaar, maar vooral goed dat je jezelf door hebt Ik plan de klusjes meestal s'morgens (in de vakantie zoals nu) en s' middags heb ik ' vrij'. En jaag ik mezelf ook niet op dat er nog van alles MOET. Bij mij kan de spanning ook behoorlijk oplopen en langzaam leer ik hiermee om te gaan. Je bewust worden dat het er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 en ik ga de hoogstnoodzakelijke taakjes doen zodat ik van mezelf weg mag lekker naar buiten, zon, zee en zaligheid en mijn maatjes. We kletsen wat af tijdens het "herstellen" tussen de volleyrondjes door. net als in de sauna, creert de warmte van de zon, ook andere warmte, intimiteit, en inmiddels zijn er al vele levensverhalen verteld. En als het ff too much is, dan springt er een op, pakt de bal en roept de rest erbij niet beppen, maar meppen ook wel eens lekker. Komplete therapie soms dat sporten en luieren. Heb een fiojne dag mensen doe ik dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Zelf gebeld. Excuses alom, maar wel goed bericht. Kom niet op wachtlijst (dat zou er nog eens bij moeten komen) maar behandeling wordt overgenomen op korte termijn omdat ik zo goed bezig ben. Nu oproep afwachten en verder. ☺ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik ben weer een heel eind uitgeblust na een dagje op de basis werken. We hadden het gisteren rustig op de ambulance en dan ga ik aan de poets op de basis. Op dat moment geeft het me een fijn gevoel omdat daar altijd erg veel te doen is. Ik erger me dan kapot omdat iedereen op z'n luie kont zit achter de pc. of zitten te gamen of met hun mobieltje bezig zijn, en ik denk dat eigenlijk iedereen z'n eigen kantoor schoon moet houden maar dat wordt niet gedaan met het gevolg dat er altijd een hele hoop troep en stof op de grond ligt. En dat zijn dan vrouwen die zo rond de 40 zitten. Dan ga ik aan de gang en doe dan veel te veel. Nu heb ik besloten om dat niet meer te doen. Het gevolg is dan wel dat ik zit te niksen en dan verveel ik me stierlijk. Moet daar toch een middenweg in vinden. Eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Nu snap ik het, MijnGerrit. Mooie analyse ook van LadyJane, waar ik me bij aansluit. Ook niet-drinkers vertonen soms hetzelfde gedrag, alleen bij ons is het gekoppeld aan het katergevoel. Maar soms kun en mag je je ook gewoon lamlendig voelen en even niet zo heel productief zijn. Daarmee kun je je ook opladen. Maar ik herken het en werk dan ook met een lijstje, een soort dagelijkse check list, die er ongeveer zo uit ziet. - Yoga: 1 uur - Werken: 8 uur - Vreemde taal leren van land waar ik woon: 1 uur - Lezen: 1 uur (minimaal) - Buiten zijn: 1 uur (minimaal) - Forum: 0,5 uur - Koken en eten: 1 uur - Huis- en adminklusjes: 0,5 uur - Drinken: 0 uur Lekker gestructureerd en overzichtelijk :-) groet van Yj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lezer Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen allemaal, ik wil iedereen een fijne zonnige dag wensen. Vandaag zet ik mij voor het eerst op het dagpact, ik hoop dat ik het goed doe, laat maar weten als ik het niet goed doe hoor. Dagpact: Blondie Yogajuf MijnGerrit Lezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Dan kan je nog 10 uur slapen Yogajuf Ik krijg zo psychiater hier, Opname duurt nu erg lang en hij gaat kijken wat er nu in tussentijd mogelijk is. Ik red me wel, het is alleen de onzekerheid. Ik weet niet hoe lang het duurt en wil niet nog meer medicatie, slik al genoeg denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ja hoor Lezer, goed gedaan en welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Douchen - aankleden - opmaken - naar de wc gaan - telefoneren - prive-mailen - naar buiten staren - surfen - tv-kijken - nadenken - lachen en huilen…: 3 uur (minmaal) Nog maar 7 uur om te slapen :-) Sterkte vandaag, Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Goedemorgen Herkenbaar MG, mij gaat dat ook zo maar bij mij zit ook wel in de aard van het beestje, of alles of niets! Maar een beetje golfbeweging mag er ook wel inzitten, een mens is ook niet altijd stabiel ook al leeft hij nog zo gezond. DagpactBlondieYogajufMijnGerritLezerGipsy Wimmelt Weer lekker zwemweer hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2014 Strand is uiteindelijk surfplas geworden. Ook niet vervelend! Nu weer lekker thuis, effe boodschapjes doen en daarna met een boek in mijn tuin onder een makke boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden