Spring naar bijdragen

zaterdag 2 augustus


huttula

Aanbevolen berichten

's Waar Bol, maar feit is dat ik het niet kan handelen. Echt niet. Ik kruip mee in dat bed en word ook depressief, zeg maar. Want van hele dagen slapen word je vanzelf depressief,

En ik weet het even niet meer.

Gisteren kreeg ik een mail van het werk. Ik mag blijven maar moet me herpakken, zeg maar. En dat kan ik niet alleen. Of misschien wel alleen, maar niet met een depressieve partner aan mijn zij,

Dat bespraken we gisteren. Hoe we dat gaan doen.

 

Enfin,

 

Ik wilde dat ik meer kon, maar dat is niet zo, dus de volgende drie weken ga ik een beslissing moeten nemen. Liefst met - de liefde is er - maar desnoods zonder, denk ik. Ik weet het echt nog niet.

 

Vanavond trouwfeest van mijn ex. Zal ook even raar doen. Geen risico op drank, wel op ouwe tantes die me bekijken en liefdevol-venijnig opmerken "Maar Jen, gij zijt dik geworden".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je heel goed Jen. je wilt eigenlijk zoveel delen en lief hebben, maar ook liefde krijgen van je partner. Als die behoefte niet gevoed wordt, kun je heel depri worden. Vreselijk is dat. Ik ging toch m'n eigen gang en deed dingen waar ik toch een beetje een fijn gevoel van kreeg. Van de andere kant heb ik ook teveel op m'n schouders genomen.

Nu woonden wij niet samen maar ik was er wel 9-10 uur per dag en vaak 7 dagen per week.

Ik denk hoe rot ook, dat zijn houding niet gaat veranderen, gewoon omdat dat er niet in zit, en de wonderen zijn de wereld niet uit, weet ik wel maar het hoort een beetje bij deze mensen. Het enigste dat je kan proberen is jouw houding te veranderen. Veel  je eigen gang gaan en kiezen voor jouw leven, met alle leuke dingen die er zijn. Dat kost veel minder energie en je krijgt er meer voor terug.

Als je blijft verwachten van je man, kost dat een hele hoop energie. De teleurstelling die je dan vaak hebt, geeft een hele hoop negatieve gevoelens.

Probeer je te richten op je werk. Das belangrijk voor jouw leven. ;)

 

Morninkjes broer.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top 40 eline, vroeger ging ik elke week naar platenzaak om foldertje op te halen met noteringen.

 

Weet niet welk nummer je bedoeld, Rolling Stones hebben toch ook nummer met brown brown Sugar, of laat mijn geheugen me in de steek.

 

Heb je nog plannen voor weekend?

 

Goedemorgen Jen

 

Goedemorgen bol, doe je rustig aan vandaag, Je kan altijd even lekker op je nieuwe bank liggen he.

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook vanuit mezelf een depressieve neiging, Bol. Dat weten ze op het werk - er is een gat in mijn cv dat ik niet kon verbergen, en daar heet H. niks mee te maken, ik kende hem toen nog niet eens - en ze zijn bang voor "herval" naar de toekomst toe. Ik kan niet anders dan ze gelijk geven.

Depri zoekt depri op?

Dank voor je begrip. Ik mag inderdaad niet blijven verwachten, en moet noden ergens anders oplossen. Maar waar he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha die Jen, ondeugd..

 

Sugar, dat deed ik vroeger ook en dan zat ik met mn cassetterecorder klaar om op te nemen vaak dan sprak de dj nog door het begin en het einde van het liedje....nu doen we klik bij i-tunes ...

 

Nu ik wat meer mag ligt de prioriteit bij wat huishoudelijke zaken....maar ach een dag meer of minder....

 

Overigens nog een GM allen en dat is niet GerritMijn maar Goedemorgen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen deze morgen frummers :sun:

zonnig hier nog, dus gauw de boodschappen straks.

webcam Scheveningen toont veel bewolking,

dus dagje herstel voor de huid

en onderhoud voor het huisje.

dochter gaat Amsterdam onveilig maken

en deep down zou ik wel mee willen

(Gaypride) lijkt me zo'n heerlijke happening!

dus wie weet mag ik eens spontaan zijn straks.

 

Jen, het zal belerend zijn/lijken hier

maar ik durf je te garanderen dat

eenmaal de drank vaarwel, H. waarschijnlijk een

plek in je leven kan houden. Niet dat de relatie

er makkelijker op gaat worden, maar je werk zal

wel haalbaar zijn. En jouw leven, zal na de zware

fase, een heel stuk rijker zijn.

Juist in jouw situatie nu, lijkt dit een onmogelijke keus,

maar ook hier kun je hulp bij zoeken meis. je hoeft het

niet alleen te doen, maar iets heel drastisch moet er gebeuren.

ik durf bijna te zeggen (uit eigen ervaring) dat jij niet van nature

depressief bent, maar mede door omstandigheden en drinken,

die aanleg hebt ontwikkeld.

Als ik er naast zit, dan oprecht sorry. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, 't is wellicht ook genetsch bij mij. Allez ja, dat zeggen ze. In dat opzicht zal het niet helpen dat ik tijdens ziekteverlof onder de dekens kruip en mijn anti-depressiva niet inneem. Het goede nieuws is dat onder die dekens drank er ook niet inkomt, en tja.

Drank helpt niet. Mij toch zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jen,

 

Ik heb afgelopen week regelmatig onder dekens gelegen ondanks alle pillen die ik slik.

 

Heb zovaak gedacht weer te gaan drinken, maar dan verpest ik mijn eigen toekomst. Het moest om niet te gaan drinken. Kruip weer uit dal en ben blij dat ik me hier weer kan laten zien. Lukte namelijk ook niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijke vraag, Jane.

In se denk ik dat ik een gelukkige peuter en kleuter was. 

Maar dat zijn niet echt mijn herinneringen, dat is wat aannemelijk lijkt uit andermans herinneringen en uit  foto's.

Als kind, lagere school zeg maar, was ik niet gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...