huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Gerrit Ik heb voor het eerst internet op mijn mobiel...ook ik moet met de tijd mee Dus jullie gaan ook mee naar oost duitsland Forum is geen straf voor mij..forum draagt mee aan mijn herstel..zet mij aan het denken Ik heb bewust voor forum gekozen...en sta nog steeds achter deze keuze Heb met gesprekken op werk ook aangegeven dat ik hier schrijf...natuurlijk niet de naam van het forum..ben niet gek Maar wel hoe goed het forum is..en wat het met me doet De goede mensen mogen veel van me weten...heb niks te verliezen..ben blij dat ik mezelf weer heb Moet weer verders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Even tussendoor kanjers. M'n bankstel en m'n stoelen zijn er. ERg groot maar wel ontzettend mooi. Moet ff wennen aan zo'n kolossaal ding maar daat gaat lukken. Fruit heel veel ontspanning gewenst. De Ardennen is erg mooi en je kan daar uren lopen. Mooi om stil te staan bij wat je in de toekomst gaat doen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goedemorgen, ik krabbel inderdaad weer helemaal op MG, voornamelijk om dat blijkt dat we niet zonder elkaar kunnen toch!  Dagpact; Blondie Agnieta Ietjefietje MijnGerrit Wimmelt  Ga zo lekker sporten en daarna zwemmen, wat een fantastische zomer toch! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Oh en op mijn werk heb ik geen internet....is maar goed ook...werk is werk..kan maar 1 de aandacht krijgen..anders choas in hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goedemorgen! Laatste vakantiedag met z'n alles, richting zwembad. Net nog langs huisarts geweest, woensdag bleek eigenlijk per toeval mijn bloeddruk te hoog. Gister hercontrole; weer. Vandaag terug bij huisarts en weer te hoog. Volgende week bloedprikken en 24-uurs-meting. Meteen gevraagd om leverfunctie-onderzoek, mooie kans om nu te doen. Wat fijn dat het overmatige drinken toch al tijd achter me ligt...het is nu nog een extra stimulans om dat zo te houden! Dagpact; Blondie Agnieta Ietjefietje MijnGerrit Wimmelt Vol huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Fruit ik lees dat jij je hoofd op nul zet, even leegmaken, sporten, fietsen, lezen, even geen gedachten....prima...dat heeft een mens, ook zonder perikelen af en toe nodig...  Bol, kan de derriere van Blondie nog op de bank, lees net dat ie erg groot is, moet net lukken, haha Hut neemt spareribs mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Oeps, zie net dat mijn bericht op twee manieren gelezen kan worden, ik las dus dat de bank groot is.... blondie6173, ProudMary en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goedemorgen,  Alles goed hier.Was vanmorgen op fiets naar het klooster. Zit nu met een bak koffie en dan zo wat koken.  Iedereen een mooie dag. Bol veel plezier met je nieuwe bank. Hoewel ik soms geloof dat wij bij elkaar in de buurt wonen zal ik hem niet komen uitproberen.  Ik ben wat verlegen   Iedereen die op vakantie gaat de komende dagen: Een hele fijne tijd.  Hanneke blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Eten klaar. En nu relax-time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Relax ze Hier roept het werk.. Hoop gedaan vanmorgen..hoop laten liggen Geeft niet..tis maar een week Daarna nog 2 weken thuis Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Oh en spareribs in de marinade Eerst gaar gekookt in appelmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Huh? Wat heb je gaar gekookt in de appelmoes Hut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Vol, da' s niet zo mooi van die bloeddruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Zonnetje verdwijnt achter de sluierbewolking hier. Dat was niet afgesproken!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Spareribs koken in water met pot appelmoes er door heen......geheim recept....niks zeggen he Basis voor zoete spareribs..dan 24 uur marinade naar keuze Dan grillen en smullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 En ik ga zo direct een pan nasi maken. !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Klinkt apart Hut! Hier vanavond veel groente en zalm .. schijnt goed te zijn tegen hart/vaat ziekten Ik ben toch wel erg geschrokken van die bloeddruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Pfff, vandaag de zoveelste aanvaring gehad met mijn dochter. Is deze week al vaak gebeurt, soms meerdere keren op een dag. Ik hoef maar iets te zeggen of te doen wat haar niet zint en ze knalt. De tijd dat ik wist wat haar triggerde is voorbij, zal de puberteit wel zijn. Zeer vermoeiend en moest ook al een fikse huilbui wegslikken. Haar gedrag triggerd natuurlijk ook iets in mij wat niets met haar te maken heeft, wat dat is weet ik nog niet. Ik wil niet gaan therapieën, dus laat het los voor nu. Gewoon blijven ademhalen en in contact blijven met haar. Verder ben ik lekker bezig in huis, boven is na het weekend klaar. Dan is beneden aan de beurt, maar dat zal even moeten wachten. Eerst maar weer eens sparen voor een paar mooie meubels die ik moet aanschaffen. Niet te geloven dat er al 4 weken van mijn vakantie voorbij zijn. Nog 2 weken te gaan en dan mag ik weer. Nu zo maar even wat boodschappen doen, bedenken wat we zullen eten vanavond. En dan wordt het een rustige avond wat mij betreft. Evt. nog naar het zwembad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Doorgaan met ademhalen en ook terug kijken naar de mooie en gezellige momenten, want die zijn er zeker ook. Nog veel meer dan de knalmomenten. En dat is ook goed om te zeggen, omdat die zo snel vergeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Kastanje het is heel normaal dat ze met de pubertijd flink uit kunnen vallen, dat hoort bij het loslatingsproces van de kinderen. Vaak zie je dat in de dierenwereld ook. Het is nodig voor de kids om zelfstandig te worden. Maar loslaten doet ook pijn, ook voor de kinderen. Probeer het te zien als een proces om volwassen te worden, misschien is het dan wat minder moeilijk. Â Hier geb. aardappelpartjes met veldsla met een paar druppies maggi en vark. vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ook niet verkeerd hoor Ger. Smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hoi mensen. bedankt voor het luisteren en het medeleven. Ik was gisteren doodsbenauwd om mijn ontslag te krijgen. Heb er ook verschillende dromen over gehad. In een daarvan heb ik mijn baas in het gezicht gespuugd :-o  Heb nu net een mailtje gekregen dat heel helder is en waarin me gemeld wordt dat ik na mijn vakantie met een schone lei kan beginnen. Ze willen betere afspraken i.v.m. thuiswerk en meer communicatie over de redenen van mijn ziekteverzuim, maar, en die zin blijf ik herkauwen, ze vinden mijn werk "kwalitatief",  Nu is het dus aan mij. Ik heb voorgesteld om een week verlof te annuleren, maar dat hoeft niet. Ik heb dus drie weken tijd nu om alles op een rijtje te zetten en me te herpakken, waarvan een weekje wandelen in Denemarken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alma Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hoi Gipsy, ik las dat je gisteren een moeilijke dag had. Wil je even sterkte wensen. Groetjes van Alma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Succes Jen! Grijp die kans met beide handen aan. Hier aan het opslomen. Nog effe de vaat wegwassen en drogen en daarna bijtijds naar mijn mandje. Fijne avond en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Dank je Blondie. Als jullie het niet erg vinden, probeer ik hier af en toe ook steun te zoeken, want ook al is de mail goed nieuws, ergens begint het nu maar pas. Iemand merkte op dat ik nergens mijn ei kwijt kan, en dat is inderdaad zo. Daar moet ik wat op vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden