Yvonne Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goedermorgen frummers. Donderdag alweer, time flies.... Maar koffie en thee staan gewoon klaar. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goedemorgen, Vandaag nog 1 dag door zien te komen. Merk dat ik mij de gehele dag aan het ergeren ben aan alles en nog wat. Geen vakantiegevoel dus. Afijn, straks de boel inpakken en proberen toch nog wat te genieten. Vanavond terugreis. Nu eerst een bakkie Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Nou, dat was een weekje afzien dus Blondie. Niet voor herhaling vatbaar denk ik. Vanavond weer lekker in je eigen huisje en lekker in je eigen bed. Sterkte nog even voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goedemorgen, Alleen een mooie dag. Maak er maar wat van. Ook al heb je het moeilijk. Alles komt goed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goedemorgen Hanneke. Ik wens jou ook een goede dag. Hoop dat je je niet meer zo van de wijs laat brengen door alle ellende op de wereld. Maak er een mooie dag van hoor. Ik moet er vandoor lui. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 en op de valreep ook voor Sohwat natuurlijk een heel goede morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Mogge allen Vandaag maar eens beginnen richting vakantie te werken Ik heb nog 2 morgens...running out of time Begin met konijnen hok/ren schoonmaken...heeft de oppas het lekker makkelijk. Succes,sterkte die het nodig hebben...maak er wat van..fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Fruit ik hoop dat je je een beetje staande kunt houden en mensen hebt om op terug te vallen.... Jen ik dacht ook dat het goed ging op het werk, maar wil ook kwijt dat ik vind dat het met jou goed moet gaan! Suikertje heeft om hulp gevraagd en dat geeft mij een goed gevoel....hij laat zien dat het allemaal niet makkelijk is en als je wat kwetsbaarder bent hulp moet vragen als het nodig is... Verder wens ik iedereen een goede dag, hier weinig te melden, soms zou ik meer willen vertellen maar is ivm herkenbaarheid ( niet van mijzelf maar familie en ex) niet mogelijk... Vandaag lekker rommelen, lezen, tuin etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goeie morgen mensen, Jammer Blondie, want met een vakantie moet je eigenlijk goed kunnen herstellen. Dat doe je niet als je je loopt te ergeren. Hier gisteren een mailtje gehad van schoonzus. Mijn broer is opgenomen omdat de aders in z'n hals zijn dichtgeslipt, dus even schrikken. Maar hij is in goede handen dus daar vertrouwen we dan maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goedemorgen, Eline, is er niet iemand op het forum die je vertrouwt en waar je in een pb je hart kan luchten? Hut, ben jij zo'n mens die het best presteert met een deadline? Succes ermee. Ik ga op de koffie bij een vriendin die heel mooi woont. Gezellig en genieten vh mooi weer. Als probeersel zet ik mezelf niet meer op het dagpact. Heb er veel aan gehad. Nu eens kijken hoe het bevalt zonder. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 goeiemorgen frummers ik heb héél vast geslapen en kom even moeilijk op gang. gelukkig hoef ik niet veel vandaag en kan ik op t strand weer verder slapen. dus erg zwaar is mijn leven niet op dit moment. Sterkte voor degenen die het wel zwaar hebben nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Half 10...nog niks gedaan..behalve internet Deadline...presteer niet goed bij..geeft onrust, maak mezelf moeilijk Dus ja na vakantie moet ik met dat stuk alles op het laatst echt aan het werk Bedankt PM en jij ook succes met/zonder pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Glazen wasser heeft me gered...auto stond in de weg Hup in de kleren..auto weg,was hangt..ik kan het wel..ben gewoon snel afgeleid Nu kan ik niks doen...voorheen had ik op deze momenten onrust...daarvoor verrookte en verzoop ik de tijd Dus dat betrefd...jaja huttula ie bent de beste..en nu aanmaken !! Leg die tablet weg Praat ff in mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 gelukkig maar maar heb het wel gehoord hoor en was ook voor mij blijkbaar fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goedemorgen allemaal, Een (bijna) vrije dag in het verschiet. Vanavond werken om 18.00 uur. Door mijn avonddiensten van de week, steeds wat later naar bed. Zet de wekker dan niet, en wordt dan tegen negen uur pas wakker. Niet normaal, zoals ik kan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Ga er ook vandoor. Even naar het dorp, wat boodschapjes. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Rapi kun je ook mijn BS doen...ben lui vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Ietje je bent het van plan.... of ben je vastberaden het bij fris te houden, je klinkt goed trouwens fijn dat je even lekker kon uitslapen en nu rustig kunt rommelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Deze luie dame gaat zichzelf even een schop onder haar bips geven...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Goed bezig jullie........ En weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik dacht ff aan kruidje...hoe gaatie? Ff broodje eten moet ook....hoor weer wat denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Gaat wel weer...dank je wel. Vakantieblues... Ik krijg vanavond vrienden te eten, heb vanochtend me helemaal uit kunnen leven met het maken van de Italiaanse antipasti... Koken is voor mij altijd een hele fijne afleiding. En deze keer is het me gelukt de keuken opgeruimd achter te laten...deze eerste etappe. Geen ontplofte bom, da's meestal wel zo...Gisterenavond hier ff opgeruimd, stofzuiger erdoor...opgeruimd huis=opgeruimd hoofd, of andersom? Hmmm... Vanmiddag nog wat kleine dingen voorbereiden en dan kunnen we vanavond heerlijk smikkelen en bijkletsen... Smakelijke lunch. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Dank jullie voor je medeleven, leef niet op alcohol maar even op medicatie, even nodig. Heb net rapportage eindverslag gelezen kliniek Leeuwarden, maar klopt wel helaas. Nog 1 wachtende voor me en dan weer opname, hoor het morgen om 4 uur. Heb geen puf nu om verder te reageren. veel liggen. Nogmaals heeft niks met alcohol te doen nu, meer met psychische klachten en die zijn helaas niet verminderd na bijna 2 maanden niet drinken. Speciale groet aan Eline, sorry voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 Speciale groetjes voor mij......voel me helemaal blij.....en weg was ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2014 hoho Spud, even de voorraad opmaken? weetje voor mij was het zo dat drank er voor mij was, waar wanneer en ik dat wilde, mijn beste maatje, kon met hem/haar lachen, huilen, ontspannen, wegvluchten, ruzie maken, hij was er altijd voor mij... zo'n kameraad wil toch iedereen hebben? Maar ja, ik vond dat het tijd werd elkaar minder te zien ik kreeg geen weerwoord, geen kritiek, geen compliment, wat voor vriend was dat nou? Toch wilde ik deze vriend niet zomaar laten gaan, ik zou het afscheid voorzichtig brengen, hij mocht niet meer elke dag langskomen...dat viel hem en mij zwaar, erg zwaar, ik huilde voor twee.... Daarna heb ik hem nog een keer op bezoek gehad, ik moest ECHT afscheid kunnen nemen, hij nam wat gevulde vrienden mee.... We hebben het uitbundig gevierd, ik was drie dagen zo brak als een konijn... En toen was het klaar..... Hij zoekt me niet meer op, soms denk ik hem in de supermarkt te zien....maar duik dan ik gauw een ander pad in..... huttula en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden