Acanthus Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Goedemorgen. Zoals MG zegt Blondie. ik ben er ook mee gestopt om samen met m'n ouders op vakantie te gaan. Wel een gemis, maar het brengt een hoop rust voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 (bewerkt) Laat maar 29 juli 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Geruststelling ietje..waarom? Jouw plan was toch klip en klaar...gister Ik was degene met twijfels over jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Hoezo ..laat maar, arcanthus Omdat ietje nu weg is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ietje als je zelf gelooft dat je het kan : dan kan je het! Als je niet gelooft dat het lukt dan lukt het niet.... Als ik nou in jou geloof dan helpt dat vast om ook in jezelf te geloven. Maak er wat moois van deze dagen waar je met trots op terug kan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Dat bedoel ik...trek zit meestal wat meer achter. Van je af schrijven..lezen..teruglezen,leverd zoveel meer op als trek Eigenlijk is trek geen echte trek maar...wat is er met me werkelijk aan de hand. En dat wat er werkelijk aan de hand is mag best er wezen. Dus ff aandacht voor je zorg en dan weer verder...want je kan dat En 2 dagen..veel te winnen..voor jezelf..je kids..en je man Door te laten zien dat jij het kan..komt geloof in jou heus wel terug Succes en fijne dag ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Fijne dag gerrit Dat boek heb ik ook nog niet gelezen...staat ook nog op lijstje Zodra mijn koppie helder en rustig is voor lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik vond het best heftig...confronterend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Zal best kruid....vind verslaving zelf ook heftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ja....ik vind het soms ontzettend moeilijk..pffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Het stoppen is eigenlijk het makkelijkste in mijn ogen...de nasleep,puinruimen das soms pfff Ook daar moeten we doorheen..om vruchten te plukken Zo en nu naar het werk..fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ja, dat is het...stoppen is relatief gemakkelijk..volhouden...een ander verhaal. Werk ze..fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Goede middag allen, Oei;, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers. Rapilos alleen , Nou ja, veel mensen op vakantie denk ik. Vanmiddag ergens op gesolliciteerd, waarvan ik bijna zeker weet, dat ik toch niet aangenomen/uitgenodigd wordt. Geeft niet, Niet geschoten, is niet geraakt toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ga maar eens snijboontjes schoonmaken. Met een balletje gehakt. Lekker Hollands! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ietje, Al een beetje lekker vakantie gevoel dus. Kinderen vinden dat zeker ook prachtig; Bord op schoot! wat kan je dan van ze genieten he , Wijfie, Fijn, dat jullie zo genieten van de pup. Geeft ook lekker afleiding, en wat je zegt; Je moet met zo'n beestje naar buiten he Lekker, dat J. er ook zo van opknapt. Ha,Hai Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Schattig Ietje, Zie het zo voor mij, zo'n kleine hummel op zo'n fietsje. Maar ja, goed in de gaten houden he, Je moet continu op je hoede zijn met die donders , Als ik niet meer zou werken, zou ik misschien ook wel een hond willen. Bijvoorbeeld, eerst eentje proberen uit een asiel, Maar ach, misschien ook wel niet hoor. geeft natuurlijk ook heel veel verplichtingen. Maar goed, hoef over deze mogelijkheid voorlopig nog niet na te denken. Moet nog bijna 7 jaar werken, voor ik met pensioen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Nog een weekje en dan vakantie... Ietje, doe dat goed he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ietje, bij dat fort? ik was daar ooit ook met de iederwijsschool en de kidz natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Een heerlijke dag gehad met dochter. En een drukte in die sauna, in geen 2 jaar meegemaakt. Ik denk dat iedereen er voor de helft vd prijs zat. Weer buiten zocht ik een omslagdoek en moest terug; bij mijn kastje stond nog een draagtasje met spullen en bij het kastje van dochter idem. Konfronterend soms hoe we op elkaar lijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 fort Luna iet bij de Waterlinie/Lunetten maar een andere dan jij was dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 goh Sowhat hij is geslaagd maar mag zijn begrijpend lezen nog wel even ophalen Wat een opluchting zal er ehersen bij jullie en nou ja, wees eerlijk, beter dit dan andersom, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 SoWhat, Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 proficiat aan je zoon Sowhat :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Oh bah Sowhat, wat een vervelend jong hihi. Vandaag met een kabellift de berg opgegaan en weer naar beneden gewandeld. Het was prachtig, maar ik voel nu wel de beentjes. Manlief is zelfs al in dromenland. Ik ga nog even lezen tot de luikjes dichtvallen. Slaap lekker voor straks. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden