lady jane Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 het was ook wel warm vannacht kruidje ik had er ook last van, en een vette mug ook nog! De klamboe maar eens goed hangen, want die drapeer ik nu zo dat ik er in verstrikt raak. Nou, hup in de benen weer fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Zeker weten Lady. Kom maar eens kijken als het klaar is. Ach als dat woelen maar een dag is, is het te overzien Thee. Ik heb vannacht weer eens heel raar gedroomd. Had weer eens gedronken. Niet veel 2 plisjes maar maar ik was zo zat als een toeter, en viel op de grond en kon niet meer opstaan. Mijn vader schrok ervan en keek heel vreemd. Ik zei dat ik m'n shag zocht die ergens op de grond lag, verder was er niets aan de hand. M'n broer zei dat ik gedronken had, hij rook het maar ik vertelde hem dat ik een Belgisch stoofpotje met donker bier gemaakt had. Jaja m'n zolen. Ik werd met een zucht wakker en was een beetje van slag. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ja...een nachtje woelen is niet erg...heb ook gedroomd. Maar weet niet meer wat. Zo'n halve waak-/slaaptoestand. Kan me voorstellen dat je ff van slag bent Bolletje..grappig dat je het je nog zo goed herinnerd. Heb als kind wel altijd veel gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Lijkt hier wel een volksverhuizing. Gaan maar een weekje, maar auto zit Bommetje vol. Afijn, nog effe een bakkie tussendoor, nog afwassen en vuil weg en dan ben ik er klaar voor. Weet niet of ik daar wifi heb, dus mochten jullie mij een weekje niet zien hier, dan gaat het alsnog oké met mij. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Een week met je schoonouders in een huisje.... Dat is geen vakantie dat is topsport bedrijven. Sterkte en veel plezier.... " erger je niet verwonder je slechts" zeggen wij altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen, Ik heb vanochtend verslavingszorg gebeld waar ik al eerder geweest ben maar uitgeschreven ben, intake gaat weken duren, eerst maar naar de HA. Wat een rotziekte is dit toch . Maar nu weer, net als IetjeFietje met lood inde schoenen: Dagpact BlondieMijnGerritProudMary Agnieta Kruidenthee Wimmelt Het kan gewoon niet anders. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Heel erg veel vakantieplezier Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goh Wimmelt, wat duurt dat lang zeg. Hier was ik zo aan de beurt. Misschien kan je huisarts het versnellen? Sterkte en hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Proud Mary Moet volgende week naar de huisarts, misschien moet ik maar aan de refusal maar weet niet of een huisarts dat mag verstrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Dat weet ik ook niet Wimmelt. Maar als dat niet kan is er misschien andere medicatie die je kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Goedemorgen, Nu ben ik net terug van het Klooster. Daar ben ik wat van opgeknapt. Ik merk dan dat ik gewoon teveel alleen met alle problemen in de wereld bezig ben. Ik tol maar rond en volg de TV. Ben van plan die vandaag niet aan te zetten. Ik help er niemand mee. Vanavond ga ik fijn naar de Vespers in het Klooster en morgenochtend naar de dienst. Ik wens iedereen weer een heel goede dag toe. Sterkte wie het nodig heeft. En denk dat we dat allemaal wel een beetje zijn. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Doe je goed Hanneke . Je kan het leed van de wereld nooit dragen. Je eigen leed is meer dan genoeg Neem je rust en afstand ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Jeetje Wimmelt, komt misschien ook door de vakantie dat het wat langer gaat duren. Gaat het je lukken om de drank te laten staan? En vriendin? helemaal uit the picture? He Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Wimmelt en Ietje, ik heb respect voor jullie. Dit zijn gewoon hele vervelende dagen om door te komen. Volhouden hoor! Hanneke, goed idee om de televisie uit te houden. Ik kijk bewust ook niet naar alles wat met de ellende te maken heeft. Zonder dat krijg ik er al genoeg van mee. Ik heb mijn rondje hardgelopen en ben weer heel gebleven. Dat gaat de goede kant op. Net een paar uur aan mijn werk besteed en nu zo boodschappen doen. Alles lekker rustig aan, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Hoi Eline, alles naar wens? Narcose weer helemaal te boven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Wimmelt en Ietjefietje, trots op jullie Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik moet ook nog boodschappen maar het blijft regenen....nou ja dan maar nat, ben niet van suiker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 narcose wel zo'n beetje kwijt, conditie ook....en ik mag pas na zes weken weer sporten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Eerst maar eens een tosti maken...of twee of drie.....mjammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 (bewerkt) Wimmelt en Iet :rose: :rose: Eline smakelijk. Zo zeg de w.c. woordt mooi jongens echt. Inmiddels is mijn fonteintje voor de w.c. ook gebracht. Wel duur maar van zwart hardsteen. Ook heul mooi. Ik ben een gelukkig mens. 25 juli 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Valt me toch van je tegen eline, Suiker is best lekker Veel eetplezier met je tosti! Ben weer thuis, ging niet helemaal goed, maar geen zorgen, ken mijn wegen nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Wat jammer suiker.. Werken ging niet helemaal zoals je had gehoopt? Vol houden he je bent zo goed op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Hoi ietje, ik dacht even op het forum kijken....gaat het met je, hoe voel je je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik had ook Wimmelt wel even willen zien hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 En toen was het weer stil.......ik ga even onderuit best moe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden