kruidenthee67 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Dank je Gerrit, en Rapi, Nee, we zijn niet zielig..ik ben niet zielig. Integendeel...maar soms overvalt zo'n gevoel, gedachte me. En ben ik naar mijn zin toch ook te veel met 'geen alcohol' bezig. En ondertussen anderen positief proberen te motiveren...vandaar. Volgens mij schreef Jane het vandaag ergens...mindfulness, meer in het nu leven...loslaten zal daar ook vast bij horen... Dat lukt vaak goed en soms wat minder. Yoga in het bos...gaaf! Hier ligt het nu stil, wel jammer...en thuis het matje uitrollen...why not?! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Kruidje...dat zware gevoel is ook een gevoel...dat mag er ook wezen Als je deze toelaat word die minder ook weer minder zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Dank je Hut...ik weet het. En doordat ik weet hoe het werkt, kan ik het ook voelen, da's ook wel weer mooi. It's life. Heb inmiddels ook al weer gelachen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Mateloosheid................had ik verteld dat ik een korte broek zou kopen en met 3 thuiskwam? Dat ik die hebzucht verfoeide en er 1 terug heb gebracht? En toen dacht: mwoah, dan kan ik mooi die ...............kopen ZUCHT ..............Hebzucht? Mateloosheid? Oude fouten komen steeds terug totdat je er last van krijgt. Maar ook wel weer grappig; als ik niet verslaafd was zou ik geen eens létten op mijn gedrag en nu doe ik beter mijn best om te doen wat goed is ipv wat mij fijn lijkt. Voor beide is wat te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Dit is niet leven in een kramp, dit is zelfreflectie in de chronische vorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Trusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 zit ik net te denken of ik nog een toetje mag en als jij 2 korte broeken tegelijk mag ja dan mag ik wel een ijsje nog thnx Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Beter drie korte broeken dan drie motorfietsen, Monster. Drie broeken vind ik niet zo erg hoor, als het daar nou bij blijft. Ga goed Monster. Ik heb morgen een mooie rit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Ik meld me droog af voor vandaag. Fijne avond verder, goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Compenseren...van het ene minder door meer van het ander te nemen We zijn er goed in..waaronder ik Inhaalslag van een tekortkoming Hoe herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Monster, wat moet je dan met twee broeken? Zelfreflectie...ook daarin kun je erg mateloos zijn.... Balans....en dat klinkt dan weer een beetje saai. Het is ook nooit goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Mensen ik ben er ook van tussen... Beetje lezen en dan lekker slapen! Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 haha, ik ga saai reflecteren onder de douche en dan uitgebalanceerd pitten. Welterusten voor later allen kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 En nu de luikjes dicht Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 bijzondere docu nu op Ned.2 en daarna slapen, truste vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden