Yvonne Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels op je te wachten ... ... en de nieuwe dag ook. Buiten is het aangenaam, binnen is de temperetaar inmiddels gezakt naar 25,5 graad. En dan nu eerst even wakker worden met een lekkere bak sterke koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 En dan is het nu weer tijd om af te sluiten hier. Heb even heel gezellig met mij en mezelf zitten keuvelen, hihi. Dames, heren , ik wens jullie een mooie dag toe. Koffie en thee op de jullie welbekende plaatsen. Dag dag. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Werk ze Yvon! En een goedemorgen, Vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen. Nog wat dingetjes regelen voor mijn weekje Overijssel en daarna genieten van het mooie weer. Maar eerst een lekker bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goedemorgen Sowhat. Effe doesjen hier en in de benen voordat het zonnetje doorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goeie morgen kanjers. Sowhat was jouw zoon nu pas geleden gezakt? Zo ja, hoe is het nu met hem? Is hij er al een beetje overheen? En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goedemorgen, al gedouched, de krant gelezen, nu tijd voor koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 goeiemorgen frummers het wordt een prachtige week vanaf nu in elk geval qua weer. en ik mag de deur pas uit als de brief naar de belastingen ook de deur uit is. aan het werk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goedemorgen, Gisteren gemanteldzorgd bij moeder, vanmorgen " er even tussen uit" voor vrijwilligerswerk. Zelfde doelgroep :-) Ondertussen maak ik me vet zorgen om moeder. Andere zus is er nu. Dagpact Blondine MijnGerrit ProudMary Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 (bewerkt) Rotklus Jane. 22 juli 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 ja oh nee ik ben al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goeiemorgen, Met de koffie aan de computer...hubbie allang onderweg en morgenavond weer thuis, twee dametjes logeren en eentje ligt nog heerlijk te slapen! Dus da's echt vakantietijd.. Gisteren me helemaal vergeten droog af te melden...het was ook zo rustig Maar ik doe vandaag weer gewoon mee. Zometeen krantje lezen, ontbijtje en dan weet ik het nog niet. Als ik me verveel kan ik altijd was gaan opruimen hihi! Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. DagpactBlondineMijnGerritProudMary Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goedemorgen, Een mooie dag iedereen. Het wordt een fijne zomerdag. Geniet er van als het even kan!!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Oei P.Mary dat is rot voor je. Wat mankeert je moeder? Het kan zijn dat je dat al geschreven hebt maar ik heb het de laatste tijd erg druk gehad. Ik hoop dat je het mantelzorgen kan delen zodat je er niet alleen voor staat. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Goedemorgen allemaal, Weer een stralende dag! Eerst ochtendgym, Dan..kofie, Kapper, Boodschappen. In die volgorde dus. Vannacht werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Echt rustig hier. Bolletje, er is steeds iets anders met haar aan de hand. En nee,je hebt niets gemist, want ik heb het hier niet uitgebreid benoemd. Afgelopen half jaar is mijn moeder 3x opgenomen geweest in ziekenhuis, tussendoor thuis aan t kwakkelen. Nu enorme rugpijn. Niet erg genoeg voor opname. Het is treurig, dat gemier thuis. Opname met sociale indicatie gebeurt niet meer in Nederland. Gelukkig sinds gisteren thuiszorg voor persoonlijke verzorging, maar door de versuffende werking vd medicatie moet er steeds iemand bij haar zijn. Ook 's nachts. Mijn zussen en ik zijn wel zo'n beetje aan het eind van ons Latijn. Dit duurt al 2 1/2 jaar. Daarvoor 3 jaar gemantelzorgd voor mijn vader die in 2012 overleden is. Afijn. Vanmiddag heb ik "vrij". Genieten van het mooie weer, Tussen de bedrijven door de was doen, naar de bieb en straks koken. Verder hoef ik niets van mezelf. Vanavond zien we wel weer verder. Gaat t goed met die kleine aap Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Alles gedaan wat gedaan moest worden vandaag... En nu met de benen omhoog in mijn huistuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Middag Hier een welverdiend rustmoment Vandaag geen verrassingen op werk gehad..blij mee Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 he ik eet straks ook lasagne.... ietje ik heb regelmatig kindjes over de vloer, kan ik zo van genieten, echt ze mogen bij mij een baby voor de deur leggen.. trouwens ik vind alle leeftijden genieten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Suikertje hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 En wat is het hier stil.......haast eng.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Hoi Aak.. tis zomer en dan krijg je dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Mijn moeder heeft een gebroken wervel. Z.s.m.opname in verpleeghuis. Verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Ach ProudMary, wat naar voor je moeder (en daardoor voor jou ook natuurlijk) Hoe is dat gekomen? Is ze misschien gevallen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Ga proberen om een paar uurtjes te slapen. Heb nachtdienst vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2014 Slaap lekker rapilos Proudmary, sterkte ermee Ben er nu wel weer eline, gaat wel goed met me. Heb alleen prive wat probleempjes waar ik me druk om maak. Ik wens iedereen fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden