Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juli


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Alles tegen elkaar open gezet om de koelte een beetje mijn huisje in te laten. Er is dienst in het klooster. Maar ik ga niet. Echt te heet. En ik wil hier een beetje koelte proberen te krijgen om het de rest van de dag vol te houden.

 

Maandag komen ze het asbest weghalen. Ik mag helemaal niet in dat schuurtje komen. Dat betekent dat ik niet bij mijn fiets kan. De wasmachine heb ik op dit moment gelukkig niet nodig. Die man zei dat ik er niet meer mocht komen. Ik zei: Nou dat maakt niet veel meer uit. Ik woon hier al 7 jaar en heb het allang ingeademd. Hij zei: Dat valt te bezien. Nou ja, ik kan er niets meer aan doen. Het beste hopen.

 

Ik wens jullie allemaal een mooie dag. Ondanks de ellende in de wereld moeten we maar proberen zelf innerlijk ons evenwicht te bewaren. Dat is het enige wat we doen kunnen. En wat mij betreft: bidden.

 

Heb het goed en drink voldoende water.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge...lig nog in mijn nestje..ventilator aan..omdat het kan.

Zeg het steeds vaker..omdat het kan

Ben blij mee dat ik rust kan ervaren en dat ik ook rust mag zijn

Eigenlijk is dit al een hele overwinnig..gewoon rust en rustig denken..rustig kijken..rustig voelen..zonder een rotgevoel van onrust

Dat rust best bevredigend kan zijn.

Rust geeft onrust heb ik niet meer..

Leer mijn valkuilen kennen..doordraven met bezigheid is de grootste

Terug vallen in oude gewoontes

Spanning geeft ook onrust..vaak wat nieuws..onzeker...angst om fouten te maken...omgaan met gevoelens

1 grens ken ik..das de verslavingsgrens...nooit meer :)

Succes,sterkte..voor wie het nodig heeft

Pak de dag tis zo weer morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van een wandeling van ruim een uur door de polder.

Heerlijk!

Inmiddels ook al gedoesjt en klaar om naar strand te vertrekken.

Nu mijn kids nog hun bed uit zien te krijgen.

Geef ze nog een half uurtje, anders ga ik alleen.

Wil toch wel rond 12 uur terug naar huis en de koelte opzoeken.

Afijn, voor nu nog effe een bakkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vonneke maar de tegels zijn gewoon verkeerd. Tenminste sommigen, sommigen zijn glad, anderen zijn weer heel grof. Maar kijken hoe dat gaat lopen. Heb de tegelhandel gebeld en daar heb ik 36 nieuwe tegels van gehad. Maar om nu die andere tegels eruit te slopen, poeh.

Iedereen zegt dat het mooi is maar het hoort niet, er is een grove fout gemaakt.

Zal (denk ik ) toch moeten accepteren dat het niet anders is. Ga nu kijken of ik met tegelwas iets kan doen. Gaat goed komen hoor, zeker weten.

Zo ik ga weer aan de gang.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer Bol. Kan me indenken dat je geen zin hebt om de boel te slopen... 

Nou, hopen maar dat de was helpt. 

En verder ook lekker rustig aan he? 

 

Luitjes, ik ga er vandoor, boodschappen voor het echt té heet onder mijn voeten wordt hihi. 

Dag dag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje, heb het gevoel dat mijn hondje blij is dat hij hier weer bij me is.

Hij is wel erg schor, merk het aan blaffen. Hij is week in dierenpension geweest met veel andere honden en blaft zich dan dus suf denk ik.

Wordt nog niks beter en wacht het maar af.

 

Veel plezier strandgangers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lady das een goeie, ik heb ook bruistabletten met allerlei supplementen maar vergeet ze nogal eens maar ga er nu direct 1 in mn fles spa gooien, heb koude citroenthee met schijfjes citroen staan, ook lekker....

Mensen doe kalm en ondanks de hitte heb ik een kaarsje branden in een lantaarntje buiten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...