Spring naar bijdragen

Donderdag 17 Juli

Aanbevolen berichten

Hoi mensen

A3 veel plezier en ook sterkte. Wens je fijne vakantie.

Letje, kunnen je kids niet ook even ergens logeren in deze eerste 2 weken. Misschien ook iets leuks voor jezelf plannen, even zonder stress van kids.

Waarbij ik wel wil opmerken dat stress van kids niet juist gekozen woord is, maar ja hoop dat je weet wat ik bedoeld.

En mocht je toch onbedwingbare trek krijgen, kom dan ruim van tevoren hier. Heeft mij gisteren geholpen. Ik heb het opgevangen door mee te lezen en niet eens zozeer door iets te schrijven.

Blondie, doe je niet teveel vandaag, hoop dat je jezelf in bedwang kan houden. Je bent amper beter.

Tot zover dr Phill. Fijne dag weer voor een ieder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag,

Weer zo'n mooie dag.

Mooi hoe ieder het op zijn manier doet.

Moet er zelf niet aan denken, ' s avonds werken, maar als het bij je past heerlijk dat het kan, Jopie.

Hut, 7 graden op je werk? Heb je dan een trui aan?

Proudmary, sterkte.

Ik vond de grap gisteren over de Duitsers niet leuk. Beneden peil.

Zo dat moest me even van het hart.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MG,LadyJane,Kate,

Bedankt mensen.

Het is inderdaad een zware aandoening.

Ben dan ook arbeidsongeschikt geraakt sinds januari.

Best moeilijk.

Ja MG, boodschappen komen soms bij mij anders over dan bij mensen die geen beperking hebben.

Nu moet ik in z'n algemeenheid wel uitkijken dat ik blijf zien dat andere mensen anders tegen zaken aankijken dan ik doe.

Heel veel is voor mij onbelangrijk geworden. Dingen staan in een ander daglicht.

Dat wil niet zeggen dat deze zaken voor anderen niet belangrijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was maar dolletje MijnGerrit.

Dacht dat je alweer beter was. Hoop dat je vandaag weer gezond word.

Ik ga niet wild tekeer, wil ik wel, maar dat plezier gun je me al niet op ander draadje :D

Vanmiddag om 3 uur komt hier mijn verwijzer van vnn. Dan hoor ik meer of ik hier weg ga binnenkort. Jullie horen nog wel van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anderen beginnen aan vakantie, ik begin morgen met mijn eerste dag vrijwilligerswerk.

Zal eerst niet zolang duren, binnen 2 weken naar nieuwe opname.

Maar na afloop gewoon weer aan de slag, thuis moet ik niet zitten, kwijn dan weg en kom om in zelfmedelijden, bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

Vandaag thuis gewerkt aan de voorbereiding van een vergadering morgen.

Tijdens het werken gaat dat wel, maar nu kriebelen de zenuwen in mijn buik en keel. Hoe moet ik dat morgen aanpakken? Ik denk niet dat mijn collega's (vier mensen) een uitgebreide formele presentatie verwachten, en eigenlijk zou ik dat nog liever wel zo aanpakken want dat kan ik tenminste voorbereiden maar dan maak ik mezelf belachelijk. Maar hoe werkt dat, zoiets "tussenins"? Pff.

Ben wel trots op mezelf dat ik gewerkt heb terwijl man weer eens in de zetel lag. Vind dat best heel irritant, maar heb het proberen te negeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit (nog) niet echt in de materie, Gerrit. Heb me wel ingelezen en wat voorbereidend werk gedaan natuurlijk. En een vragenlijst opgesteld. 't Is een beetje overleg over hoe we iets in de toekomst gaan aanpakken.

Enfin, heb mijn man even als proefkonijn gebruikt :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, ik vind zulke dingen ook heel lastig.

Wat ik wel heb ontdekt is: het gaat niet om mij, maar om het onderwerp. En als het een overleg is, waarbij iedereen mee mag denken, gaat het vanzelf lopen en kom je samen verder. Dat kun je niet volledig in je eentje voorbereiden, je weet vantevoren niet hoe het gaat lopen. Hou niet teveel aan het bedachte plaatje vast, anderen kunnen ook goeie ideeen hebben.

Als het wel vooral informatie vanuit jou is heb je dat in ieder geval goed voorbereid.

Succes morgen! En zenuwen horen er gewoon bij. Dat heeft iedereen, vooral de eerste keren.

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jen,

Je voorbereiding klinkt goed. Als het nog open is, kun je proberen er zo ook in te gaan, ruimte voor de ander waarbij jij het overzicht bewaakt.

Persoonlijk vind ik dat juist leuk, als het nog een beetje alle kanten op kan gaan, soort van brainstormen  :)

Het gaat vast goed, 'gezonde' spanning hoort er bij en probeer er dan ook maar van te genieten...in ieder geval achteraf...als je het toch maar mooi gedaan hebt!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...