Spring naar bijdragen

Woensdag 16 juli 2014


Jen

Aanbevolen berichten

Beetje waardeloze dag vandaag,

Hoor jullie ook huilen vandaag, en rot voelen.

 

Nou hier ook,

Voel me ook rot, en snap niet goed waarom.

Moe, echt..vanmiddag zelfs 1.5 uur geslapen.

Belachelijk gewoon

Had eigenlijk gewoon moeten werken vandaag, dus kon gewoon later opstaan vanochtend.

Voel me ook wat opgeblazen.

Doe ik zo m'n best.

Nauwelijks suiker,heel gezond eten, en dat al 1.5 week lang.

Dan zou ik me toch super moeten voelen..

 

Nee hoor, moe,slaap, en vreselijke trek in wijntjes,

En als dat niet kan, in heel veel koek,chips en ijs.

Maar dat kan echt niet

Dan heb ik alles voor niets gedaan, en wordt ik nog vermoeider waarschijnlijk

Bah, nou je hoort het al; Ik doe gewoon "gezellig "met jullie mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er even helemaal door. Toen ik net thuis kwam gelijk nog lege flessen en flessen met restjes weggedaan. Ben geschrokken wat een mens in korte tijd kan drinken. De bekende angst en schelden op jezelf hoe stom om er weer in te trappen. Weer jezelf bij elkaar rapen en zien dat je de boel weer op de rit gaat krijgen. Ik baal van mezelf. Ben ik nu een kerel die zoveel in het leven heeft meegemaakt en weet wat er in de wereld te koop is. Of misschien teveel meegemaakt? Maar goed we staan nog steeds droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat wat ontzettend jammer voor je zoon dat hij het niet gehaald heeft. Dan is het moeilijk om de draad weer op te pakken en vooruit te gaan kijken.

En natuurlijk ook beroerd voor jou, je leeft toch mee met je kind.

 

Rapi moe???? Oei je hebt toch net vakantie gehad?

 

Welkom Jozefje. Je zal merken dat het nu nog erg moeilijk is maar als het goed is, wordt dat minder. Wees maar trots op jezelf, de meesten durven deze stap niet te nemen, jij wel. Knap hoor.

 

Hier ook een partij moe. Een hoop zware dingen gesjouwd. Veel te zwaar, en het gaat me nu ook een beetje opbreken al dat zware werk.

Gelukkig ben ik niet verdrietig want ik werk aan een mooi huis, dus best wel trots maar het mag nu wel klaar zijn vind ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi er zijn veel mensen die pas moe worden na de rust...rustige vaarwater..na vakantie

Je kan moe worden door te weinig beweging..energie

Moe in het hoofd

Geen 1 persoon is hetzelfde

...zoveel verschillende moeheid

Bij ons op werk is in sept een ziektewet piek

Terwijl de meesten dan net vakantie hebben gehad

Vreemd...het is al jaren zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad dat kan zijn Sowhat, het weer is te wisselend en daar kan je ook moe van worden.

Rapske duik er vanavond lekker vroeg in en meet je bloeddruk eens, en anders even naar de h.a. misschien mis je iets.

 

Das zeker leuk om te doen Jozefke alleen ik ben al jaaaaaren bezig om veel aan het huis op te knappen. Dat was ook wel te zien :D . Nu laat ik het meeste doen door mensen die er echt verstand van hebben ;)

Maar dan ben jij ook een druk baasje zo te horen maar het is veel te warm joh om nu ta gaan werken. Je lacht je dood als je me hier bezig zou zien met de ventilator. Sjouw hem overal mee naar toe. Zelfs in de w.c. waar ik vandaag hechtingsspul tegen de muur aan moest vegen omdat morgenvroeg mijn neef komt stucen. Ik kan er zo wie zo al heel slecht tegen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig Hut,

In sept. een ziektepiek!

 

Ben misschien idd. wel weer erg bezig in mijn hoofd.

Weer piekeren of mijn contract wel verlengd wordt, en zo niet wat dan.

Vanochtend heel lang achter de comp. gezeten, om te kijken waar ik een extra medicatiecertificaat kan halen, zodat ik straks eventueel meer kansen op de arbeidsmarkt heb.

Houdt je wel bezig hoor.

Afgelopen dagen, 2 vroege diensten gedraaid

Gisteren wat later naar bed, en vanochtend alweer voor 6 uur wakker en er uit gegaan.

Misschien het weer?

Ach, laten we maar ophouden met klagen he.

M'n 2 wassen zijn in elk geval klaar,droog,gestreken en in de kast.

Huis helemaal gezogen, en de boodschappen gedaan

 

Bloeddruk is goed hoor Bollie,

Altijd laag,paar dagen geleden toevallig nog gemeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie,

Morgen weer helemaal beter he,

Ik gun het je wel hoor!

 

Wijfie,

Hetzelfde gevoel hier,

Je wilt altijd beloond worden voor goed gedrag he.

En wel snel ook :) ,

 

ProuMary,

Heb ik ook nog aan gedacht, dat het misschien nog steeds ontgiften is.

Maar ja, vind dat dan wel erg lang duren.

drink nu alweer 5.5 week niets meer, en suiker sinds 10 dagen niet meer.

En wijfie drinkt nu ook al ong. 25 dagen niet meer (als ik het goed heb).

Maar ja, misschien duurt ontgiften misschien veel langer als dat we denken, en is het een kwestie van volhouden.

Wat ik dan wel gek vind, is dat ik vorige week, dagen had, waarbij ik veel en veel fitter was.

Zucht..

Vanzelf gekomen, zal vanzelf weer gaan (zei mijn moeder altijd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een vraag. Het gaat mij wel niets aan maar met 1 ding heb ik erge moeite.

Een kennis van mij drinkt al vele jaren een flink aantal cola vieu per dag, of liever vieu met cola. Ik spreek hem daar niet op aan want hij gaat toch zijn zin en doet dit al vele jaren. In de middag heeft hij er al twee op en stapt dan nog met gemak in de auto en daar heb ik moeite mee. Hoe kan dit toch al zoveel jaren goed gaan? Zeker al meer dan 12 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem daar op aan spreekt Jozefke zal hij hoogstwaarschijnlijk ontkennen dat hij ook maar iets voelt van die drank of dat het allemaal wel mee valt. Maar als het je dwars zit probeer er dan iets van te zeggen, dan heb jij het gevoel dat je gedaan hebt wat je kan en verder is het z'n eigen verantwoording om jou wel of niet serieus te nemen. Als mensen niet willen stoppen is er altijd ontkenning van hun probleem. Verder zou ik proberen om wat afstand te nemen van die persoon. Dat is voor jou misschien toch beter omdat je nu net zelf bezig bent te stoppen.

Misschien wordt hij wel jaloers en gaat hij het ook proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote; Ik baal van mezelf. Ben ik nu een kerel die zoveel in het leven heeft meegemaakt en weet wat er in de wereld te koop is.

 

Zomaar een regeltje die me opvalt..

 

Jozefje; Mòet dat dan? En waarom en van wie?

Waarom, voor wie zou je altijd de grote, flinke kerel moeten uithangen?

Ik heb vanaf mijn vroege jeugd zoveel shit om mij heen meegemaakt en altijd nuchter hulp kunnen bieden en zaken moeten aanschouwen die niet echt niet fijn waren dat ik toch aardig wat eelt op mijn ziel heb. Maar ik heb nu zo'n 7 jaar moeten vechten voor erkening van mijn diabetes en dat is nu voorbij. Wat er plaats heeft gevonden is naar mijn idee een enorme ontlading. Eindelijk rust. Niet meer voor 5 uur uit je bed en door heel Nederland reizen en 's avonds pas weer thuis. Tijd om te kunnen lezen, om te kunnen schilderen, in de tuin werken, het huis verder opknappen, naar muziek luisteren etc, etc. Samen met de vrouw gaan genieten en leuke dingen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem daar op aan spreekt Jozefke zal hij hoogstwaarschijnlijk ontkennen dat hij ook maar iets voelt van die drank of dat het allemaal wel mee valt. Maar als het je dwars zit probeer er dan iets van te zeggen, dan heb jij het gevoel dat je gedaan hebt wat je kan en verder is het z'n eigen verantwoording om jou wel of niet serieus te nemen. Als mensen niet willen stoppen is er altijd ontkenning van hun probleem. Verder zou ik proberen om wat afstand te nemen van die persoon. Dat is voor jou misschien toch beter omdat je nu net zelf bezig bent te stoppen.

Misschien wordt hij wel jaloers en gaat hij het ook proberen.

Ik krijg dan te horen dat ik er niets mee te maken heb. Dus de opmerking heb ik al gemaakt en wat hij verder met zijn leven doet is zijn zaak.

Vroeger woonde ik bij Rotterdam aan een 2 baans weg en daar gebeurde 's nachts veel ongelukken door inhalen met een zatte kop. Heb genoeg lijken uit de berm getrokken. Vandaar dat ik enorm de pest heb aan mensen die achter het stuur kruipen met drank op.

Ik heb nog nooit deelgenomen aan het verkeer met drank op. Ook nu maak ik gebruik van het openbaarvervoer. Mijn probleem mag niet iemand anders zijn probleem te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met twee glazen op mag je toch rijde, of vergis ik mij?

:P Hij drink vieu met cola in plaats van cola met vieu en dan zo'n zes per dag, maar ja, iedere dag dronken is ook een geregeld leven. Hij heeft een instelling van ouder dan 70 hoeft niet. Hij is al aardig op weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...