blondie6173 Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen, Slecht geslapen. Wel tig keer wakker geweest door mijn eigen gesnotter. Vanavond wederom vroeg erin dan maar. Nu eerst een bakkie ☕ koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Wat een rust hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Mogge blondie...nog steeds niet van gesnotter af...hooikoorts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Denk toch een kouwtje te pakken huttula! Weer opgefrist. Zo maar weer eens even naar mijn landgoed en vanmiddag werken. Ik kom mijn dag wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen. Dagpact Blondie Agnieta MijnGerrit ProudMary Fijne dag, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen frummers. Laatste vrije dag voorlopig en weer uitgeslapen, heerlijk. Eerst maar eens voor de inwendige mens zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goede morgen, Druk aan het pakken nu en huis schoonmaken....eerst even een koffie van Yvonne en dan gauw weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen allen Bakje koffie eerst en balkondeur alweer open, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen, Iedereen een fijne dag en wie sterkte nodig heeft... Ik ga zo naar het klooster voor mijn vrijwilligerswerk. Ik denk dat ik op de fiets ga. Het zal wel droog zijn en fietsen is gezond. Houd je goed allemaal. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen Erik, Suiker en Hanneke. Erik op vakantie straks heb ik het idee, fijne vakantie Erik. Denk dat je inderdaad lekker op de fiets naar het klooster kunt Hanneke. Suiker, ik heb hier ook de deur al weer open staan, zo heerlijk. Alleen geen zon, maar heb net even gezocht: in de loop van de middag denk ik dat ik nog wel even lekker buiten kan zitten. Wordt gelukkig niet zo heel warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Hier eindelijk in de benen... Kom maar moeizaam vooruit vandaag. Hup blondie hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 goeiemorgen frummers. Erik een hele fijne vakantie met zo weinig mogelijk problemen en héél veel rust in je hoofd. Even lekker geen moeilijke zaken, veel natuur en voor jou wel sporten hoop ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 het leven is als een dans zonder stapjes zijwaarts of achteruit rest slechts een betekenisloze mars. Tsja, we willen zo graag alleen maar vooruit vaak. Mooi verwoord Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 en hier hoogste tijd om in beweging te komen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goedemorgen,DagpactBlondieAgnietaMijnGerritProudMary Wimmelt Ga een lekker jopie-dansje doen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goeiemorgen, Ben bekaf na een weekeindje "Deventer op Stelten". Drie dagen door de stad geslenterd, kijken, genieten, puffen in de brandende zon, uitpuffen op schaduwrijke plekjes, nu en dan een terrasje, en dan tussendoor weer even naar huis. Wat is er toch een hoop creativiteit onder de mensen. Wat een fantasie. Heerlijk. Door al die verschillende artiesten hun totaal verschillende acts te zien opvoeren, varierend van leuk, vreemd, mooi en knap tot gevaarlijk, grappig en ontroerend, in de meest vreemde, leuke, mooie, knappe, grappige, ontroerende uitdossingen, realiseer ik me dat ik vaak toch in een klein kringetje van vermeende mogelijkheden in het leven blijf rondhangen. Dat ik meestal op mijn creatiefste momenten tóch uitga van het bekende om een resultaat te bereiken dat min of meer op verwachting is gebaseerd. Soms heb ik even een "boost" nodig om me te realiseren dat er altijd mogelijkheden in het leven zijn die mijn "perken te buiten gaan" en dat geeft me dan weer de energie om verder te kijken dan mijn neus lang is. Creatief zijn op bekend terrein laat me uithoekjes zien van mijn eigen mogelijkheden. Maar creatief zijn op onbekend terrein legt een hele wereld voor me open. Daar valt nog echt te ontdekken. Ik heb daar echter wel een soort van "werkvoorbereiders" voor nodig. En die vind ik in bijvoorbeeld die artiesten die ik van het weekend bezig heb gezien. Zij openen mij m'n ogen en geven grofweg ook aan waar dat onbekende terrein ligt... zonder hen zou ik wegzweven in de cosmos, reddeloos verloren. Hetzelfde verhaal geldt ook voor mijn herstel. Als ik alles zélf had moeten uitvinden was ik uit het zicht van de realiteit geraakt of (heel waarschijnlijk) niet eens aan de reis begonnen. Had ik heel waarschijnlijk nog steeds alle mogelijkheden geprobeerd om met tóch een beetje (hahaha...) drank een normaal leven op te bouwen. Maar door me te richten op voorbeelden, werkvoorbereiders, mensen die langere tijd zónder drank (en drugs..) een succesvol leven vol fantasie, creativiteit én realiteit hadden weten op te bouwen, heb ik een mogelijkheid gevonden om af en toe mijn grenzen totaal weg te vegen en te gaan exploreren. Ik laat me af en toe compleet verrassen door wat ik in het dagelijks leven tegenkom en ga daar dan op een nieuw soort creatieve manier mee om. Niet meer zozeer vanuit verwachtingen maar vanuit ondergaan.. omgaan met bevindingen. Mijn leven is onhanteerbaar. En dat houdt het op de één of andere manier ook mooi. Op het moment dat ik het onder controle wil gaan houden, wordt het stroef en moeizaam. Nemen en geven, aanpakken en loslaten, komen en gaan.. dynamiek. Vertrouwde dingen loslaten vind ik moeilijk. Zelfs vertrouwde dingen die ik niet leuk vind. Maar door los te laten aan de hand van ervaringen van zgn. voorgangers ben ik tot zeer verrassende inzichten in m'n eigen doen en laten gekomen. Ik vind mezelf helemaal in de mooie posting van Jopie: het leven is als een dans. Zonder stapjes zijwaarts of achteruit rest slechts een betekenisloze mars. huttula en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Dank je wel Kohtje. Het is mooi geschreven maar voor mij nog toekomstmuziek. Het betere loslaten is een project waar ik nu middenin zit met alle mislukte pogingen van dien. Gelukkig hoef ik niet alles in één dag te kunnen. Zaterdag was ik in Deventer naar een meeting en ben daarna niet de stad ingegaan. Terwijl ik andere jaren altijd speciaal naar Deventer op Stelten ga want dat is echt een leuk feest!! Nou ja, volgend jaar weer een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Och Monstertje... ik heb er nog even over gedacht om ook naar die meeting te komen. Ben daar al geruime tijd niet meer geweest, ga altijd op woensdag. Nou ja, je zult gezien hebben dat ik er niet was, zaterdag.. wél in de buurt Enneh.. die toekomstmuziek.. tja, wat me vandaag overkomt is gedeeltelijk de toekomstmuziek uit het verleden.. Eigenlijk ben ik, sinds ik met mijn herstelprogramma begon, elke dag wel een beetje door toekomstmuziek omringd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Niet veel gedaan nog vandaag...vanmorgen extra bijgetankt kwa rust Forum lezen...gedachten laten gaan Zou het eerder zinloos gevonden hebben Nu voelt het zinvol Bijtanken omdat ik het nodig heb..denken om aandacht aan iets te geven. Forum lezen..omdat het veel los maakt Heb hier smorgens mooi de tijd voor om niet overal aan voorbij lopen incl mezelf Nu echt aanstalten maken..staan ook andere dingen te wachten..zoals de baas Bazen zijn niet zo geduldig zekers niet als het een productie bedrijf is Planning..planning..storing..achterstand ...ojee.. Krijg een glimlach op het gezicht....wereld opzich dat werk van mij Gelukkig is dat niet meer mijn leven maar een klein onderdeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Goeiemiddag, Dag 15 droog! Een keer echt trek gehad omdat ik teveel gedaan had en ik een beloning had verdiend, vond ik. Maar heb er niet aan toegegeven en daar ben ik trots op! Morgen ga ik aan een ik een kleine fietsvakantie beginnen over de Veluwe en door de achterhoek. Tentje en kampeerspullen mee. Het wordt prachtig weer dus dat wordt genieten! Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Das ook een hele mooie beloning kunsie Wijfie telt lekker door..23 alweer..met toch al zoveel moeilijke momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Voor agnieta Ff geen zin om te koken..dus brooddag Niet dat dit goed voelt ,niet koken en geen zin hebben..voelt behoorlijk zinloos De brooddag op zich voelt wel goed Soms..soms begrijp ik mezelf ff niet meer Als ik dit weer opschrijf moet ik in mezelf lachen Ja das dan weer zinvol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Druk dagje gehad met allemaal regeldingetjes. Sommige gelukt, andere nog niet. Maar wil er niet over klagen, genoeg gedaan afgelopen jaren. Heb plannen in mijn hoofd en wil dat gaan realiseren. Wil eline veel sterkte wensen, huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Het is gekke harendag vandaag op school. Goh.. ben best een beetje jaloers Ik ben al blij dat ik één zo'n staart bij elkaar kan binden.. deze meid heeft er zes!!! (6!!) Maar ja, m'n elf jaar jongere broer kan zelfs die ene niet meer bij elkaar krijgen(als ie dat al zou willen).. die is zo goed als kaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Ben eigenlijk wel benieuwd wat Agnieta eet, hier staat doodgewone spaghetti op menu, niet alle dagen koken op kosten van ggz/vnn zoals in opvang. Nu zelf weer dokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden