blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goedemorgen, Gisteren bijtijds naar bed gegaan. Beetje aan het snotteren. Straks de frisse lucht maar opzoeken op mijn landgoed. Nu eerst een bakkie ☕ Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Ook goedemorgen, kopje thee en nog even rustig aan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 3e bak koffie en ik kom maar niet op gang... Maar effe onder de doesj springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Beetje grieperig denk ik MijnGerrit. Gaat wel weer over, dat weet ik, maar deze ongeduld kan er niet zo goed mee omgaan. Beetje hard voor mijzelf, eraan toegeven staat niet in mijn woordenboek. Al weet ik dat het beter is. Afijn, doesj.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goedemorgen, Kort geleden ook griep gehad. Hoofdpijn, moe, geen eetlust. Als je toegeven erbij schrijft in je woordenboek Blondie, zal je je vast prettiger voelen. Moeilijk, I know. Beterschap voor jou en MG. Dagpact Blondie Mijn Gerrit ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goedemorgen iedereen Beterschap MijnGerrit en voor anderen die zich ook wat ziekjes voelen. Hier gaat alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Eigenwijs, maar met een paracetamolletje erin nu toch echt richting mijn landgoed. Griep mag het dak op...Klussen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Hallo Suikertje, Fijn dat het goed met je gaat. Heb bewondering voor waar je mee bezig bent. Ga goed! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goede morgen dames en heren. Tsja, het heerst een beetje he? Maar inderdaad.... pilletje kan wonderen doen dan hoor Suiker, fijn je hier weer te zien. Ik las dat je binnenkort tijdelijk inwoner van ons mooie Friesland gaat worden? Goed van je dat je alles nu aanpakt. petje af hoor. En voor mij weer hoogste tijd om de boel hier af te sluiten. Dagje is weer vol gepland... Mensen, maak er een mooie dag van. Wat mij betreft mag het een heel stuk koeler blijven dan dat het gisteren was. Werd op het laatst echt beroerd van de hitte hier. Maar goed, niet klagen maar. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Fijne dag ook voor jou Yvonne Ik hoop inderdaad binnenkort weer richting Friesland af te reizen. Was er al 3 weken, maar nog weinig van gezien. Afgezien van dagelijkse wandelingetje naar park en 1 keer per week boodschapje doen onder begeleiding, weinig buiten geweest. Zonder begeleiding mag je niet naar buiten, niet eens naar andere etage van gebouw. Heb er geen probleem mee gehad, hard gewerkt aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 ha Suikertje je leest heel sterk Kan Oranje vanavond een voorbeeld aan nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Dank je Lady jane. Ik heb welgeteld 1 wedstrijd van Nederland gezien, terwijl ik altijd groot voetballiefhebber was. Heeft iig veel stress gescheeld. Heb draadje van gisteravond even gelezen. Mooie bijdrages na uitglijdertje van letje. Ik dacht inderdaad ook altijd dat ik het wel alleen de baas kon worden. Ben me er nu terdege van bewust dat dit niet het geval is en dat dit ook niet hoeft. Eerst zelf tot die conclusie komen dat het je zelf niet lukt om wat voor reden dan ook is een grote stap. Door mijn ontkenning heb ik anderen en ook mezelf veel ellende veroorzaakt. Blijft ook nu nog veel pijn doen, maar weet ook dat er nog meer van het leven te maken is. Ik ga ervoor, zal soms nog moeilijk zijn, maar weet waarom en waarvoor ik het doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Mogge Hier nog ff in relaxstand...omdat het kan Suiker dat harde werken gaat je straks veel opleveren..ik lees kracht , moed,en ontzettend veel zin om dit te doen slagen....mooi man Beterschap voor onze ziekenzaal Sterkte en succes...we can do it Maak er weer een zinvolle dag van Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 een hele goede morgen, Hier gelukkig geen griep, Voel me fit, Ga een bakkie koffie zetten Met een sneetje roggebrood met brandnetelgeitenkaas. Nee, nog steeds geen suiker voor mij. Suiker, Leuk, om je zo gedreven te lezen Jij komt er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 toch een beetje Suiker(tje) voor jou Raps ik ga eens in de actie zit weer uit te stellen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 En nu, ga ik wat doen! Loop de hele ochtend al te lummelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goeiemorgen allemaal, Hier een eerste vakantiedag....iedereen start in z'n eigen tempo op...heerlijk, niks moet. Zometeen wel aan de slag, achterstallig huishoudelijk werk...even de 'witte tornado' aanzetten! Vanavond optreden met de band...fijn! Gisteren nav de dagdraad nog gesproken met hubbie hoe hij het stoppen van mij ervaart, hoe hij het 'gedoe' rondom alcohol ziet. Dat is goed en geeft inzichten en begrip naar elkaar. Ik ben met vlagen actief hier...zoek balans...maar het hier zijn is ook belangrijk om me alert te houden. Stoppen is één...volhouden de volgende fase en het een plek geven in mijn leven, ons leven. Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft. Suikertje, fijn om je te lezen en respect! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goedemorgen DagpactBlondieMijn GerritProudMary Ietjefietje Wimmelt Lekker weer zwemmen en zonnen vandaag, dus nat maar toch droog! Mooie dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Wimmelt, zwem ze, is inderdaad weer mooie stralende dag. Leje, mocht je nu toch weer de behoefte krijgen om te gaan drinken, kom dan even op het forum. Uithuilen na het drinken is leuk, maar ik en anderen zijn er ook vooral om je te helpen als je trek krijgt. Kom op meid! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Hoe is het nu met je man Wijffie en natuurlijk vooral met jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Hier nog een lummelaarster deze ochtend. Ik zit te wachten tot de zon komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 (bewerkt) Goeiemorgen, Het viel gisteravond mee. Onze vriend was nog aanspreekbaar en we hebben lekker in de tuin gezeten de hele avond. Het zijn lieve mensen. We hadden een grap die we steeds herhaalden. Heel flauw, maar wel gelachen. Vannacht een tijdje wakker gelegen over de kwestie met de buren. Ik zie op tegen de overlast als ze zich niet meer aan de eerder gemaakte afspraken houden. Ze heeft duidelijk laten weten dat ze die nu onzin vindt. Juridisch kunnen we er weinig tegen doen denk ik. Manlief vindt dat ik het goed en moedig heb gedaan en toch netjes ben gebleven. Hij vindt dat hij nu aan zet is als inderdaad blijkt dat de overlast terugkeert. Hij zal dan een keer haar man aanspreken als hij hem ziet, die lijkt wat vriendelijker, misschien helpt dat. Dat vind ik wel fijn, ik ben meestal de meer assertieve van ons twee en voelde me ook een beetje alleen in deze zaak. Nou en als dat alles niet helpt zijn er nog wel andere creatieve oplossingen, alleen wel jammer want die beperken ons leefplezier wel wat. Maar hee, misschien valt het allemaal wel mee. Eerst maar allemaal op vakantie en uitgerust weer terug. Hier schijnt de zon, de was draait, zo even lekker wat in de tuin doen. Fijne dag mensen. 12 juli 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Mooi je te lezen .Wijfie Je bent aan het groeien ..geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Wijffie, ik lees dat je gisteren al een plan had gemaakt voor vandaag om toch maar een paar biertjes te gaan drinken. Ik begrijp je niet hoor. Wat wil je nu stoppen of niet? Begrijp dat er gedronken word in muziekgedoe, maar jij bent toch eigen baas. Als je van tevoren al in je hoofd hebt dat die paar al kunnen, weet ik waar het op lange termijn op uit gaat draaien. Ik heb ook jarenlang boze buiten wereld schuld gegeven van mijn alcoholverslaving. Ik voelde me slecht en verweet dat aan anderen, maar uiteindelijk tot besef gekomen dat ik zelf verantwoordelijk ben. Doe ermee wat je wilt, wens je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden