huttula Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Ik was er slecht in..Jen...nu te goed in emoties Beterschap agnieta Ik wacht nog wel ff met het eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Té goed? Hoe bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Zonet aan man toegegeven dat het niet gaat vandaag. Klinkt misschien als een evidentie, dat je zoiets toegeeft aan je eigen man, maar voor mij is het dat niet. Schone schijn ophouden, me sterk houden... En nu voel ik me wel opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Bij het minste of geringste laat ik me gaan... Grafiek met heel veel pieken en dalen Moet nog een betere flow inkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Oh Agnieta, dat is niet nodig hoor. Denk dat het eerder met mijn opvoeding dan met mijn relatie te maken heeft. Niet klagen, altijd blijven gaan, anders ben je flauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 We werken eraan Agnieta. Hij zit alvast vol goede bedoelingen. We moeten elkaars grenzen leren accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Agnieta mannenzot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Hier spinazie..puree en kiprollade Eet smakelijk als je eraan toe bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Weer thuis na een productieve dag werken. Merk dat ik tegenwoordig na zo'n dag met een tevreden gevoel afsluit. Op de een of andere manier leg ik mijn lat op een meer realistische hoogte nu ik in de opbouw van mijn uren werk. Nu dit nog vasthouden als de druk vanuit het werk toeneemt wanneer ik weer volledig aan mijn uren zit. Afijn, voor nu nog effe koken en daarna nagenieten van dat vredige gevoel. Spaghetti bolognaise met wat groenvoer vandaag, en toetje waterijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 kip tandoori, rijst, courgette, paprika, ui, tomaat, aubergine alles in één wokpan, lekker smeuiig, .... en al weer op geen toetje, maar straks een lekker ijsje denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Ijsje is ook een toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Goedenavond iedereen! Ik ben weer bijgelezen. Toch een dag met belangrijke gebeurtenissen of inzichten weer, maar wel op een rustige manier zo. Geen nieuwelingen gezien vandaag. Ik hoop dat ze goed gaan. En zo niet, dan toch hier schrijven en delen. Van Suikertje eindelijk weer een berichtje. Einde van de week komt hij tijdelijk naar huis, wachtend op een vervolgopname van 8 weken. Voor zover je uit een SMS kunt opmaken was het geen opgewekt bericht. Groeten voor iedereen. That's all, folks. Drie maal nat geregend vandaag, maar als dat nou het ergste is? En goed voor de plantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 hee Bollewops al weer thuis of ben je ergens anders ingelogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Goeie avond lieve mensen hier weer een berichtje van mij. Hoe is het met jjullie allemaal? Ik mis jullie we'll hoor, maar kan voorlopig niet op m'n pc, zeker tot volgende week niet. Dat komt omdat de tegelman pas dit weekend de tegels gaat leggen. Dit zou eerst vorige week gebjjeurd zijn maar dat heeft hij veranderd naar dit weekend. Zal heel blij zijn als alles weer normaal is, heel m,n wereldje staat toch op z!n kop. Verder heb ik het gewoon droog gehouden. Jan en ik zijn wezen grieken en dan krijg je altijd een ouzo maar ik heb zonder moeite geweigerd. Dat gaat me goed af. Nou kanjers ik ga weer stoppen, tot de volgende keer weer. Knuffies Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Zo ik ben in een impulsief moment naar de kapper gegaan. Zalige hoofdmassage! Man dat deed deugd. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Soms moet je je even laten kietelen hè Jen! Massage mag ook... :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Voet massage ook zo heerlijk Alleen het idee al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Voetmassage liever niet hier... Lig ik gelijk onder de bank van het lachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Oh ja voetmassage, zot op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Vantevoren overleggen zou geen overbodige luxe zijn geweest, ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Een klein beetje brutaal? Ik zou woest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Ik denk toch dat ze je blij wilde maken met 1 top fiets.... De intentie is goed geloof ik. Maar ja .... Ik begrijp je verontwaardiging. Dan maar achterop die goeie ... Of op de stang: romantisch❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Ligt eraan. Als het 2 fietsen zijn die je niet echt gebruikte krijg je nu een goeie terug. Maar het had wel in overleg gekund. Leen ze maar niet je auto uit, wie weet wat ze daar mee doen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Vriendschap kan wel tegen een stootje,, Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Het is ook wel een beetje hilarisch, moet er wel om lachen. Maar hondsbrutaal ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden