eline Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 goedemorgen, nog geen draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Wat zal ik gaan doen vandaag? Wat gaan jullie doen? het weer lijkt wat instabiel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Mogge eline Ben net wakker...dus hier nog even bijkomen.. Oranje als gister en slaap..al kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Halloooooo, waar is iedereen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 goedemorgen hut, kruisende berichten.... heb geen voetbal gezien, hoorde wel aan het gejuich vannacht dat het raak was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Koffieeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Goedemorgen, Heeft effe geduurd voor mijn hart weer tot rust was gekomen na de wedstrijd van oranje gisteren. Weer over tot de orde van de dag Dagje landgoed vandaag. Maar eerst een bakkie thee. Darmen nog steeds van slag. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 (bewerkt) Mogge, Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag Eline. Mede omdat het weer instabiel is. Anderzijds ben ik behoorlijk chagrijnig. Zal er niet over uitweiden, maar velen herkennen vast het gedrag van een puber die is wezen stappen en feesten en de rest van het gezin wakker houdt bij thuiskomst. Grrrrrrrrr. Verder gaat alles goed:-) Fijne dag allemaal en voor wie het nodig heeft: Sterkte! Dagpact Blondie ProudMary 6 juli 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Puber dan nu wakker maken, ProudMary? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Hier staat de doesj al klaar om de vermoeidheid weg te wassen. Hup, in de benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Haha, da's een goede Blondie. Maar puber is al wakker, hoor gestommel, want hij moet werken. Hoop dat het hartstikke druk wordt op zijn werk. Beetje vals misschien, maar daar kan ie van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 (bewerkt) 's avonds grote jongen 's morgens grote jongen Mary. Mijn dochter kwam er ook tegen 4 uur pas in gelukkig deed ze wel zacht, maar ja echt slapen deed ik niet dus dan kijk je als moeder toch even op de klok. Best confronterend was voor mij om mijn eigen drinkgedrag een beetje in haar terug te zien. Gelukkig incidenteel (dat ik weet) maar ik heb haar wel een drankorgel genoemd en aan haar reactie te zien, zat ik er niet ver naast. Dus als ze drinkt dan drinkt ze ook en in zoutjes had ze geen trek. Zegt al wel wat ben ik beng. ook goeiemorgen trouwens. ook hier een lege dag. wel lekker eens na maanden geen volley op de zondag en geen strandweer. 6 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Aankijken en in de gaten blijven houden inderdaad Jane, al denk ik dat we vaak toch wat meer met argusogen kijken dan anderen... Gelukkig zijn die van mij zeer stellig in het niet/nooit willen drinken. Hoop eerlijk gezegd dat dat zo blijft. ProudMary, helaas denk ik dat het vast rustig zal blijven op zijn werk. Iedereen nog aan het bijkomen. Ik ga er vandoor. Effe spitten. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Hier is het rustig..... Vandaag een rommeldag....eindelijk eens mijn werkplek opruimen...dagtaak hihi! Dit weekend veel loge's....gezellig maar druk, meiden die komen en gaan. Beginnende pubertijd....nog geen drank en zo.....ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik ben wel blij dat ik nu sta waar ik sta...en daarin wel een voorbeeld kan zijn. Confronterend lijkt het me wel...is het nu al wel eens om jezelf of je partner terug te zien in je kinderen... Kleine kinderen kleine zorgen...grote kinderen.... Fijne dag allemaal! 6 juli 2014 bewerkt door kruidenthee67 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Heel even een goedemorgen van mij. Gisteravond dus een latertje.. of liever gezeg een vroegertje vanmorgen Maar ohohoh, wat een spanning. Wel heel heel erg uitgeslapen vanmorgen. Inmiddels hondje al uitgelaten en ontbijt voor de logé's gemaakt. Kom hier even snel koffie brengen en iedereen een fijne dag wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 tja dat is wel even wennen he Yvonne? zo laat je bed pas uit. Nou ik schenk nog eens in wel lekker wakker worden en traag op gang zonder dat er een kater de oorzaak van is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Dankjewel Yvonne. Gelukkig is het bij mijn zoon ook incidenteel en hij heeft mij als slecht voorbeeld. Daar praten we regelmatig over, hij heeft het als erg moeilijk ervaren, mijn gezuip. Maar ik kijk er inderdaad met argusogen naar. Het gaat niet rustig blijven op zijn werk Blondie, hij is kok in een goed lopend restaurant dat pas om 18u. open gaat. Dus de hele dag voorbereiden en 's avonds knallen. Met knallende koppijn wellicht ;-) Ik neem nog een bakkie leut. Straks komt mijn zus en vanmiddag de finale heren Wimbledon. Wordt vast een mooie pot. Verheug me. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Klopt Fruit...ik zie hier ook meer gezonde mensen aan de wandel of wat anders sportiefs doen Als het niet sportief is zie ik ze wel ergens zitten...genieten van niks doen Straalt echt wel af van hun gezichten Eerlijk gezegd was het voor mij ook de eerste wk die ik nuchter meemaak De spanning echt voelen zonder verdoving van drank... Begin echt steeds meer van gevoelens te houden Nu besef ik pas wat ik echt gemist heb Het voegd echt niks toe...drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Ja, dat is een bizarre, maar herkenbare gedachte fruitvlieg.... Gelukkig dat je die dan met je verstand weer kunt wegwerken! Die controle heb je! Het voegt niks toe...mee eens Huttula...en toch lonkt het soms...ik vind het ook soms heel raar... dat het zo werkt...maar ik hou stug vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Beetje slome dag hier... Kinderen lekker aan het spelen...ik kom niet op gang... Heb net mijn eigen draad zitten lezen en wat anderen....goh...veel gebeurd... Nou, mezelf maar eens aansporen wat 'zinnigs' te doen...na het lunchen echt naar boven om mijn werkplek op te ruimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Goedemiddag, Vanmorgen was ik naar de AA. Een vrouwengroep. Ik was voor het eerst in deze groep. Ik kan er nu heen nu ik een auto heb. Ik wens iedereen een hele goede zondag en strekte voor wie het nodig heeft. Ik ga een beetje lezen. Hanneke huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Kruid ...draadjes lezen is ook zinnig Balans opmaken waar je nu staat en waar je vandaan komt Dat lonken..ik weet het...zou zelf ook wel eens gewoon lekker een mijn dak willen gaan Gewoon lekker met de grote meute meedoen Maar ja ik weet als ik de eerste neem dat.... En daar was ik al geweest en het haf me zo weinig opgeleverd Terwijl deze korte nuchtere tijd zoveel al bied..tja Bepaalde zaken heb je geen invloed op...niet drinken wel kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Goedemiddag, Nog steeds flink warm hier! Wat een bescheiden dagpact vandaag: DagpactBlondieProudMary Wimmelt Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 (bewerkt) Terug van landgoed. Lekker doorgewerkt, inhalen van het lummelen van gisteren! 6 juli 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Buurvrouw is gister ingeslapen...mooi voor haar..beter zo Familie heeft alweer ruzie om van alles en nog wat. Gelukkig dat ze haar crematie zelf geregeld heeft..kunnen ze daar geen woorden over krijgen blij dat ik van de week al afscheid van haar had genomen...woensdag de laatste keer Toch verrast het me hoe ik nu overal mee omga...zelfs de dood Liep eerder overal voor weg...en nu gevoel mag er zijn Als ik wil huilen ...huil ik Ik hoef het niet op te kroppen in te slikken...dat geeft zoveel rust Heb een hoop geleerd..het laatste half jaar Rare is gevoelens zijn heel gewoon en toch praat men er niet makkelijk over Dat mis ik wel in mijn naaste omgeving Toch wel blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden