lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) je bent er misschien allergisch voor nu Agnieta of extra gevoelig maar de boodschap is duidelijk konfronterend bedoeld en mij was het amper opgevallen dat het kan triggeren. Ik vind het juist drank afschrikkend 27 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Tennis kijken ipv spelen! Ideaal nu Werken ging goed.."lopen" ook al stuk minder pijnlijk gelukkig. Krukken kunnen weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) laten het nou toevallig kersen in chocoladesaus gedoopt geweest zijn Agnieta dat jij het met drank associeerde en ze ook niet als choc. werden herkend sorry, maar ik had op chocolade gezocht. ernaast stond aardbeien in choc. gedoopt, die had ik ook kunnen nemen. ik vind het jammer dat de toon af en toe naar wordt, alsof we er vanuit moeten gaan dat ook maar iemand hier niet helpend zou willen schrijven. Meer dan jammer eigenlijk, pijnlijk. 27 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 BRRR... Ik sta er weer mooi op op FB, thnx to my lovely daughter Morgen mijn dreads er weer in en dan ben ik weer klaar voor de zomer Nu eerst lekker relaxed op de bank een boek over tuinieren induiken. Wie weet wordt het dan ooit nog eens iets op dat landgoed van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Hey Blondie, hoezo brrr? Het was toch warm water, of toch niet gedaan? Wat een grote flessen waren dat A3, dat wist ik niet. Ik krijg bijna spijt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Dus je hebt het echt gedaan Blondie? Weet niet of ik zo gek zou zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 ik vind je bijzonder hatelijk Agnieta lees even na kersen in choco dip niet wat jij dacht dus er staken stukken kers bovenuit dus het konden dan geen bonbons zijn. Als iemand zich vergist is sorry genoeg. ik moet om 20 u werken dus even weg van hier ga zelden boos weg maar nu wel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Weet zeker, dat het niet de bedoeling was van Jane om jou te triggeren Agnieta, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 A3 en Peet: Die plaat doet (deed mij inmiddels) denken aan het onderzoek van de Universiteit in R'dam. Daar heb ik aan mee gedaan. Een soort van cognitieve training. Plaatjes die aan je voorbij komen en die je wel of niet (naar gelang wel / niet alcohol) van je af moet duwen / negeren. Een waardevolle training vond ik zelf. Agnieta: soms is zwijgen beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Zo Puin weg Bol kapot. Tis wat zeg. Nou nog ff poetsen bed op maken en dan doesjen en dan ga ik op de bank en kom er niet meer vanaf ook al staat St. Klaas voor de deur. Had ie maar eerder moeten komen. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ja hoor, ik heb het toch echt gedaan die emmer water over mijn koppie heen gooien. Laat me echt niet kennen naar mijn dochter toe. Vooralsnog een dagje sauna eraan overgehouden omdat er al eentje bang is te smelten van een emmertje water... Nu nog door voor een motorritje en een dagje strand (als de anderen binnen 48 uur geen actie nemen) MG Het was warm water, maar buiten is het nu bepaald geen zomer, dus vandaar brrr... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ik meld me af voor vandaag, droog. Fijne avond voor iedereen, goede nacht en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Dag dag Ger. Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Goeienavond. Vandaag een goede dag gehad. Maar ik moet het nog altijd leren, dag per dag denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Jeetje zeg .. wat een nare sfeer druipt er uit de berichten hier ineens alleen maar omdat er prima met mate een glas wijn is gedronken ? het woord "wijnTJE" mooi wordt opgepikt en als (herkenbaar ) "goedpraat-woordje" wordt belicht ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Iemand hier vond/vind mijn aanwezigheid triggerend. Vind ik wel lastig. Maar ik denk dan ook, tja, de moderator moet het maar uitmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) iets triggerend vinden ligt -in dit geval vind ik dan- niet aan de persoon die iets plaatst, heel vervelend dat jij als 'poster' de slechterik wordt. 27 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 oh maar A3, die heeft wel een slecht karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden