Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Nu heb je me wel curieus gemaakt Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 KMW zegt me ook wel wat, en the serenity prayer. Maar hogere machten, nee, daar kan ik niks mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 De meeste vrienden die ik heb drinken matig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ella...ik weet zeker dat onder de zogenaamde gelegenheidsdrinkers nog zoveel alcoholisten zitten Laat iedereen maar eens een paar maand stoppen...zou wel eens willen weten wat er met die mensen gebeurd Je hebt pas een probleem als je deze aanpakt Verslavingsarts van mij zei 10 % van de verslaafden kon sociaal drinker worden...het was het uitproberen niet waard...ik hoefde er niet op te rekenen dat ik dat zou kunnen Nu hoefd dat ook niet....ik ben eigenlijk bang van alcohol Bang wat het met je doet...bang om weer verslaafd te worden Bang om niet te kunnen stoppen 9 maand librium gebruikt om er zeker van te zijn dat ik zonder drank kon leven Is eigenlijk toch absurd hoe het in je macht heeft. 1 glas en je bent niet meer jezelf...niet te vertrouwen...al het mooie in je word te niet gedaan En dan jaren later ben je er mog steeds af en toch houd het je nog bezig Niet in de zin van trek. Verslaving en het stoppen heeft toch wel heel veel indruk gemaakt op mij. Peet en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 thnx Aak ik masseer mijn voeten al en loop idd liefst van al op die slippers (beetje denigrerende blik vd podoloog) en veel op blote voeten. Misschien maar zo laten dan? Moet wel de hiel eerst gezond worden, maar de behandeling slaat al aan, dus ik heb daar goed hoop op. truste, ik ga ook lekker vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Slaap lekker Ik ga poging wagen voor de nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Kruutmoes tis zo gezond....over een paar maand te koop als superfood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Lytse heeft gecontroleerd drinken heel lang volgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Mooi dat je een probleem ziet..als je niks mee doet is het eigenlijk niet echt een probleem Het aanpakken en uitvoeren das pas een probleem ..van het probleem En nu gaan de luikjes dicht anders heb ik een probleem 3.30 gaat de wekker..toedels Oh en zwemmen was heerlijk Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Moes Moes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Dit was het antwoord erop.. haha Ben nu echt weg Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Trustte Hutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden