huttula Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Vallen en opstaan word je groot Maar vallen kost veel energie...en op gegeven moment ben je geneigd om te blijven liggen. Waar ik bang voor ben...dat je op eengegeven ogenblik ook uitbehandeld bent En dat je geneigd bent om te zeggen niemand wil me helpen Tis op een gegeven moment nu of nooit Dat zou toch heel jammer zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) Peet: Ook weer helemaal mee eens. Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. De 'wil hebben', betekend voor mij eigenlijk ook de bereidheid om hulp te accepteren. 23 juni 2014 bewerkt door Lotus66 huttula en Peet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Tis weer luikjes dicht tijd hier Ik zeg sweet dreams Morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Misschien geeft een pup je net hernieuwde zin, wijfie. Vertrow op je intuitie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Suikertje schreef zondag dat hij zijn draai begint te vinden. Vandaag is de behandeling gestart en hij moet zeker nog drie weken blijven. Daarna is het weer verder kijken. Hij wilde wel weten of er bijzonderheden op het forum spelen. Dat vind ik dan weer een goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Gerrit: Heel fijn te horen! En het is zeker een goed teken dat hij naar de frummers vraagt. Bijzonderheden hier....Ja hij wordt gemist (met zeer goede redenen), maar er wordt vreselijk veel aan hem gedacht. Dikke virtuele knuff voor hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 fijne avond samen, of welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik ga ook zo afsluiten, heb net nog even in de tuin gewerkt en nog zo wakker als ik weet niet wat. Toch maar even de dag evalueren, of lezen, luieren... Heb het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Akelei..dat oude model kan uit zichzelf 2x posten Klinkt goed over suikertje! Ik meld me droog af..Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Welterusten. Meld me droog af. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Zo, weer bijgelezen. Wijfie, je bent weg maar misschien lees je dit morgen nog, of later. Het idee van Akelei lijkt me een goede tip: print dit uit en breng het in in het gesprek. Kijken voor een ander waar je misschien wel een klik mee hebt is ook een idee. Goed droog gebleven vandaag en morgen weer. Kom op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Trusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Nog niemand m'n nieuwe foto's bij tuinperikelen gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Acanthus, de laatste die ik zag waren weer hele mooie van de kardoen. Prachtig hoe je dat voor elkaar krijgt. Maak er een kalender van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Jootje: op DV's draadje al gedaan maar nu nog maar een keer: heel veel sterkte en vooral succes daar! Volle bak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 In mijn simpele visie ben je adb als alcohol je leven niet beheerst. A3, ik vind je toon nogal denigrerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Hoi Jen, Hoe was je dag vandaag op het werk? Net zoals gisteren hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Het was gisteren zondag toch Gerrit? Mijn dag was ok, vermoeiend wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Goedenavond medestanders! Joepieeeeee! We hebben gewonnen. Dat was best spannend! Eerste helft dacht ik zeker dat we ook konden verliezen, maar het kwam gelukkig goed! Hier heerlijk voetbal gekeken met de kids, toen nog wat gewerkt en nu lekker slapen! Morgen lees ik wel weer bij. Ik heb het gehad voor vandaag en meld me af. Slaap goed allen. Op naar zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik ben in de war Jen, ben in gedachten al bij dinsdag. Je had eerder vandaag verteld dat je een vermoeiende dag hebt gehad, maar wel goed. Als ik teveel tegelijk doe, dan gaat het weleens mis daar bovenin. Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik zat hier aan mezelf te twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Niet doen hoor Jen. Ik ben wezen sporten en kom dan altijd al wat hyper thuis. Mijn vrouw zat met mijn dochter te praten, die even thuis is. De tv staat aan en ik zat aan morgen te denken. Waar ik naar toe moet voor mijn werk, dat ik 's avonds mijn vrijwilligerswerk doe en daarna naar yoga mag. Gevolg: kleine kortsluiting. Als man moet ik gewoon 1 ding tegelijk doen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Jij doet wel veel op een dag, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden