Spring naar bijdragen

Maandag 23 juni


Lotus66

Aanbevolen berichten

Dank voor het welkom, Ietje,Blondie, monster en Jen

 

Wat wijfie betreft;

Ik vind het toch heel dapper, dat ze steeds verteld, wanneer het mis is gegaan.

Wijfie, ;Je blijft het steeds heel eerlijk zeggen, ondanks dat je waarschijnlijk weet wat voor respons erop komt.

Zo, en dat mag ook wel eens gezegd worden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Jen als je geen zin in het leven hebt en je drinkt wordt dat gevoel alleen maar sterker. Vaak doordat je jezelf teleur stelt, en iedere keer, buiten dat je je al depri voelt, ook de kater nog eens zien te verwerken.

Wil je van de drank af, moet je je verslaving hard aanpakken anders blijf je in die cirkel zitten en wordt hoe langer hoe meer naar beneden gezogen, en is het ook veel moeilijker om er weer bovenop te komen.

Het is niet anders. Niemand anders kan dat voor je doen alleen jijzelf. Mensen kunnen je helpen,

proberen de weg te wijzen, maar mensen kunnen niet voor jou gaan lopen. Dat moet jezelf doen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol,

 

Ja, was een goede week.

Nog nooit zoveel bergen beklommen als van de week.

Wel 2 keer bijna jankend van de pijn (knieeen,heupen), van een berg af gestrompeld.

Langs afgronden gelopen, op hele smalle bergpaadjes, met alleen maar keien en boomwortels.

Maar...we hebben het overleefd.

En nu is de spierpijn over, en ben ik weer thuis :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jen en ik weet ook dat het heel moeilijk is als je je depri voelt, je een doel voor ogen kan houden om te stoppen met de alc. en ik denk meerderen bij ons hier. Maar er moet iets gebeuren denk ik dan, ik voel me zo machteloos nu.

Vroeg me net nog af, hoe moet ik me nu gaan opstellen, wat moet ik doen waardoor ik toch kan blijven helpen. Ik weet het ff heel erg echt niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, ik snap je machteloosheid. Maar ik moet denken aan mezelf, pas gescheiden, werkloos, depressie, en mensen die me met alle macht probeerden vooruit te trekken. Soms heb je gewoon een luisterend oor nodig, en is dat hulp genoeg.

 

Nou ja, voor mij geldt dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...