Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 Juni

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen. :)

Gisterenavond om 21.00 naar bed gegaan en geslapen tot vanochtend 6.00. Das een hele ruk maar ik was zooooo moe. Voel me lekker uitgeslapen. Moet dat wel zo doen want s'ochtends uitslapen kan ik niet zo goed.

Vandaag komen ze de lamp lager hangen en de keuken nog wat afwerken. Dinsdag de spullen uitruimen, woensdag breken en het plafond afwassen, containers met zand enz. uitruimen, donderdag komen de tegels, het weekend naar Jan omdat ik hier niets meer kan en zaterdag 5 juli komen ze de tegels leggen. Dus een drukke week. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Bolletje...pittige rommel-week voor de boeg!

Gelukkig begint het uitgeslapen ;)

Ik heb ook goed geslapen

Nog paar uur werken, heb er zin in! Leuk project waar ik aan mee doe. Dan thuis inpakken en weekendje weg

Fijne dag!

Edit: Vergeet alweer dagpact

Dagpact

Blondie

Vol

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geslapen ja..meiden net zingend door het huis al, gezellig

Fijnste is wel het zin hebben in werk.

Een ander deel van mijn werk voelt heel anders helaas.

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sowhat de diertjes. Nou mijn ukkies gaan  mee volgende week vrijdag en maandag ben ik weer terug om te gaan inruimen. Olle word naar de keuken verhuisd en geef ik een paar baken water en genoeg eten, de kois worden verzorgd door de tegelzetter en de katten krijgen eten in de schuur. Zie er wel tegenop hoor om zolang thuis weg te gaan maar ik houd voor ogen dat ik er iets heel moois voor terug krijg. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allen en natuurlijk Suiker

Mooi de berichten over hem...ongemerkt zit hij toch in mijn achterhoofd :)

En Wijfie nog ff geduld,sfeer word vast heel anders in huis met het nieuwe maatje.

Hier zo naar fysio,markt, beetje knooien en werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers,

ik mag zo mijn baksels uitdelen

en mee-opeten natuurlijk, maar eerst

even verdienen met beachvolley, voor het gaat regenen.

Dan naar de notaris in Rotterdam om eindelijk te tekenen

voor de overdracht van ons ooit gezamenlijke bedrijf.

Wat een opluchting zal dat zijn, eindelijk los van mijn verleden,

een beetje meer dan toch.

En als toetje een high tea van mijn vrijw. werk, ook in Rotterdam.

Vanavond uitbuiken en uitrusten.

Vol :rose::heart::rose: , voor het andere deel.

Bol, mooi dat je kunt logeren en die diertjes van jou

die overleven het wel hoor, en jij zeer zeker ook.

Straks zit je week na week te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Bol: wat een intensieve week. Maar ook wel fijn dat je strakkies een heerlijk stekkie hebt!

Wijfie: Nog even de kiezen op elkaar en dan je woefdram in huis. Leuk hoor. Ik ben ook stiekem al weer aan het kijken naar een pup. Maar eerst vakantie houden.

Suiker: Zit ook in mijn hoofd! Ik hoop dat het goed gaat! Als ik opsta denk ik 'hij zal zich nu wel klaar maken voor het ontbijt, of corvee taken'.  En dan de start van het dagprogramma (ik zie mezelf nog zo zitten).

Agnieta en Ietje: Waar zijn jullie?

Ik heb ook goed geslapen, wel weer om 5.00 uur wakker. Maar ook heerlijk. Taxi voor zoon was te laat, dus lekker rustig met een extra kop koffie en thee met hem aan de dag begonnen. Weer een studie dag, bezig met het maken van een muziek compilatie voor een voorstelling...Dus lekker knippen en plakken :-)

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi A3,

ik heb een "briefje" (van dokter dus) tot en met vandaag. Ben wel eerlijk geweest in de mate van het mogelijke t.o.v. mijn baas. wat mailverkeer dan weer mogelijk maakt. Zo heb ik tijdens mijn "ziekte" - ik heb het overspannen genoemd, wat in mijn ogen wel klopt - nog een beetje gewerkt aan documenten.

Als hij het opvat zoals bedoeld, dan heb ik wel leuk werk eigenlijk. Flexibel en begripvol.

Hout vasthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...