blondie6173 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goedemorgen, Koffie en thee worden gezet. Vandaag een dagje vrij. Zo maar effe naar mijn landgoed en vanmiddag lekker starten met mijn dochter. En nu een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goeie morgen mensen. Gisterenavond om 21.00 naar bed gegaan en geslapen tot vanochtend 6.00. Das een hele ruk maar ik was zooooo moe. Voel me lekker uitgeslapen. Moet dat wel zo doen want s'ochtends uitslapen kan ik niet zo goed. Vandaag komen ze de lamp lager hangen en de keuken nog wat afwerken. Dinsdag de spullen uitruimen, woensdag breken en het plafond afwassen, containers met zand enz. uitruimen, donderdag komen de tegels, het weekend naar Jan omdat ik hier niets meer kan en zaterdag 5 juli komen ze de tegels leggen. Dus een drukke week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Bolletje...pittige rommel-week voor de boeg! Gelukkig begint het uitgeslapen Ik heb ook goed geslapen Nog paar uur werken, heb er zin in! Leuk project waar ik aan mee doe. Dan thuis inpakken en weekendje weg Fijne dag! Edit: Vergeet alweer dagpact Dagpact Blondie Vol 20 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Lekker hé Vol goed slapen? Dan voel je je zo anders dan wanneer je een rotnacht gehad hebt? En een leuk weekend voor de boeg, das altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 (bewerkt) Goed geslapen ja..meiden net zingend door het huis al, gezellig Fijnste is wel het zin hebben in werk. Een ander deel van mijn werk voelt heel anders helaas. 20 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Hier inmiddels schoongeschrobt, dus zoefffff richting landgoed! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goedemorgen, hier ook vroeg naar bed gegaan en om 6 op....gedouched, nu koffie, krantje en de vrijdag kan beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Even teruggelezen.....en weet niet wat te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Te lang slapen is ook niet lekker idd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Ja Sowhat de diertjes. Nou mijn ukkies gaan mee volgende week vrijdag en maandag ben ik weer terug om te gaan inruimen. Olle word naar de keuken verhuisd en geef ik een paar baken water en genoeg eten, de kois worden verzorgd door de tegelzetter en de katten krijgen eten in de schuur. Zie er wel tegenop hoor om zolang thuis weg te gaan maar ik houd voor ogen dat ik er iets heel moois voor terug krijg. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goedemorgen Dagpact: Blondie Vol ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Gaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Net gemaild of ik nog iets kan doen voor de rvb. Dat heb je dan natuurlijk ook, echt ziek ben je nooit. Altijd beetje beschikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Mogge allen en natuurlijk Suiker Mooi de berichten over hem...ongemerkt zit hij toch in mijn achterhoofd En Wijfie nog ff geduld,sfeer word vast heel anders in huis met het nieuwe maatje. Hier zo naar fysio,markt, beetje knooien en werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 oh ja wijfie, gaat fijn zijn. Ik voel me toch een beetje verbonden met jou, ook i.v.m. wat je vertelde over je zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Ietje was hier gisteravond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goeiemorgen frummers, ik mag zo mijn baksels uitdelen en mee-opeten natuurlijk, maar eerst even verdienen met beachvolley, voor het gaat regenen. Dan naar de notaris in Rotterdam om eindelijk te tekenen voor de overdracht van ons ooit gezamenlijke bedrijf. Wat een opluchting zal dat zijn, eindelijk los van mijn verleden, een beetje meer dan toch. En als toetje een high tea van mijn vrijw. werk, ook in Rotterdam. Vanavond uitbuiken en uitrusten. Â Vol , voor het andere deel. Â Bol, mooi dat je kunt logeren en die diertjes van jou die overleven het wel hoor, en jij zeer zeker ook. Straks zit je week na week te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goede morgen,  Bol: wat een intensieve week. Maar ook wel fijn dat je strakkies een heerlijk stekkie hebt!  Wijfie: Nog even de kiezen op elkaar en dan je woefdram in huis. Leuk hoor. Ik ben ook stiekem al weer aan het kijken naar een pup. Maar eerst vakantie houden.  Suiker: Zit ook in mijn hoofd! Ik hoop dat het goed gaat! Als ik opsta denk ik 'hij zal zich nu wel klaar maken voor het ontbijt, of corvee taken'. En dan de start van het dagprogramma (ik zie mezelf nog zo zitten).  Agnieta en Ietje: Waar zijn jullie?  Ik heb ook goed geslapen, wel weer om 5.00 uur wakker. Maar ook heerlijk. Taxi voor zoon was te laat, dus lekker rustig met een extra kop koffie en thee met hem aan de dag begonnen. Weer een studie dag, bezig met het maken van een muziek compilatie voor een voorstelling...Dus lekker knippen en plakken :-)  Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Ietje: Even terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Hoi A3, Â ik heb een "briefje" (van dokter dus) tot en met vandaag. Ben wel eerlijk geweest in de mate van het mogelijke t.o.v. mijn baas. wat mailverkeer dan weer mogelijk maakt. Zo heb ik tijdens mijn "ziekte" - ik heb het overspannen genoemd, wat in mijn ogen wel klopt - nog een beetje gewerkt aan documenten. Als hij het opvat zoals bedoeld, dan heb ik wel leuk werk eigenlijk. Flexibel en begripvol. Hout vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Hoi Lotus, Â ik zag dat Ietje er was, maar ze heeft jammer genoeg niks gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Ik zie het Jen. Hopen dat het wel goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Nou heb ik veel verlof, maar net niet genoeg fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 komt bij dat ik deze week niet even vrij kon nemen zonder goede reden - vandaar mijn gedeeltelijke thuiswerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden