Ella Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Dank je Bolletje. Dat zeg ik ook tegen mezelf, hoort erbij, gaat wel over. Maar, ik ben inderdaad de hele dag nog bezig met de alcohol, nu dan met stoppen. Goed om te horen dat dat minder wordt want ik kan niet wachten op die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Het gaat sneller Ella als je probeert om veel om handen te hebben, lezen, poetsen, op cursus gaan enz. en acceptatie. Een van de belangrijkste dingen is accepteren. Die trek duurt meestal maar zo'n 20 min. en dan verdwijnt het weer. Als erg veel last hebt van trek, probeer dan je maag goed te vullen want een gevulde maag vraagt vaak niet om alc. En als je trek hebt en je eet, word je maag gevuld en de trek verdwijnt vaak als sneeuw voor de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Ella, heel herkenbaar wat je beschrijft .. gelukkig is de 'belofte' dat het minder wordt ook al wel herkenbaar. Hihihi, Gerrit..geweldig die vrouw van jou ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Dank mensen. Ja, het zal minder worden. Daar hou ik me dus aan vast. Maar ook wel een eyeopener voor mij dat ik voorlopig mezelf echt niet moet blootstellen aan sociale gelegenheden waar drank is, want een glas is bij mij zo gepakt als ik trek heb. Druk heb ik het genoeg Bolletje. Ik mag blij zijn als ik even niks te doen heb ;-) De wijn was gek genoeg mijn houvast in mijn drukke bestaan. De beloning om maar door en door te kunnen gaan. Ik eet me de afgelopen week tonnetje rond! wat een eetlust! mijn lichaam vraagt om de gekste dingen. Ik denk dat ik iets van snoepjes in mijn tas ga stoppen en bij trek mijn mond volprop :-) Inderdaad was de trek na een half uurtje weg. Nu ben ik weer helemaal content. Wat ik me we afvraag; Sommige van jullie zijn al heel lang gestopt, maat toch nog dagelijks hier. Dan ben je toch ook met alcohol bezig? Is dat niet lastig of heb je dat nodig om je scherp te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Ella, ook ik zorgde dat ik of heel vroeg boodschappen deed of ik gaf het uit handen of deed het samen. Was ik onverhoopt iets vergeten dan ging ik hier naar de buurtsuper. Daar kende / kennen ze mijn verhaal dus wijn halen deed ik daar niet. Compensatie was voor mij ook eigenlijk alles aan eetwaren, lekkere hapjes maken en dat soort dingen. Ik ging ineens dingen eten die ik niet eens lustte. Chocola bijvoorbeeld (Ha ik ben dan ook geen echte vrouw heb ik me ooit laten vertellen) En goed (en veel eten). Dus een volle maag houden. Ik had ook altijd snoep in mijn tas en auto. Ook belonen vond (en vind ik nog steeds) belangrijk. Trouwens je hebt wel een bos verdiend :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Ik meld me alvast droog af. Ben erg moe en kruip er vroeg in. Alvast welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 trusten Mary . be proud ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Trusten PM! Ik ga zo ook lekker in mijn nestje. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Goeienavond. Goed gesprek gehad bij psych weeral. Hij vindt dat ik mezelf nog veel moet vergeven, niet te veel van mezelf eisen en meer met mijn emoties rekening houden. Nu ja, zoiets in een notendop. Voel me gehoord. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Maar toch he, het blijft elke dag opnieuw de schouders eronder. Ik overleef mijn proefperiode en meld me ziek... typical. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 sorry als ik niet op anderen reageer... ik lees en denk, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 de psych zal trots op je zijn je overleeft je proefperiode en pakt nu de tijd om wat minder van jezelf te eisen en meer met je emoties rekening te houden ! Hierdoor ben je straks sneller weer in staat je werk op te pakken en langer fijn door te werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Dank jullie voor de reacties. Klopt; ik ga nu ook alleen maar s ochtends naar de supermarkt. Was helaas wat vergeten, maar een volgende keer kies ik dan voor een vegetarische lasagna etc! Bedankt voor de complimenten, dat doet goed! Morgen al weer op naar de vrijdag, dag 5. een weekend dag, dus haal ik morgen vroeg alles in huis voor tot maandag! Ik moet nu niet aan drank denken. Het is zoveel prettig om nuchter t.v. te kijken en tijd met de kinderen door te brengen! ik ga er nu weer vroeg in en duik weer in mijn boek. slaap goed allen en sterkte voor hen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Ja Vol, maar ik vind dat ik een evenwicht moet vinden waardoor ik 's avonds en in de weekends voldoende oplaad om er elke dag te staan. Zoals iedereen zeg maar. Affijn, ik ben nog lang niet waar ik wil zijn. Dus. Wat ook zo fijn was. Ik vertelde hem dat ik erg teleurgesteld was in mijn zus, omdat ze alles op drank afschuift. Ja, zei hij, dat is het bij jou niet, en wellicht begrijpt je familie dat niet. Ze zien alleen de narigheid die er vroeger door drank was, maar zien niet wat er allemaal gebeurt nu je minder drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Hoi Gerrit, maandag heb ik nog thuis gewerkt, vanaf dinsdag ben ik uit roulatie. Ik zoek wel maandag te herbeginnen, met hernieuwde moed. Zoals je zegt, anders maak ik het mezelf alleen maar moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 (bewerkt) Ach die plinten.... Lief dat je ernaar vraagt hoor, maar het is hier zo'n heksenketel 19 juni 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Moet je geen spijt van hebben, het is verrassend attent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Ik denk dat ik morgen iets afwerk voor mijn vrijwilligerswerk - niks belastends overigens, gewoon een hobby. En verder: niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 truste Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 wij hadden een volleytournooi met de partners van de spelers. een jaarlijks terugkerende manier om ons seizoen af te sluiten in de zaal. Ik had een date met dochter, en meteen de beste speelster meegenomen dus. Helaas zaten we niet in hetzelfde team. Het was weer ouderwets gezellig. Morgen beachen en alweer een verjaardag vieren. slaap lekker wie nog op is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Truste..de luiken gaan weer dicht Ben best blij met werk..kan ook heerlijk afleiding geven.ff de gedachten weer naar iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden