lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 in elk geval hoeven we ons niet te schamen voor oranje al kwamen ze wat traag op gang. Zo, nu lekker nog even het zand op eigen overtollige energie eruit en de snoepjes eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goed gedaan Sowhat! Petje af voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Jeetje Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Bedankt voor jou reactie eerder Gerrit!  Wat heftig voor jou en jou zoon Agnieta. Heftig voor een kind van 12 en heftig voor jou als moeder. Ik wil jou ontzettend veel sterkte wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Agnieta, Ik ken jou niet en jou situatie ook niet en misschien praat ik voor mijn beurt.. Maar, wij maken allemaal fouten, ook zijn wij als ouders er in het moment van overtuigd dat wij doen wat we kunnen en houden we van onze kinderen. Schuld vind ik een te groot woord. Je hebt gedaan, gehandeld vanuit het moment. Je deed wat je kunt en waarschijnlijk met de liefde en het vermogen wat je toen had.  Nu ben je waarschijnlijk een ander mens dan toen. Je overtuigingen van wat je kunt en je visie is veranderd. Ja, dan is het pijnlijk om achterom te kijken en terecht om de overtuiging te hebben dingen nu beter, anders te doen en te proberen goed te maken.  Maar: 'do'nt be to hard on you're self" ook jij bent een mens, maakt fouten en hebt het recht om gelukkig te worden.  Dus; wens ik jou gewoon sterkte. Dat heb je juist nu nodig vul ik maar even in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 En, met mij gaat het goed gezien dat het pas de derde stop dag is. Op naar de vierde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Ik meld me af. Prettige avond nog, en op naar morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goeienavond. Â Heb een hekel aan zomeravonden met niks op tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Gaat het een beetje sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 welterusten allemaal .. hoop dat jullie goed slapen ! ik ga ook naar bed, droog en ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Allemaal welterusten. Vooral Agnieta en Sowhat: slaap lekker. Ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Ik wist niet dat lachen zo vermoeiend kon zijn. Blij mee...weer een ervaring rijker Luikjes gaan dicht...moe maar voldaan Voor Ella....alles in 1 keer aanpakken werd mij afgeraden ook door huisarts. Schijnt de kans op slagen te verkleinen Ik had zelf al moeite mee met 1 ding voor elkaar krijgen. Zelf ben ik ook een alles of niets type...maar denk niet dat alles in 1 keer gelukt zou wezen Iedereen is weer anders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Slaapwel Agnieta, ik wens je rust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Mooie tekst wijfie. In angst leven heeft inderdaad geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 slaap lekker Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 toch lief hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden