lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 nee melk Jen Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 hee Aaak, je hebt het goed gehad he rotzooi al weer weg?Hier staat de koffer van dochter nog 23 mei terug ze leeft overal uit de koffer, die griet altijd vakantie dus. leuk dat je er weer bent, voor ons dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ik vind dat vermoeiend akelei. En weet niet of ik er energie in wil steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Sorry iedereen dat ik jullie zo slecht volg de laatste dagen. Het valt me niet mee iemand leren kennen die zo ziek is. Gisteren ging het heel slecht met haar. In die emotie besloten dat ze te belangrijk is om te laten gaan. Ik ben daar mee bezig en ondertussen drink ik niet. Zondag middag heb ik vrij gekregen en dan neem ik ook even een middag voor puur mijzelf en kom jullie kant op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Echt breken is wellicht niet nodig, ik zie ze toch amper. Gewoon de boot een beetje afhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Zo doe ik het ook met mijn broer, Jen. Als je ouders niet meer leven is het ergens toch fijn om een soort van contact te houden met degene die dezelfde genen en historie deelt. Als mijn kleine neefje, zijn kleinkind, daar toevallig rondstapt als ik er eens ben, maakt mij dat ook wel gelukkig. Dat zijn dan weer fijne dingen om aan terug te denken. Zie je er tegenop om je collega's weer te ontmoeten na de teambilding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Hier ga ik afsluiten. Morgen eindelijk bespreking van behandeling (trauma) met de psych. Voel mn darmen weer opspelen van de spanning, dus bijtijds mn mandje maar opzoeken... Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 eigenlijk wel Kate, ik voel me toch mislukt. Familie: ach, ik as de jongste, beetje nakomer, deel toch niet dezelfde verhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 ik vond met niemand contact, Sowhat. Ik zat een beetje rond te dwalen en voelde me belachelijk. Gedronken heb ik ook, geef ik toe, maar niet in een vreselijke mate. Eigenlijk in de zielige hoop dat ik wat losser zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Thanks for asking. Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Mensen zijn meestal meer bezig met zichzelf dan met anderen Jen. Het is waarschijnlijk niet zo opgevallen als je nu denkt. En gelukkig heb je je niet laten gaan in de drank, dat was wel opgevallen. Geen schade denk ik zo. Ik ga afsluiten. Welterusten voor later. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Het is alsof ik niet uit mijn zielepoot-rol kan stappen. En dat is helemaal niet wat ik wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Aken en Keulen zijn niet op éen dag gebouwd Jen. Wat jammer dat je zondag niet even na kon praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Paris ou Rome ne fut pas fait(e) en un jour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Nee en misschien moeten we niks bouwen, maar gewoon onszelf accepteren. Kweenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Ik meld me af..Trusten! Ik ben te druk met dingen hier om echt te kunnen reageren op andere verhalen hier. Ik lees ze, leef mee, dat zeker! Jen, ik worstel ook erg met teleurstellende "familie" Ben nu in de fase dat ik vind dat ik meer waard ben en het redelijk naast me meer kan leggen. (Tot het jaarlijkse familie-uitje in sept) Verder...heel blij met de aankoop van een tandem vandaag! Mijn man en ik gaan dit jaar een pittige mountainbike-tocht doen op een tandem. Nu dus onze eigen aangeschaft!!! 17 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Weltruste. Ook ik meld me af. Morgen weer een dag. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Weltruste. Ook ik meld me af. Morgen weer een dag. Slaap lekker allen. Ik hoop dat je een goede nacht hebt! Ik merk dat de nachten nu ook echt rust geven Gekke is wel, dat ik het slapen-gaan nog blijf uitstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 leuk Vol! goed oefenen dus en je konditie gaat stukken omhoog vanaf nu. Mooie beloning voor je Volharden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ja Jane..die conditie is grote drijfveer ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 ga je dan met die mountanbike ook van de paden/wegen af? Lijkt me met tweeen wel extra moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Spreekwoord Jen. Ik doelde meer op (veranderende)(familie)relaties, lange termijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 ga je dan met die mountanbike ook van de paden/wegen af? Lijkt me met tweeen wel extra moeilijk Ehm..behoorlijk offroad ja We gaan een 10daagse tocht in Afrika rijden Groots georganiseerd, sponsortocht voor SOSKinderdorpen. Nog aantal maanden te gaan, maar we hebben er veel zin in! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 ik heb (te) weinig relaties, Acanthus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ik ook Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden