Spring naar bijdragen

dinsdag 17 Juni


Aanbevolen berichten

Ella, betere tijden mbt het slapen breken ook weer aan! Ik kan een roman schrijven over alle nare 'nachtelijke avonturen' ;)

 

Acanthus: Gaat goed met 'the Wall'. De muur moet afgebroken worden, maar ben nu aan het bouwen...Stap voor stap en steen voor steen. Mmm, nu ik het zo schrijf en lees, eigenlijk wel heel mooi en symbolisch dat ik in deze voorstelling speel en dans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 dag,1 week het zijn allemaal top prestaties die hier worden neer gezet

Goed bezig Ella en Acanthus

Weet nog als de dag van gisteren besluit te stoppen ....hoe zwaar het was

Ben mezelf nog steeds dankbaar voor de goede keuze.

Ikzelf zou het geen 2de keer meer over kunnen doen...dat zal ook wel de reden zijn dat ik durf te zeggen...ik drink nooit meer

De trots zit diep in mij...eindelijk een missie waar ik goed in ben...waar ik zeker van ben.

Hoe onzeker ik ook ben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Hut dat je haar weer voor 1 dag perfect zit. Gooi het morgen dan maar weer in de war :P Ik heb er ook altijd zo'n last van. Als ik niet lekker in mijn vel zit, of de hormonen gaan huishouden dan is mijn haar een drama...Dan maar een staartje of opsteken.

 

Ik zou het ook niet op kunnen brengen om steeds de strijd met de drank weer aan te gaan. Vond het nu al zo'n lijdensweg. Of ik nooit meer drink?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest halsoverkop weg

we moesten binnengesmokkeld

voor de kinderen naar binnen mochten

want die mochten de hoofdrolspelers niet zien vooraf.

Het is een toneelgezelschap van docenten van diverse

scholen, aangevuld met beroemde regisseur (die Hind heeft

ontdekt en de wereld in geschopt heeft), zangeres bleek ook

een kennis van dochter, die kon ze mooi filmen dus.

En erg leuk om een Griekse tragedie als musical en voor de

jeugd uitgevoerd te zien. De kids zongen buiten nog van:

odyssee, odyssee, odyssee :moon:  echt leuk.

Zo'n onverwacht kadootje op de nuchtere maag dat kan tegenwoordig zo maar.

 

Acanthus meis, misschien moest je dit meemaken, helaas maar waar,

en blijkt dit jouw knop? Als je lijf de klap te boven is, is het sterker als ooit

en je motivatie ook waarschijnlijk :rose::present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die schrik zit behoorlijk in de benen. Gelukkig ging het niet hard, we reden stapvoets, maar door de bus met aanhanger toch een behoorlijke gewicht tegen de auto. En dan zoveel schade :blush: Maar wat je zegt hoor Hut, het is maar blik. Ook ben ik wel blij dat onze zoon er niet bij in zat. En niet te vergeten zo zonder drank 'vergaat de wereld niet' Dat is dan weer mooi meegenomen :) We zien wel....Ik hoop alleen dat hij motorisch nog wel goed is, en als de wielen blijven zitten en het stuur...Noh...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer terug van werk.

Lange nietszeggende vergadering gehad, kan ik mij zo aan ergeren.

Ik wil spijkers met koppen slaan, terwijl het vandaag een regelrecht kippenhok was...

Lotus,

Gelukkig mankeren jullie niks, behalve dan de schrik in de benen!

Hoop dat er nog wat van te maken valt van je karretje.

Toch vaak een aanval op je knip, qua duiten die je neer moet tellen voor een nieuw karretje!

Wijfie,

Lees dat je geen zin hebt in zaterdag!

Waarom dan niet afzeggen!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Akelei.

 

Blondie: Oh bah een zinloze vergadering. Mag eigenlijk ook geen vergadering meer heten ;) Jammer van je tijd.

 

Wijfie: Wat weerhoud je om toch gewoon af te zeggen? Ik bedoel wat is de winst als je wel gaat? Of is het een betaalde klus? Of met een contractje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sfeer in huize blondie is te snijden nadat ik mn verliefde puberzoon voorlopig een flinke beperking op het Skypen heb opgelegd,na een telefoontje van school dat de afgelopen 3 weken zijn cijfers dramatisch zijn gedaald...

Vraag is of hij overgaat, nu bij zijn laatste toetsen met 2-en en 3-en op zijn cijferlijst...

Grrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie: Je laat het koor niet in de steek (ook al zegt je gevoel van wel) Ik zou afzeggen. Ik weet het ik kan het makkelijk zeggen, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je er nu al tegen op ziet en het je helemaal niets oplevert, behalve weerzin (en afzien ws). Je mag best kiezen voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...