Ella Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ja. Ik ben er weer. De supermarkt was goed te doen. Ben gewoon door het wijnpad gelopen en de drank minachtend aangekeken. De kop is er af. Mezelf getrakteerd op drop en thee. Pyama al aan en voetjes op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Bedankt. En...thee met drop is een aanrader :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 spijkerbroeken MG en truien en, weet ik niet meer vast ook wel schoenen maar geen jurken. ik had in mijn vorig huis ook zo'n inloopkast en daar lagen alleen badhanddoeken lakens en meer wat men linnengoed placht te nomen, mijn kleding was daar over 3 kasten verdeeld en een rek voor jurken en rokken. Goh wat heb ik de kringloop blij gemaakt met die verhuizing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 ja Stella, I know ik drink al jaren zoethoetthee met gember en daar smaken dropjes zo verslavend lekker bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 en nu ben ik ook nog eens verslaafd aan koffie met een schepje gemberpoeder in de filter erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ach Peet iedereen reageert op zijn eigen manier, maar ik denk dat het iedereen toch raakt. Je deelt hier zoveel en het doet me nog steeds erg veel. Maar een heel goed bericht is dat van Stella. Zo kan het dus ook. Heerlijk. Goed gedaan wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Hoi Stella, helemaal gelijk. Drinken is een stom tijdverdrijf. Knap dat je door het wijnpad bent gelopen zonder iets mee te nemen. Zeg mensen, ik heb nooit hoofdpijn (behalve de ochtend nadat ik veel te veel gedronken had), maar nu al voor de tweede avond. Hoort dat bij het afkicken? Zelfs paracetamol helpt niet voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Dat zou het kunnen zijn. Ik drink nu ook meer koffie dan voorheen en vandaag minder water. Geen tijd, kouder weer. Ga meteen aan de Spa. Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Nu zou ik best een borrel kunnen gebruiken, maar ik heb papogen dus doe het maar niet. Te mooi dit ook! Ooit heb ik een moeder van een vriendin die uit het leven gestapt is, beloofd haar op de hoogte te houden van mijn reilen en zeilen. Aangezien ik voor mijn gevoel nooit iets echt leuks te melden had nooit gedaan, maar bleef wel in mijn koppie zitten. Belofte maakt schuld namelijk. En vandaag, geen buitendag voor mij, dus ben weer foto albums gaan schikken kwam ik brieven en foto´s tegen van die vriendin. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en haar moeder gebeld omdat ik dat al heel lang wil. Omdat ik hun adres wil checken. Waar ik meteen heel erg emotioneel bij werd. Is ook best heftig hoor om iemand te bellen over iemand die al meer dan 10 jaar dood is. Dus die spanning kwam eruit. En die moeder begreep dat. Omdat ze zo lang gewacht heeft op mensen die ook nog steeds aan haar dochter denken. Heb ik gewoon mijn emotionele dag vandaag. Omdat het me raakt. En omdat ik vandaag veel geschiedenis herbeleefd heb met die foto´s. Gewoon heel erg mooi! Dat alles in elkaar past en dat maakt me de meest gelukkige mens ever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) ik ben op blz 610 Spuddeke nog 316 te gaan, ppppppppppffffffffffffffffffff maar wel spannend dus ik lees door tot het uit is. ach, lees je nu pas echt 16 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 ik ga gerrit achterna ook sporten fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Leuk boek hè? Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik wil ook wel luisteren naar jou verhaal hoor Peet. Ik zit nogal in het midden wat zelfdoding betreft. Ik heb veel gesprekken gehad met dierbare die uit het leven stapte en daarom denk ik steun te kunnen zijn voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 slijt en vergeet je nooit Peet, dat zei ze me tenminste. Maar bij een vriendin soms ook niet. Sommige dingen vergeet je gewoon niet aan iemand. Maar ligt de grens een ander niet willen storen of risico op kwetsen meestal hoger dan over onze dierbare te durven te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik wilde je gewoon een hart onder riem steken. Omdat het ook vergeten wordt, denkt men vaak. Maar soms is dat niet zo en wordt je opeens als ouder gebeld door een vriendin van je dochter, om te zeggen dat ze haar niet vergeten en ook dezelfde woede en teleurstelling met je deeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik viel even terug in andere berichten. Ben jij een stelartros drinker Peet? En kom je ook van België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden