Spring naar bijdragen

Maandag 16 juni.

Lotus66

Aanbevolen berichten

Ja. Ik ben er weer. De supermarkt was goed te doen. Ben gewoon door het wijnpad gelopen en de drank minachtend aangekeken. De kop is er af. Mezelf getrakteerd op drop en thee. Pyama al aan en voetjes op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spijkerbroeken MG

en truien en, weet ik niet meer

vast ook wel schoenen

maar geen jurken.

ik had in mijn vorig huis ook zo'n

inloopkast en daar lagen alleen badhanddoeken

lakens en meer wat men linnengoed placht te nomen,

mijn kleding was daar over 3 kasten verdeeld

en een rek voor jurken en rokken.

Goh wat heb ik de kringloop blij gemaakt met die verhuizing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stella, helemaal gelijk. Drinken is een stom tijdverdrijf. Knap dat je door het wijnpad bent gelopen zonder iets mee te nemen.

Zeg mensen, ik heb nooit hoofdpijn (behalve de ochtend nadat ik veel te veel gedronken had), maar nu al voor de tweede avond. Hoort dat bij het afkicken? Zelfs paracetamol helpt niet voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zou ik best een borrel kunnen gebruiken, maar ik heb papogen dus doe het maar niet. :)

Te mooi dit ook! ;)

Ooit heb ik een moeder van een vriendin die uit het leven gestapt is, beloofd haar op de hoogte te houden van mijn reilen en zeilen. Aangezien ik voor mijn gevoel nooit iets echt leuks te melden had nooit gedaan, maar bleef wel in mijn koppie zitten. Belofte maakt schuld namelijk.

En vandaag, geen buitendag voor mij, dus ben weer foto albums gaan schikken kwam ik brieven en foto´s tegen van die vriendin. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en haar moeder gebeld omdat ik dat al heel lang wil. Omdat ik hun adres wil checken.  Waar ik meteen heel erg emotioneel bij werd. Is ook best heftig hoor om iemand te bellen over iemand die al meer dan 10 jaar dood is. Dus die spanning kwam eruit. En die moeder begreep dat. Omdat ze zo lang gewacht heeft op mensen die ook nog steeds aan haar dochter denken. Heb ik gewoon mijn emotionele dag vandaag. Omdat het me raakt. En omdat ik vandaag veel geschiedenis herbeleefd heb met die foto´s. Gewoon heel erg mooi! Dat alles in elkaar past en dat maakt me de meest gelukkige mens ever. :D:heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook wel luisteren naar jou verhaal hoor Peet.

Ik zit nogal in het midden wat zelfdoding betreft. Ik heb veel gesprekken gehad met dierbare die uit het leven stapte en daarom denk ik steun te kunnen zijn voor anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slijt en vergeet je nooit Peet, dat zei ze me tenminste. Maar bij een vriendin soms ook niet. Sommige dingen vergeet je gewoon niet aan iemand. Maar ligt de grens een ander niet willen storen of risico op kwetsen meestal hoger dan over onze dierbare te durven te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde je gewoon een hart onder riem steken. Omdat het ook vergeten wordt, denkt men vaak. Maar soms is dat niet zo en wordt je opeens als ouder gebeld door een vriendin van je dochter, om te zeggen dat ze haar niet vergeten en ook dezelfde woede en teleurstelling met je deeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...