rapilos Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Goedemiddag allen, Weinig te melden. Moet om 18.00 werken, En er dan meteen morgenvroeg om 7.00 weer zijn. Zucht.. Nog even doorbijten. Nog 1 week, dan heb ik vakantie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Ha Gerrit, Was het niet te warm dan om te hardlopen?, Knap hoor! Laatste loodjes ja, Moet maar even niet zo moeilijk doen he , Nog even lekker op het balkonnetje, met een spaatje. Komt vast allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Goedemiddag, Wat laat. Maar ik wil jullie allemaal nog heel mooie pinksterdagen wensen. Ik was vanmorgen vroeg naar het Klooster. Zit nu lekker buiten met de vogels. En wat AA tijdschriften en boeken. Mijn modem doet wat moeilijk. Ben blij dat ik hem weer aan de praat heb gekregen en kan telefoneren en computeren. Niet dat ik dat de hele dag doe maar als het niet kan voelt dat toch niet goed. Alle goeds. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Wijfie denk je niet dat je, als je gaat scheiden je niet heel erg schuldig gaat voelen? Heb je het er wel eens met je man en of zoon over gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Was heerlijk op mijn landgoed... Nu nog effe koken en vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Wijfie..voor jezelf kiezen kan altijd met en zonder huwelijk Voor jezelf kiezen komt vaak strijd bijkijken met jezelf en met de ander Veranderingen kosten tijd en energie...maar levert vaak wel wat moois op En scheiden kan altijd nog Eerst de hoofdspeler weer worden in je eigen leven Leren om jezelf niet weg te cijferen Leren op je hart te vertrouwen en dit ook uiten...ook naar man Niet makkelijk maar voelt wel goed....ook al snspt hij er geen zak van Geen 1 pad is uitgestippeld......ook niet voor mij kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Is ook verrekte moeilijk Wijfie. Ik weet wel dat mijn manneke in de steek laten voor mij geen optie was. Ik zou me echt heel erg schuldig gaan voelen, omdat hij niet gekozen had voor zijn ziekte. Van de andere kant had ik nu ook niet het gevoel dat hij er veel aan deed om te veranderen, want dingen lagen nooit aan hem. Tja dan wordt het moeilijk. Toch heb ik op een gegeven moment geleerd om ook in zijn bijzijn mij gelukkig te voelen. Ik ging gewoon mijn eigen gang en koos voor mijzelf. Toch moest ik hem ook veel verzorgen dus helemaal voor mijzelf kiezen kon niet, hij kwam voor mij altijd op de eerste plaats. Dat kon ook niet anders ook al had ik gewild. Maar doordat ik meer mijn eigen gang ging had ik toch een beetje het gevoel dat ik mezelf niet helemaal verwaarloosde in de zin van blijven genieten van de dingen die ik helemaal voor mijzelf deed. Toen kon ik het ook volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 (bewerkt) Dat stuk waterleidingduinen heb ik zo vaak gelopen en dan als je terug bent wat drinken bij het Panneland, heerlijk strand is het ook daar. Half uur fietsen van huis, 8 juni 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 (bewerkt) Net terug van heerlijke dag mountainbike en picknick/klungelen bij riviertje vlak bij malmedy. Daarna op terras lekker gegeten met een cola erbij ! Normaal een mooie kans om witte wijn te bestellen .. tenslotte warm weer en vrij 8 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Vol-daan dus! hier ook eerst binnen gevolleyed en daarna naar het strand gefietst en daar opnieuw begonnen ietsiepietsie over mn grens gegaan maar absoluut geen spijt van wat een heerlijke dag weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 lukt het je om tot rust te komen Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Jane, Wat ben je toch altijd vreselijk sportief, Bijna om jaloers op te worden, Net terug van werk. Zit aan een beker warme melk met honing en een plakje kaas, om slaperig te worden. Morgen weer 5.15 opstaan, voor een vroege dienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 pff rapilos, klinkt zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Ach ja Jen, Heb me er al in berust. Het is gelukkig maar een halve dienst morgen Dus om 11.00 al klaar. Als ik erg moe ben, kan ik dan altijd nog eventjes mijn bed induiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Maar goed, Ik voel me al lekker slaperig worden. Dus naar bed! Welterusten allemaal, Hopelijk, wordt de nacht niet al te klam en warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 sloppel rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 sloppel ??, Oke, ook een goede sloppel Jen , Nu echt weg. Tanden al gepoetst, Doeg Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Hoi wijfie, heb nog aan je zitten denken. Is het niet mogelijk om binnen je huwelijk een eigen leven uit te bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 En aan Ietje denk ik ook vaak. Ik wens je zo geluk toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Nou nee, niet lief, dat ben ik niet bijzonder. Ik zie je worstelen met dingen en vraag me af of je er anders mee zou kunnen omgaan. Ik weet het niet. Gebrek aan energie is niet per se oplosbaar. En ellendig, dat is voor mij nu eenmaal herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 vandaag heb ik gedaan wat ik al langer wilde. Vanuit mijn huis kan ik 7 km hardlopen dwars door de waterleidingduinen naar het strand heerlijk rustig stukje naaktstrand. Mijn idee was hardlopend heen, een paar uur daar zwemmen en hangen en dan weer terug. En dat is gelukt. Zonder schade anders dan wat verbrand en wat zandschuur-plekjes. Langs de vele vogels, en zelfs een vos op 4 meter de zon zinderend op de paden... op het strand kwam er iemand bij me zitten en niet alleen stoorde me dat niet we hebben gekeuveld en ook naast elkaar gezwegen en dat was prettig: het stoorde mij niet, ik hoefde niets. echt aangenaam was het ook niet maar het was gewoon 'ok': mét of zonder hem. Toch weer een mogelijkheid erbij voor iets wat ik heerlijk vind wat goed is en goed doet. en niet alleen geen rooie cent kost maar waar ik ook nog eens niets en niemand voor nodig heb alleen mijn schoenen. Op blote voeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 (bewerkt) Goeienavond overigens State of being: ok Lees over (geen) energie Herkenbaar, acceptatie De accu opladen betekent hier altijd nog in beweging komen Ook al istie klein Onzeker zijn mag ook Maar het is ook wel eens leuk andersom te doen 8 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 ja ik ervaar het nu ook als vakantie Iet en morgenmiddag komt er gevaarlijk weer aan dus daarvoor nog maar even vakantievieren. En nu, na de vaat, de was en de rest ook sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 raar he Mai ik ben nu 60 maar barst van de energie had je me 10 en 15 jaar geleden mee moeten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 ja Mai maar soms is "geen energie" iets medisch. Zoals bij Ietje - denk ik - en bij mij als ik geen rilatine neem. Ik heb me zo machteloos gevoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden