blondie6173 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Goeiemorgen, Vroeg weer wakker maar heerlijk geslapen. Straks weer een dagje naar mijn landgoed, maar nu eerst een bakkie koffie Dagpact: Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 O hier wel. Kijken wat het word. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Goeie morgen mensen hier schijnt de dus zal het wel weer wamme worden. Heb daarom een heel bloot t.shirtje aangetrokken. Geen porrum maar ik krijg toch geen bezoek dus moet het gaan. Ga ik morgen natuurlijk niet doen hé want dan krijg ik net bezoek van boven de rivieren (zouden ze hier zeggen). Dan wil ik netjes in een plooirokje, lippen gestift en haar in de plooi, nagels gelakt, hier rond lopen en m'n bezoek ontvangen huttula en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Goede morgen, Ook ik was al heeeel vroeg uit de veren. Eerst een regen en onweersbuitje gehad, maar nu volop zon. Nu nog even lekker bezig met het uitdenken van het gebruik maken van poppen in een voorstelling. Vanmiddag visite en lekker bbq-en. Dus ook nog even gevulde paprika's etc maken. Appeltaartje bakken. Wordt een fijn dag je dus. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Gefeliciteerd Iet! Dat verdiend een Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Change of plans, regent hier nog steeds. Volgens weeronline zal het tegen de middag zonniger en droog worden. Dus eerst huis maar eens schonen. Ietje, gefeliciteerd met je 4 weken! Stap voor stap, dag voor dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Mogge allemaal Hier schijnt de zon,staat niet veel op plan behalve vanavond lekker zwemmen Als ik aan suiker denk krijg ik zo goed gevoel bij...nu helemaal met de berichtjes van Gerrit Gefeliciteerd ietje...veel langer voelt goed toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Fijn de goede berichten over Suiker! Een hele geruststelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Top prestatie Iet. Geweldig. :lips: :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 goeiemorgen frummers (hier regent het) Bol ik blijf wel thuis hoor getsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Goedemorgen! Dagje fietsen/picknicken/riviertje in de Ardennen voor de boeg, heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 MG: Dank. Het houdt niet over maar het gaat. We moeten er mee verder he Jij nog plannen voor vandaag? Vol: Wat heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Je was me voor Gerrit. Ook lekker zo'n dagje. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 sturen jullie ff wat zon deze kant uit please? zit nog in dubio, zaal of strand maar de beslissing lijkt van boven te komen vandaag. houdt me nederig he. is ook oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Ik stuur de zon maar die wil zo af en toe niet komen meis. Doe mijn best. Nu koffie met appeltaart,jakkes wat lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 (bewerkt) Hier nu ook bewolkt. Maar een aangename temperatuur. Ik doe ook mijn best om de goed gezinde weergoden jullie kant op te sturen. Eerst maar eens een zonnegroet Dan mijn tutuutje aan om voor jullie een mooi weer dansje te doen.... 8 juni 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 goedemiddag Dagpact:Blondie6173 Wimmelt mooie dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Jij ook Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Oh en A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Dacht al, waar blijft MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Zelfde gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Al heeel lang op, toen scheen de zon nog, nu miezerregen mag wel zo blijven Straks eind wandelen en ik heb zin in een vreselijke vette hap, patat met kroket, pizza noem het maar op, gister weinig gehad dus het mag...... Allemaal fijne middag en Sugar you go... Zo even snuffelen voor mooie thriller op I pad, heeft iemand een suggestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Nog ff wijfie...dan heb je een maatje....hoef je niet alleen Dat maatje heeft altijd zin om weg tegaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden