Spring naar bijdragen

zondag 8 Juni

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen hier schijnt de :sun: dus zal het wel weer wamme worden. Heb daarom een heel bloot t.shirtje aangetrokken. Geen porrum maar ik krijg toch geen bezoek dus moet het gaan.

Ga ik morgen natuurlijk niet doen hé want dan krijg ik net bezoek van boven de rivieren (zouden ze hier zeggen). Dan wil ik netjes in een plooirokje, lippen gestift en haar in de plooi, nagels gelakt, hier rond lopen en m'n bezoek ontvangen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Ook ik was al heeeel vroeg uit de veren. Eerst een regen en onweersbuitje gehad, maar nu volop zon. Nu nog even lekker bezig met het uitdenken van het gebruik maken van poppen in een voorstelling. Vanmiddag visite en lekker bbq-en. Dus ook nog even gevulde paprika's etc maken. Appeltaartje bakken. Wordt een fijn dag je dus.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal

Hier schijnt de zon,staat niet veel op plan behalve vanavond lekker zwemmen

Als ik aan suiker denk krijg ik zo goed gevoel bij...nu helemaal met de berichtjes van Gerrit

Gefeliciteerd ietje...veel langer voelt goed toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nu ook bewolkt. Maar een aangename temperatuur. Ik doe ook mijn best om de goed gezinde weergoden jullie kant op te sturen. Eerst maar eens een zonnegroet ;) Dan mijn tutuutje aan om voor jullie een mooi weer dansje te doen....

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al heeel lang op, toen scheen de zon nog, nu miezerregen mag wel zo blijven

Straks eind wandelen en ik heb zin in een vreselijke vette hap, patat met kroket, pizza noem het maar op,

gister weinig gehad dus het mag......

Allemaal fijne middag en Sugar you go...

Zo even snuffelen voor mooie thriller op I pad, heeft iemand een suggestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...