Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juni


Lotus66

Aanbevolen berichten

Verder goedemorgen allemaal,

Vandaag weer dagje werken als schakel.

Kost me nog veel energie die hele dagen werken, was gisteren gebroken toen ik thuiskwam, dus lekker vroeg mn mandje in gedoken.

Slapen lukt gelukkig de laatste tijd goed ondanks de spannende dagen in het verschiet.

Thnx Jane voor je tip!

Afijn, nu eerst maar eens een bakkie om wakker te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lopen er toch veel criminelen vrij rond :)

Fruit tis voor niks een taboe..

Dit soort mensen zijn jou druk maken niet waard

Altijd trappen naar iedereen

Zijn het niet de alcoholisten dan zijn het de buitenlanders wel en anders is er wel wat,wat ook een trap verdiend

Verbeter de wereld begin bij jezelf...is mijn motto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, bekaf op bed en nauwelijks slapen......toch voel ik me fit...

Lotus sterkte....

Het Noorden houdt het tot vanmiddag droog hoorde ik net dus gauw nog wat buitenwerk doen.

Suikertje ik hoop dat je vandaag wat kunt vertellen over hoe je erin staat en of je hondje een logeerplekje heeft

Agnieta hoe ervaar je drie maanden droog....

het gekke was vanaf dat ik niet meer drink en dan 's morgens voor de spiegel stond te plamuren ik na een poosje zag dat mijn gezicht

zo opknapte, soms zie ik mezelf toevallig en denk dan, jeetje wat een verschil, nu fris en betere huid, minder rimpels, heldere ogen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal.

 

Lotus Neem alle mooi herinneringen van je hond mee in je verdere leven. Hij heeft het goed gehad, anders heb je er ook niet zoveel verdriet van. Sterkte meid. :heart:

 

Een grote bos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:  voor je 3 mnd. Aggie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal! Ook voor alle berichten van gisteravond / vanacht!

 

Agnieta: Top! :rose:

Fruitvlieg: Daar zakt mijn broek van af! Te gek voor woorden.

 

Ter afleiding lees ik vandaag een beetje mee....Tussendoor de spulletjes van de hond / vloerkleed etc even schoonmaken en opruimen. Vanmiddag om drie uur naar de honden begraafplaats. Eigenlijk wel heel mooi dat dit allemaal kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotus ik werk bij de dierenamb. en vaak moeten wij naar een dierencrematorium of dierenbegraafplaats. Het ziet er daar altijd erg mooi en verzorgd uit maar vooral de rust die er daar is doet me altijd goed. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren dan kan je het op een goeie manier afsluiten.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik snap Fruitvlieg ook wel...

Zelf loop ik al dik 3 jaar bij tactus

Binnenkort ga ik daar helemaal afscheid van nemen ...het veilige haventje verlaten

Voelt zo dubbel...alles wat ik was..verleden ,verslaving,gevoelens, begrip,aandacht, tranen.

Niemand kent me beter als de mensen die me geholpen hebben daar

Als een klein kind voelde ik me omdat ik een moeder nodig had om me te troosten en de weg te wijzen om verder te gaan

Nooit voelde het als straf om er heen tegaan...

Het doel is bereikt..ik ben wie ik ben en ik mag er wezen..verslaving de baas

En mijn ontdekkingsreis gaat door :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Bol! Wat mooi trouwens dat je dat werk doet. Ik ken de begraafplaats. Een mooi stukje bos. Ze komt bij de hond van mijn zwager / schoonmoeder te liggen. Wel heet speciaal. Hier op het platte land is het snel geregeld. We hebben haar gister avond nog mogen brengen. Petje af ook voor de dieren arts. Hij heeft het zo mooi begeleid. Ook naar mijn zoon toe. Dat vind ik zoveel waard. Ik zit nu een beetje te koekeloeren. Wat stil....

 

Fruitvlieg / Hut: Ik vind het ook heel herkenbaar. Dit dan mbt het gebouw van de ambulante zorg en de kliniek. Het klinkt raar, maar ook ik vond het vreselijk dat ik die veilige plek 'achter mij moest' laten. Daar ligt zoveel 'geschiedenis'. Daar is zoveel gebeurd. De mensen (psy, arts, mede strijders) zo prettig om daar te mogen zijn. Ik denk dat een ieder liever naar de kermis gaat ;) Maar als je het nodig hebt, is het maar wat fijn dat je er terecht kunt. Voor mij was het een oase van rust, veiligheid, mezelf kunnen en mogen zijn....Lijkt me heel naar wanneer zoiets gaat sluiten. En nog erger de kritieken van de mensen, waarvan ik denk dat ze niet weten waar ze het over hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken je de begraafplaats waar wij komen? Mooi hé?  O wacht even, je kent de begraafplaats waar ze komt te liggen?

 

Ja het zal wel stil zijn nu, maar ook dat wordt minder, het zijn nu een paar moeilijke dagen. Maar de wetenschap dat het zo goed is en je de juiste keuze hebt gemaakt, geeft vaak ook een stuk rust. :heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol: Ik ken de begraafplaats waar zij komt. Haha, of het moet ook de begraafplaats zijn waar jij ook komt ;) Het zal vast minder stil worden. Voor mij nu effies moeilijk. Ik was hele dagen bij haar. Nu loop ik tegen de muur aan te praten...Ik laat haar spulletje (mand) toch nog maar even staan (geloof ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eventjes pauze hier ... ik werk thuis vandaag.

 

Jopie,

mooi wat je zegt. 

Ik kan me daarin vinden.

Wat het belang van woordkeuze betreft: helemaal mee eens. Ik ben nog steeds op zoek naar een alternatief voor "uitdaging" - dat woord heeft voor mij een negatieve connotatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...