Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 mei

Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Cas.. wij??? Kampioen?????  nu al een zonnesteek? Tis nog heel vroeg hoor.... 

Maarru... ik móet helaas al weg. 

Kom vandaag nog wel even binnenwippen hier. 

Voorlopig koffie en thee in warmhoudkannen.. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Luitjes, laterrrrrrrrrrrrrrr. 
                                          post-1140-0-45539700-1400997389_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lief broertje van me ik wilde eerst verder gaan met het grind maar ga maar boodschappen doen en dan hier binnen eens goed aan de gang. Dan is hoognodig. Morgen maar weer naar buiten. En jij? Ga je nog iets leuks doen vandaag?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge

Straks reuni van 2 families die heel vroeger veel met elkaar optrokken.

De meesten heb ik in geen 40 jaar meer gezien.

Weet er eigenlijk niet veel van...behalve dat ik met bep nichtjes speelde.

De fotoos wat ik heb is dat we speelden tussen de drankflessen van de ouderen

Een van de nadelen om de jongste te zijn van gezin

We werden overal meeheen gesleurd ..zodat de ouderen het weer naar hun zin hadden met hun gezuip

Want het leven is zo mooi vroeger :)

De families zijn aardig uitgedund , de grootste zuipers leven niet meer

Nu word het onze tijd

Fijne dag nog..maak er wat van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Sugar. :)

Nou heel veel plezier vandaag Hut. Misschien hoor je nog hoe die anderen het ervaren hebben om te leven tussen de drankflessen, en kun je daar nog wat kwijt. Wie weet.

Zo de Bol is naar de buurman geweest en die wil heel graag mijn klinkertjes die hier buiten liggen hebben. Dat is een hele hoop gesjouw minder. Hartstikke fijn.

Zo nu even Olle verzorgen en dan hup hup, boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha a3 l gaat idd over een bal. Mij ook niet echt, moest alleen vanmorgen met die zon aan Brazilië denken. En de hocky speelt zich af zo n beetje in onze achtertuin. We blijven lachen.

bewerkt door Cas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, heb zo om 15.00 avonddienst en ga eerst even eten en dan verder slapen in de zon en dan veel koffie en een lange koude douche en werken. Ik heb zin in mijn eerste avonddienst en ik hoop dat mijn collega (avondhoofd van de instelling) niet teveel naar andere plekken moet. Alhoewel ik het beste functioneer als iets echt moet. Ik leer altijd het meest in de zomer als er door personeelgebrek ik plots alles moet doen .....en dan blijk ik het dus te kunnen.

Mijn voetbal tollerantiegrens is bijna al bereikt en de eerste wedstrijd duurt nog even. Het leven is zwaar in dze tijden voor een voetbal "hater" als ik. Gelukkig is de sportschool en snelweg altijd leeg onder wedstrijden. Vooral al die rotzooi, al die vlaggetjes overal en al die betweterige mannen in discussie....van mij mogen ze maar ik negeer het en/of ga wat anders doen.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...