kruidenthee67 Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Geniet er van...Den Haag...het strand? Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Fijne vakantie Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 ik heb gezwaaid Gipsy Scheveningen noord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 mijn allereerste vakantie was camping Ockenburg Gipsy. Bij de Pier heb ik ook niets te zoeken hoor, wij zoeken ook de rust op, anders kunnen we geen volleybalveld claimen. Kijkdui is ook leuk, daar hebben we soms een tournooi, leukere boulevard ook. geniet ervan meis, je hebt het mooiste weer van de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 getver! Even alles tegen elkaar open dan zolang het nog een beetje fris is nu. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Beetje jaloers...... Maar het is je van gegund!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Waarschijnlijk wel....eind van de schoolvakantie. Maar ik ben nu lekker thuis aan het rommelen en schilderen. Met dit mooie weer voelt dat ook als vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Aardig kleurtje zul je krijgen deze dagen, Gipsy! Help me volgend jaar herinneren dat ik mijn vakantie gelijk met die van jou plan? Kennelijk heb je een neus voor goed weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 bij ons ook kwallen Gipsy, omdat de wind en stroming is gedraaid aflands dus, wordt de warme bovenlaag de zee in gezogen en de diepere koudere onderlaag naar het strand. En in die diepere onderlagen zitten dus die kwallen. Een zwemmaatje hier zwemt kilometers per dag de zee in (gisteren had er wéér een 112 gebeld voor hem, hij balen, de politie balen en wij lachen) hij zwemt dus met open ogen onderwater en kwam vandaag monstergrote kwallen tegen, letterlijk ook, een keer of 4 flink gebeten dus. Maar hij blijft gaan. Wat een zalige vakantie heb je he meid. Zo gegund en ik pik er dagelijks een deel van mee☺☺☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 oh ik gen iet me helemaal te pletter nu ik ben nog nooit gebeten door een kwal maar er wel vaker tegenaan gezwommen, getsie! Een vriendin had altijd een mini flesje spul bij zich tegen kwallenbeten, ik geloof dat het ammonia was. Maar de Noordzeekwallen kunnen geloof ik niet echt veel kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2015 Net thuis en maandag weer op vakantie. Wat een rotleven heb jij, Gipsy. Ik heb erg met je te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2015 Ik weet natuurlijk ook niet wat je wel en niet moet doen. Wel lees ik dat je belangstelling voor het onderwerp hebt. Misschien kun je eens spiegelen met je therapeut? Tegen iemand aanpraten helpt om de zaken helder te krijgen voor jezelf. Als ouder vind ik het niet gepast dat je tegen je kind(eren) zegt, dat je er één keer over wilt praten. Dit soort onderwerpen lijken me niet in eenmaal af te handelen. Ik begrijp best dat je moeder het moeilijk vindt vanuit haarzelf, hoor. Maar zo lijkt het me bijna zinloos. Misschien onder begeleiding anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Dat klinkt heel erg gezellig zo met je zus samen! Haha...Glamping...wij doen het tegenovergesteld...géén elektriciteit en een Italiaans koffiepotje op het campinggasje... Geniet ervan Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 ik weet niet waar je zit Gipsy maar morgen droog in het westen van het land! en hier in het Groene hart blijft het verder ook droog vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 nou laat die gele M je maar troosten dan haha en een dagje meer is ook niet weg, vrijdag en zaterdag worden erg mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Haha..zie het al voor me....mokkend in de auto.... Chagrijnig van de regen... Tja...kamperen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 kramperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Haha...niks 'Glamping' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 kramping kruidenthee67 en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Heftig hoor zulke dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 jammer dat je zoveel nachtmerries hebt, gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Net wat je zegt..er komt een vriendinnetje slapen... Soort van gezonde spanning of beetje opgelaten omdat ze komt Niks mis mee. Iets wat nu opvalt omdat je niet of minder drinkt (onderdrukt) Niks mis mee Veel logeerplezier 11 juli 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Veel plezier met vriendin Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Klinkt goed Gipsy, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Plakken en gezelligheid niks mis mee. Daar zijn vriendinnen voor Gewoon eerlijk zijn dat kan tussen echte vriendinnen Ik droomde ook als een gek,de vreselijkste nachtmerries. Bleek dat ik slaapapneu had. Slaap nu met cpap en weg zijn mijn dromen. 12 juli 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden