kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Ach meissie....ik heb helemaal geen ervaring met medicatie...dit klinkt mij wel als heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Dank voor je uitleg Gipsy. Wat ontzettend knudde voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy... pak de hulp die je aangeboden wordt. Dit is zo moeilijk om alleen te doen. Mens wat akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Hoe was het gesprek Gipsy? Ga je de deeltijd doen? En niet van je fiets gevallen? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Hi Gipsy, Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Eindstation....einde...nieuw...beginstation Zo zie ik het...hoop jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 (bewerkt) Gypsy, je bent al ver gekomen en ook ik ken fact niet, maar het zal vast een tussenstation voor jou zijn en niet waar jij bang voor bent. Jij kunt dit meis, en je hebt hulp en zorg, van mensen die tot nu toe bewijzen dat ze je goed doen, toch? Heb vertrouwen joh, in jezelf, in hen en vertrouw ook dat je, mocht het niet meer kloppen, je daar altijd nog zelf bij bent en bij kunt sturen. Ook dan wordt er weer met je meegedacht. 5 februari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 (bewerkt) Gipsy, het valt je tegen. Je had andere verwachtingen. Heb je het stukje over acceptatie gelezen van Kohtje? Ik geloof op de dagdraad van maandag. Ik heb zelf een chronische ziekte. Fysiek. En nu terugval 3 sinds november. Soms ben ik verdrietig daarover en heel soms een dag moedeloos, maar in het algemeen ben ik blij met wat ik wel kan. Ik onderschat jouw ziekte zeker niet en zou je willen adviseren de aangeboden hulp aan te pakken. Ook al gaat het minder dan gehoopt, je bent er een stuk beter aan toe dan een paar maanden geleden. En al 2 maanden ADB! Dat zegt ook wel wat hè. Liefs. 5 februari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 Hoi Gipsy 25, ik heb fact team hier ook gehad en daarna Spits team. Schijnt nog facto erger te zijn. Trek je woorden van anderen niet aan. Doe wat nu nodig is voor je en ik heb er veel aan gehad, dus kom op he. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 ( geaccepteerd) (brr eng woord). Als je eenmaal geaccepteerd hebt is het geen woord meer maar een toestand. Dan valt alle engheid weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Gips, wat fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Leuk Gipsy, Geniet er van he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 haha Gyps klinkt aandoenlijk lief bijna Valentijn he schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Spannend Gipsy. En zo lief. Geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Hey Gipsy, Vlinders... Da's mooi...enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Wat is dan het verschil tussen een relatie en vriendschap met hem? Zoenen, knuffelen, veel samen zijn, nog vertrouwelijker gesprekken? En zie je dat niet zitten? Hoe een relatie zou horen te zijn, is niet zo belangrijk. Maar als het je nu al benauwt met hem, ja dan kun je het maar beter gelijk rechtzetten en duidelijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Haha...'een trouwe sukkel is handiger in het gebruik dan een interessant maar o zo fout exemplaar...' Ik dacht wel...wat fijn voor Gipsy...steun en toeverlaat, vertrouwen, warmte, vriendschap, contact, stabiliteit, delen... Advies ga ik je niet geven...komt ie te dicht bij? Is het voor hem duidelijk wat je wel en niet kunt en wilt geven? Het klonk als een heel waardevol maatje voor je.... Wijsheid gewenst meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Hey lieve Gipsy! Vraagje / suggestie: je kunt toch ook gewoon de boel een beetje aankijken voor een poosje? Beetje aanrommelen, kijken wat het wordt, of niet. Je hoeft er toch niet gelijk het label ' relatie' op te plakken? En wat betekent zo'n woordje nou helemaal? Hoe dan ook: Have fun! Je verdient het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Vriendschap.....liefde .....aantrekkingskracht ..... een wonderlijk soort chemie. onbegrijpelijk vaak Geniet van de aandacht en doe niks wat je niet wilt. Volg je hart ... Dat kopt altijd huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Hoi Gipsy, Ja, dat is een moeilijk besluit om eigenlijk afstand te doen van je hondje. Wel rustiger voor haar. Je hebt op deze manier wel iets meer rust en vrijheid in je eigen doen en laten en dat is ook veel waard. Als Gips een goed huis heeft, dan zal ze het al snel prima vinden. Nu al, waarschijnlijk. Je krabbelt langzaam op; dat spreekt ook een beetje uit je berichtjes hier, vind ik. Ga lekker door zo. Het zal best af en toe weer even moeilijk zijn. Hou vol hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 en verdrietig blijft het Gypsy je had graag anders gewild. Gelukkig blijft ze bij je vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2015 Dat is veel verlies in een week Gipsy. Goed dat je ziet wat je wel hebt. Munttheeverslaving...stukken beter dan alcoholverslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2015 (bewerkt) Lekker muntthee! Eén van mijn favorieten. Is ook heel lekker op het terras hoor Goh..je hebt wel ff wat te verduren, maar je blijft positief. Knap. Sterkte hoor! 23 februari 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2015 om af te wisselen Gipsy; zoethoutthee (of Marocthee of sterremunt) met schijfjes verse gemberwortel, ook verslavend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Succes Gipsy Tegenwoordig is er veel meer mogelijk ook bij uvw Mooi om te lezen je enthousiaste plannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden