Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Hey Gipsy,

 

Ik kom je ook even gedag zeggen. Fijn om van je te lezen! 

 

Poeh, je hebt aardig wat structuur daar. Maar wel even goed nu waarschijnlijk? Je klinkt beter, en ik hoop dat je je ook beter voelt. Heb je een beetje aansluiting bij de anderen in de groep? Zijn het mensen van jouw leeftijd ongeveer, of heel verschillend? En komt jouw diagnose tot z'n recht daar - ik bedoel, zit er niet te veel door elkaar? Fijn dat je weer de juiste medicijnen krijgt.

 

Dat huilen, die tranen, ik snap wel dat je daar moeite mee hebt. Ikzelf had altijd een bloedhekel aan huilen, omdat ik het associeerde met oude pijn. M.a.w.: als ik als volwassene moest huilen, werd ik als het ware weer kind. Dan was ik opeens weer de kleine yogajuf die boos in haar eentje huilde om iets. Dan ging het helemaal niet meer over het verdriet van het heden, maar het verdriet van vroeger, waardoor alles veel groter werd dan het was en ik de pijn uit het heden ook niet echt kon verwerken. Daarnaast was huilen bij mij ook geassocieerd met 'slecht' of 'zwak' zijn, omdat ik vroeger nooit mocht huilen als ik het wilde - en later wilde ik niet meer huilen omdat ik het mensen niet gunde. Nu zie ik huilen echt als noodzakelijke emotionele ontlading om te verwerken, wat dan ook de functie van huilen is. Heb jij een beetje helder voor jezelf wat het voor jou zo pijnlijk maakt? 

 

Lieve Gipsy, ik hoop dat je een heel fijne avond hebt met je vriend en morgen een mooie dag met je moeder. En dat je je elke dag weer een beetje beter voelt. 

 

Knuffel en tot snel!  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pittig programma Gips. Structuur is wel fijn denk ik

Maar wat het nut is van verplicht naar het nieuws kijken ontgaat mij volledig.

Daar word je toch ook niet vrolijk van ?!

Beetje positieve input lijkt mij belangrijker!

Gelukkig is het bezoekuur daarna .... En fleurt dat je op.

Hoe verzinnen ze het...

Hou vol he gips je gaat goed❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou...gipsy...verslaafd wezen en dat kleine wereldje hebben ze gelijk in...tis een hele kleine wereld

He meid...wat je nu doet...is voor jezelf..dat doe je voor jezelf

Jij bent meer als dat kleine wereldje

Tijd om te groeien..wij mensen zijn net vlinders en vlinders hebben de vrijheid nodig

Succes gipsy...zet um op...straks is dit achter de rug...staat de wereld weer voor je open

Je bent het waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gipsy, hetgeen je herbeleeft zal je op dat ogenblik toch ook deels verwerken zou ik denken.

Denk dat je dat naakte gevoel even moet laten zijn.

Ik herken het eerlijk gezegd ook wel.

Was bij mij ook reden om te drinken, vaak.

Wat ik wel merk is dat het op een of andere manier stilaan vervlakt, zulke dingen vervagen langzaam, soms zelfs zonder ik het merk.

Geef jezelf de kans om het je te laten "overkomen", onderga het en probeer op dat ogenblik er even niets "van te vinden".

Beetje mindfullness...

Sterkte meid, je gaat goed!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gipsy,

Kan me indenken dat je je 'hecht' aan mensen waar je aansluiting bij voelt. Dat die dan weggaan, kan je tijdelijk weer eenzamer doen voelen. Jij verandert binnenkort ook van groep en wie weet hoe aangenaam het daar is?

Je doet het zo goed. Laat komen wat moet komen, er is geen andere weg. En daar ben je toch veilig. Wat ik pas geleerd heb via therapie : is dat de dingen zijn wat ze zijn, dat proberen te aanvaarden doet de drang naar verdoving afnemen. Je hebt recht op wat je voelt. Verwerken komt na aanvaarden, jezelf erbij neerleggen. Net zoals honden zich letterlijk neerleggen bij situaties.. :-)

Binnenkort terug bij jouw oogappel meid. Even doorbijten en laten komen wat moet komen.

Liefs

bewerkt door Lotus79
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gipsy

Dat wat Lotus zegt, kan ik me helemaal in vinden.

Dingen even laten zijn, zonder oordeel.

Merk bij mezelf dat de drang ontzettend afneemt.

Probeer vaker stil te staan bij mezelf.

Succes, je staat er niet alleen voor, van velen hier virtuele steun!

Knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...