lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 ik zie je ingelogd Gipsy lukt het een beetje daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Och meisje toch...laat maar komen die waterlanders.... Heel veel sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Sterkte daar....hier ook derde dag, net als bij jou, en huil me ook soms te pletter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Niet gek ook he gipsy Tis nou ook echt he...verandering...jou..toekomst Een hele stap die nu werkelijkheid word Wel een mooie stap Succes en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Gipsy... Het gaat je echt wel lukken. Neem alle hulp aan, huil het er allemaal af... Ben het eens met GewoonDoen, blij dat je daar nu bent. Veel sterkte en een dikke virtuele knuffel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik schrik niet lieve Gipsy. Wel vind ik het heel erg naar om te horen, voor jou vooral. Maar het gaat er niet om dat wij het erg vinden, of schrikken, maar om jou. Ben je er zelf van geschrokken? Kun je er een vinger opleggen wat dit losmaakte? En wat je ermee kwijt wilde of wilde bereiken? Dit hoef je niet allemaal op te pennen hoor. Maar het mag wel. Je kunt hier alles kwijt, als jij het wil en wanneer je maar wilt. Je wordt niet veroordeeld, want niemand hier is perfect. Het forum geen vervanging voor hulp in RL natuurlijk, maar iets extra's. Een extra luisterend oor. Niet meer en niet minder. Knuffel voor jou Gipsy, ik vind je nog steeds een stoer zigeunerchickie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Gips komt goed terecht meis nu jij nog! wees alsjeblieft zuinig op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hoi Gipsy, Heel veel sterkte!!!!! Ik hoop echt dat ze je kunnen bieden wat je nodig hebt om er bovenop te komen!!!! Succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Gipsy..ook jij bent het waard Go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Denk aan je, fijn te lezen dat je zelfs weer een beetje humor hebt. Sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Poeh Gipsy een achtbaan is er niks bij... Er wordt meegeleefd dat moet je goed doen .. Hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Gipsy, hoe gaat het daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Gipsy?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 4 dagen verder Gipsy hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Sterkte meid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Sterkte Gipsy ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Lieve Gipsy, Je voelt je nu heel rot. Toch lees ik hoop en positiviteit. Alles gaat een keer voorbij meisje. Ook narigheid. Een knuffel van mij voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 zet m op daar Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Hoi Gipsy, Hoe bevalt het in de dubbel d kliniek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Hebben ze ook verteld waarom alleen decafe? Tranen ze zijn er niet voor om in te houden..laten gaan beste optie...ok al weet je nu niet waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Denk decafé omdat gewone koffie verslavend werkt en als een soort pep werkt. Hoezo kan je niet omgaan met je tranen Gipsy? Huilen is huilen. Het heeft een functie. Het lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Sterkte en toi toi toi Gipsy. Wat is de sanctie bij kamer controle en toch in het bezit zijn van....Power drankjes en zelfs aftershave en deo's, parfum etc met alcohol was bij ons in de kliniek ten strengste verboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Toi toi Gipsy! Bij mijn opname mocht er koffie gedronken worden, maar dit zal een van de dingen zijn die per ziekenhuis/afdeling wel kunnen verschillen. Tuurlijk is het zo dat cafeïne een bepaalde invloed heeft, een oppeppertje zoals ook alcohol kan hebben (de eerste glazen was dat bij mij zo). Het lijkt me ook niet onverstandig om het te proberen zonder de cappuccino, dan heb je in jouw opbouwfase alweer iets om naar uit te kijken, maar je moet uiteindelijk natuurlijk zelf zien wat je er mee doet, hoe je er mee om wil gaan. Veel succes daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 He Gipsy, je doet het goed hoor, meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Hey Gipsy....oe...ik zou mijn koffietje ook missen 's ochtends...maar het zal wel ergens goed voor zijn Ga ervoor meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden