Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ik schrik niet lieve Gipsy. Wel vind ik het heel erg naar om te horen, voor jou vooral. Maar het gaat er niet om dat wij het erg vinden, of schrikken, maar om jou.

Ben je er zelf van geschrokken? Kun je er een vinger opleggen wat dit losmaakte? En wat je ermee kwijt wilde of wilde bereiken?

Dit hoef je niet allemaal op te pennen hoor. Maar het mag wel. Je kunt hier alles kwijt, als jij het wil en wanneer je maar wilt. Je wordt niet veroordeeld, want niemand hier is perfect. Het forum geen vervanging voor hulp in RL natuurlijk, maar iets extra's. Een extra luisterend oor. Niet meer en niet minder.

Knuffel voor jou Gipsy, ik vind je nog steeds een stoer zigeunerchickie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toi toi Gipsy!

Bij mijn opname mocht er koffie gedronken worden, maar dit zal een van de dingen zijn die per ziekenhuis/afdeling wel kunnen verschillen.

Tuurlijk is het zo dat cafeïne een bepaalde invloed heeft, een oppeppertje zoals ook alcohol kan hebben (de eerste glazen was dat bij mij zo).

Het lijkt me ook niet onverstandig om het te proberen zonder de cappuccino, dan heb je in jouw opbouwfase alweer iets om naar uit te kijken, maar je moet uiteindelijk natuurlijk zelf zien wat je er mee doet, hoe je er mee om wil gaan.

Veel succes daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...