kruidenthee67 Geplaatst 15 december 2014 Rapport Geplaatst 15 december 2014 Och...wat mooi Gipsy... Ik wens je moed en kracht om het vol te houden.. Het praten zal je zeker helpen bij verwerken en accepteren.. Met alle ups en downs Hou vol meid, voor een waardevol leven. Succes en sterkte
ProudMary Geplaatst 29 december 2014 Rapport Geplaatst 29 december 2014 Gipsy doe je even een update? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat.
ProudMary Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Geplaatst 4 januari 2015 Hoi Gipsy, Wat fijn om van je te horen en dat het zo goed gaat met je. Jij ook de beste wensen voor 2015!
huttula Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Geplaatst 4 januari 2015 Beste wensen Gipsy...fijn om te horen dat het goed gaat.
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Geplaatst 4 januari 2015 Hoi Gipsy! Alle goeds voor jou, voor een mooi 2015! Succes met alles!
Skip Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Geplaatst 4 januari 2015 Hee Gipsy! Leuk om te horen dat t goed gaat. Veel succes op de groep
lady jane Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Geplaatst 4 januari 2015 Gipsy, fijn je zo te lezen. En dat je voor 2015 maar net zo krachtig en goed bezig mag blijven als nu, klasse!
Kipje Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Geplaatst 12 januari 2015 hey Gipsy ben even niet op het het forum geweest maar ff bijgelezen,... Respect joh, het gaat supergoed! Kijk uit naar het weekend mt jouw vriendin en met Gipsy! toi toi Kipje
Burchill Geplaatst 23 januari 2015 Rapport Geplaatst 23 januari 2015 Hoi Gipsy, dat ziet er weer rooskleurig uit. Inderdaad het oppakken van vrijwilligerswerk en op termijn je hondje weer thuis om regelmatig mee te wandelen. Zinvolle en sociale bezigheden om je minder 'alleen' te voelen. Wat ga je doen met de overvloedige emoties in de avond? Hoe denk je hierover? Het gevaar of valkuil van een uitglijder met als gevolg een terugval ligt dan wel gevaarlijk op de loer. Ik hoop dat je een plan van aanpak of noodplan hebt hiervoor? Groetjes
huttula Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy.....wat denk je zelf? Hebben ze gelijk?
Kastanje Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy: ik lees nu je update hier. Op de dagdraad had ik er niet uitgehaald dat het niet zo goed met je ging. Daar zeg je dat het slapen in je eigen huisje steeds beter gaat. Mijn conclusie was dat het dus ook beter met je ging. Hier lees ik dat dit niet zo is. Vind dit naar voor je. Je krijgt hulp en ondersteuning aangeboden. Ik zou hier zeker gebruik van maken. Maar ik sluit me aan bij de vragen van Huttula.
ProudMary Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy, het is vast een dikke tegenvaller voor je. Heel jammer, maar soms moet je nog even dieper om verder te komen. Leuk? Nee. Nodig? Dat weet je zelf. Wijsheid gewenst in de te maken keuzes.
lady jane Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Gypsy, ik hoop dat je niet te eigenwijs bent om te luisteren, op de dagdraad klink je idd wat euforisch en hierboven juist niet. Of je gaat erg op en neer, of de waarheid ligt ertussenin, in beide gevallen is het wijs naar anderen te luisteren, zij zijn wat neutraler he en herkennen jouw signalen vast uit een jarenlange ervaring. Overgave is moeilijk, maar wat er ook gaat gebeuren, je bent er altijd zelf ook nog bij. wijsheid voor jou nu!
ProudMary Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 (bewerkt) Gipsy, heftig zeg. Je bent van alles aan het verzinnen: als het leven maar anders wordt. Volgens mij slaap je al heel lang heel slecht. Dat nekt een mens. Enne, er is vast al van alles geprobeerd mbt slapen. Is dat medicamenteus niet te reguleren? Die deeltijd lijkt me zo gek nog niet. Structuur is belangrijk voor je basis. 31 januari 2015 bewerkt door ProudMary
kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy, 'Willen' en 'kunnen'....komt zomaar bij me op.... Neem de tijd, en aanvaard hulp. Het ga je goed meid!!
kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Ach meissie....ik heb helemaal geen ervaring met medicatie...dit klinkt mij wel als heftig.
ProudMary Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Dank voor je uitleg Gipsy. Wat ontzettend knudde voor je.
Skip Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy... pak de hulp die je aangeboden wordt. Dit is zo moeilijk om alleen te doen. Mens wat akelig.
ProudMary Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Geplaatst 2 februari 2015 Hoe was het gesprek Gipsy? Ga je de deeltijd doen? En niet van je fiets gevallen? ;-)
huttula Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Geplaatst 4 februari 2015 Eindstation....einde...nieuw...beginstation Zo zie ik het...hoop jij ook
lady jane Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Geplaatst 4 februari 2015 (bewerkt) Gypsy, je bent al ver gekomen en ook ik ken fact niet, maar het zal vast een tussenstation voor jou zijn en niet waar jij bang voor bent. Jij kunt dit meis, en je hebt hulp en zorg, van mensen die tot nu toe bewijzen dat ze je goed doen, toch? Heb vertrouwen joh, in jezelf, in hen en vertrouw ook dat je, mocht het niet meer kloppen, je daar altijd nog zelf bij bent en bij kunt sturen. Ook dan wordt er weer met je meegedacht. 5 februari 2015 bewerkt door lady jane
ProudMary Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Geplaatst 5 februari 2015 (bewerkt) Gipsy, het valt je tegen. Je had andere verwachtingen. Heb je het stukje over acceptatie gelezen van Kohtje? Ik geloof op de dagdraad van maandag. Ik heb zelf een chronische ziekte. Fysiek. En nu terugval 3 sinds november. Soms ben ik verdrietig daarover en heel soms een dag moedeloos, maar in het algemeen ben ik blij met wat ik wel kan. Ik onderschat jouw ziekte zeker niet en zou je willen adviseren de aangeboden hulp aan te pakken. Ook al gaat het minder dan gehoopt, je bent er een stuk beter aan toe dan een paar maanden geleden. En al 2 maanden ADB! Dat zegt ook wel wat hè. Liefs. 5 februari 2015 bewerkt door ProudMary
Antoinnette Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Geplaatst 5 februari 2015 Hoi Gipsy 25, ik heb fact team hier ook gehad en daarna Spits team. Schijnt nog facto erger te zijn. Trek je woorden van anderen niet aan. Doe wat nu nodig is voor je en ik heb er veel aan gehad, dus kom op he. ProudMary reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden