huttula Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 En george clooney dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik kijk het nog even aan Sowhat. Ongerust ben ik nog niet, maar ik word moedeloos van de chaos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Mg: Soms is het inderdaad zinnig om even afstand te nemen. Ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt. Lekker even ontspannen met een boek op de bank. Een luisterboek....Heee, ook een goed idee. Ik heb dat nog niet geprobeerd, zal ik eens proberen :-) Reuma, dans en (poppen) theater gaat niet goed samen, maar ook ik geef niet op. Als ik niet kan theateren ga ik meteen dood...Haha. Dus dan maar met pijnstillers en doorgaan. Ik haal er ondanks dat zoveel positiefs en moois uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen: Kan me voorstellen dat je moedeloos wordt. Niet te lang blijven soebatten he (maar wellicht heb ik makkelijk praten hoor) Pas goed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dank je Lotus. De zin voor een borrel is nu wel iets te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Nou Peet; Waar ben je nu dan? Cheers. Och Agnieta, je geeft me nu alleen maar een bevestiging van mijn vermoeden Verder vind ik jou totaal niet interessant om mee in discussie te gaan omtrent eerdere uitspraken!!! Cheers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Lotus, heb je wel eens infrarood-sauna tegen reuma pijnen geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen: Geen borrel. Niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Oeh Lady. Zeg je zowat. Iets nieuws dus voor mij. Heb jij daar ervaring mee, of ken je verhalen? Ik ga even zoeken...Baadt het niet dan schaadt het niet...denk ik dan meteen... Het lijkt me vast de moeite waard om te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 nee borrelen zou stom zijn. Zelfsabotage. Maar ik wil wel even klagen. Als ik thuiskom van mijn werkdag dan wil ik rust. Of opgewektheid. Een beetje interesse. Geen drammerige chaos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Klagen mag Jen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Heel goed Jen! Geen zelf sabotage, en klagen staat vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 ja lotus, ik heb met mn Artrose er goede ervaringen mee, en weet van de Vierstroom (groene kruis vroeger) bij reuma, dat ze soms een deel vd aanschaf betalen of zelf zo'n ding hebben staan in de meditheekwinkel. Er is ongetwijfeld ook het een en ander te lezen via google. Op MP staan voor rond de €400,= goeie te koop, veel mensen schaffen ze impulsief aan en doen er niks mee vervolgens. Ik heb er al vanaf 2001 een en zweer erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 als je eens uit wiltproberen via Margriet en Libelle.nl/ontspannen kun je nu entreebewijzen voor 50% bestellen bij een paar sauna paradijzen die hebben altijd ook infrarood sauna's. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dank je Jane! Ik ga me inlezen en orienteren. Ik was / ben al op MP. Maar wat biedt dit weer veel goeds :-) Jij dus ook de plaag geest Artrose....Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Oh....Haha, je was me al weer voor. Ik ga even loeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Zo, hier onderuit op de bank na heftige discussie met de vader van mijn kids (mijn ex)... Weet gelijk weer waarom het mn ex is, wat een flapdrol zeg! Grrr... Krijgt mijn bloed nog steeds aan het koken en laat ik jullie zeggen, niet uit verliefdheid, maar met moordneigingen. Afijn, mijn dag zit er weer bijna op. Morgen werken en achter mijn verf aan! Fijne avond voor een ieder... En Agnieta, ik hoop toch echt dat die cheers ironisch bedoeld was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Jen wat bedoel je met een drammerige chaos? En klaag maar lekker hoor, alles beter dan een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Wel bolletje, hij dramt door en springt van de hak op de tak, klinkt tegenstrijdig maar ik kan het niet anders omschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 ben volleyen (borrel na, wegens 5 jarig bestaan) na afloop snel naar huis dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Misschien toch beter om contact op te nemen met de behandelend arts/psychiater Jen i.v.m. aanpassing medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Datg lijkt me niet nodig Acanthus. Het is eerder vervelend dan onrustwekkend. Zijn medicatie is ook pas gewijzigd, dus misschien nog wat tijd geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Voorbeeldje: zijn auto is kapot en te oud om nog te repareren. Nu wil hij per se opnieuw een tweede auto. Maar hij werkt niet en ik ga met de trein werken, dan is dat toch echt niet nodig? Blijft erover bezig. Ik word er horendul van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dank je Jane, sauna aanbiedingen zie ik altijd graag Bij de Libelle zou ik nu nooit kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 http://www.btsg.nl/infobulletin/manisch-depressief/manisch-depressief-behandeling.html Het zou toch echt beter zijn hier contact over te hebben met mensen met kennis van zaken. Eerder opperde ik ook lotgenotencontact Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden