Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goede morgen Frummers, Het regent hier en het is een beetje winderig. Maar het wordt vast een stralende dag. Koffie en thee zijn in de maak. Ik wens iedereen een hele fijne dag. Lady Natuurlijk een hele goede reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Slecht geslapen Agnieta? Ik had je een bakkie troost willen geven maar ik krijg de plaatjes niet toegevoegd. Wachten op Vonne dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hieeeeeer is de koffie Al ingeschonken en al Agnieta. Verder zelfbediening uiteraard Ook goedemorgen overigens. Hier sombertjes maar droog, buiten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ha, dank voor de koffie! Zo begint de dag goed. Blij mee Yvon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hoei vervelend om hoofdpijn te hebben ten gevolge van diep slapen. Ik hoop dat het afzakt. Fijn voor de plantjes even een buitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Water is hier de afgelopen dagen weer even genoeg gevallen hoor Lotus, hihi. en die hele grote hitte hoeft van mij ook weer niet. Zo ergens rond de 20 graden en een wolkenloze hemel, vrije dagen, tuinstoeltje, bakje koffie of thee erbij... Benieuwd of dat te regelen valt, hahahaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Het valt te proberen. Zonne dansje of regendansje. Ik kan alvast mijn tutuutje aan trekken Regelen van vrije dagen wordt misschien wat lastiger. Ik ga even in de zandbak spelen, dan ontbijtje zoonlief maken. Tot laters.... Voor iedereen die het nodig heeft heel veel kracht en sterkte 22 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Duidelijk een geval van tot tien of misschien wel tot honderd gaan tellen Agnieta. Dat soort dingen overkomt mij altijd als ik haast heb en iets 'even heel snel' wil doen. Bende ruimen, blij zijn dat je muziek het weer doet en ook die eerste niet nemen dus Ik ga er vandoor. Verbaas me er over dat de tijd tot kwart over zeven 's morgens drie keer zo snel lijkt te gaan als de tijd daarna, hahaha Koffie en thee staan klaar. Dames en heren, maak er iets moois van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goeiemorgen, Vandaag 2 belangrijke gesprekken op werk betreffende mijn contractverlenging! Darmen spelen gelijk weer op van de spanning en daardoor niet best geslapen... Afijn, effe een bakkie en dan rennen. Voel me trouwens net als op de camping zo zonder bank in huis. Morgen proberen mijn nieuwe bank naar binnen te krijgen en maar hopen dat ie door de deuropening past.;-) :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Dagpact: Agnieta Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemorgen, Net op kantoor en de eerste koffie naast mij. Wederom erg slecht geslapen, wordt al dagen rond 03.00 uur wakker en kan de slaap niet vatten, val dan rond 06.00 weer in slaap, maar dan moet ik er ook uit. Het gevolg is dat ik moe wakker wordt.....Heeft iemand tips om dit patroon te doorbreken ?? Uiteraard nemen we de eerste vandaag ook niet: Dagpact: AgnietaBlondie617 Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Mogge....Blondie en Agnieta succes En de rest natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Good morning Hut. Blondie: succes vandaag! Hoor je meteen of je contract verlengt wordt? Ik hoop op goede berichten! Agnieta: De eerste gewoon niet! Super: slaap problemen heel herkenbaar. Vooral de eerste periode was het voor mij 'kiezen op elkaar en doorstaan'. Als het goed is (en wat ik voor je hoop) is dat het in de loop van de tijd beter gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Hoi super Hier hebben veel mensen baat bij melatonine Je hebt deze ook in langzame afgifte...time release van sleepzz...te koop bij de meeste drogisterijen Ik heb het via de huisarts op advies van psychiater Ex verslaafden schijnen vaak tekort aan dit stofje ...vandaar de vele slaapproblemen hier Tis het proberen waard 22 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Morgen ...mooie lichtgevende bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemorgen, Dagpact: Agnieta Blondie617 Super1975 Nadia kom er net achter dat ik blijkbaar al 2 dagen ingelogd sta....ook raar! Fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goed bezig ietje...geniet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 En wat doet onrust,, piekers ,, spanning..teveel andere stofjes aanmaken En wie hebben..onrust...piekers..spanning..de stoppers...exverslaafden Met zuipen sliep ik als een blok Met stoppen was ik moe Namate ik langer gestopt was...begon het echte slaapprobleem....ook de spanning,piekers en onrust En niet iedereen is hetzelfde ...er zijn uitzonderingen zoals jij agnieta Wel een bijzondere uitzondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemorgen, net wakker.....lees ik over slaappproblemen...vannacht geen last van gehad....hier begint de zon wat te komen met een lekker windje erbij. Blondie vandaag succes! Lotus en haar bank en deur.....als dat maar goed komt Agnieta ah rijgen Albert ? Suikertje.....maak me beetje zorgen Rapilos.........geweldig Hanneke zien we voorlopig niet die zit in haar auto ) Ietje, loop ze en alle anderen ook een fijne dag gewenst en dat het mag gaan zoals we graag willen Wijfie sterkte met de medicatie weer aanpassen.....geen feest... Zaterdag ga ik naar Schier, even uitwaaien, doet me denken aan Mark hoe zou het met hem zijn op Texel? Wimmelt....je gaat goed he? Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Agnieta beetje anders maar wel leuk, kleurrijk iemand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemorgen mensen, Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft en succes met alles. Dagpact: AgnietaBlondie617 Super1975 Ietjefietje MijnGerrit Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goeie morgen kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hé goeie morgen Aggie. Ik heb geslapen als een os Jij slaapt vaak goed hé? Heerlijk is dat meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Weer ff kijken. Nee lukt weer niet om een foto te plaatsen. 22 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden