bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Oei Hanneke ja ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot morgen. Wat hartstikke fijn dat je geslaagd bent, en nu maar overal naar toe met je racemonster hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Ha, ha, ja mijn moeder is de eerste die me verwacht Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Wat fijn Hanneke! Heerlijk joh. Ben je ook niet meer zo afhankelijk. Kan me voorstellen dat het wachten op morgen nu wel errug lang duurt. Genieten van de voorpret dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 En Agnieta maakt de lijst 10+ MG: Valt ze daarmee nu in de prijzen?? Koelkastje ofzo...Wat kun je nog gebruiken Agniet Nu eerst weer verder, met waar ik gebleven was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik krijg vast een heel ander leven. Ik woon heel geïsoleerd met alleen een buurtbus die door de week alleen overdag rijdt. Voor de gewone bus moet ik naar een ander dorp fietsen. En dan naar de trein. Om naar de AA te komen op zondag ben ik een uur en driekwartier onderweg. En dan ook weer terug. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik woon ook zo afgelegen. Ik maak vaak gebruik van de trein....Maar je voelt het al, die reistijd, buurtbus, overstappen. Poeh. Een auto is voor mij ook echt onmisbaar. Maar je hebt er lekker een! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hanneke wat goed dat je je leventje uitbreidt en je jezelf die luxe gunt!! Alweer een voordeel van niet drinken voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hier is de zon de hele dag zoek. Uit "verveling" dus maar wat meegedaan met wat het animatieteam te bieden heeft. aquajogging is best zweten hoor! En ik was 2e met touwtjespringen op een surfplank in het zwembad. Het leek wel het songfestival, zoveel landen deden mee. Dochter en ik waren de enige vrouwen, nooit gedacht dat ik aan zoiets ooit mee zou doen. Dochter werd 3e en van Rusland verliezen beslist geen schande. t wordt tijd op huis aan te gaan, want er wordt al hup Holland geroepen als we langskomen. De eerste strubbelingetjes onderling zijn we ook al aangegaan, maar verder hebben we ongelooflijk veel lol. Dochter ligt te badderen, dus ik kan mooi de sauna even opzoeken weer. wat een leven he, dat wordt nog afkicken van alle luxe. 1 negatief punt is wel dat een van onze katten zoek is, mijn vriendin maakt zich zorgen, maar wij, hier zo ver weg, eigenlijk niet. Het is een jonge kat en het is mooi weer, misschien heeft ze wel verkering opgedaan. fijne dag verder weer en ik hoop ook nog wat mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 (bewerkt) Gelukkig Wijfie. Daar kun je gewoon toch mee internetten enzo? Ben je toch niet helemaal alleen. Ben jij al bezig met de overgang? Want zoals iemand vanmiddag schreef, de hormonen. 20 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hoi Acanthus, ik zie geen pb's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Weer terug van werk, zwaar vermoeiend dagje... Eerste volledige werkdag hakt er wel in zeg! Gelukkig morgen weer dag vrij! Nu dus met de beentjes van de vloer, effe banken en vroeg mn mandje in ;-) Hanneke, fijn dat je een karretje hebt kunnen vinden... Blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Een heerlijke dag vandaag qua temperatuur, zalig! Hanneke veel plezier met en van je auto. Wat duurt dat dan lang als je moet wachten he? Prachtig Dagpact! Agnieta bedankt met het grensoverschrijdend intekenen als nummer 11! Ik ga zo sporten (toernooitje) en ben laat thuis. Meld me alvast droog af. Fijen avond iedereen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Heerlijk dagje vandaag. Lekker op geschoten. Nu nog vergaderen, nadien altijd een borrel. Dit wordt dus een frisje. Wijfie had je al een tablet? Wel fijn dat je niet verstoken bent van de digitale snelweg. Ik voel me dan altijd zo gehandicapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hallo iedereen. Ik praat ook maar af en toe mee. Moet mij eerst nog maar bewijzen. Was zeker lekker weer vandaag . Lekker gewerkt. Vervelend van je kat lady Jane. Die van ons in al bijna drie wkn zoek. :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hé die Cas. Doe maar gewoon mee hoor want je hoeft niets te bewijzen hier. Je stopt hoofdzakelijk voor jezelf en event. voor je familie maar als men met die gedachte rond loopt van zichzelf te gaan bewijzen houdt men het meestal niet vol omdat je het dan voor een ander gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Lady Jane, ik wil je nog bedanken voor de prachtige bloemen die ik van je heb ontvangen voor moederdag. Ja, 2 weken ? met je dochter, dat lijkt me dan ook wel genoeg, je bent dan toch meer samen dan thuis. Mijn oudste zoon kwam op Moederdag, belde eerst op, dat vind ik wel prettig. Maar zei erbij, dat als hij geen onaangename verrassing wilde. Mijn hersens gingen razendsnel : wat bedoelt hij? Bleek dat als een broer, of twee er niet moesten zijn en als er 1 de achterdeur in kwam, hij de voordeur uit ging, met vrouw en kind. Ik had al niet veel hoop dat mijn zonen onderling ooit weer met elkaar zouden omgaan, maar nu weet ik het zeker : dit ga ik in dit leven niet meer meemaken. De therapeut had gelijk toen ze zei dat ik daar niets aan kon veranderen, dat ze het zelf moesten oplossen. Gelukkig heb ik het geaccepteerd, helpt bij het niet drinken. Vandaag dag 8, ga weer eens gelijk op met Ietje. Ik ben al een tijd dood en doodmoe, dus met alc. zou dat helemaal niet gaan. Vanmiddag was hier een buurman even kletsen en toen kwam de SRV kar langs en dan gaat er toch een lampje branden, zo van: bezoek, gezellig, wijntje en dan precies op dat moment stopt dat voor je deur. Maar ik heb er niet aan toegegeven. Straks komen er gasten, een vader met zoon en er zijn nog meer reserveringen, dus mijn idee dat het dit jaar weer wat zou gaan lopen, lijkt uit te komen. Ik vind het nog steeds leuk en het geeft afleiding en motivatie (vroeg op, voor mijn doen, dan) om niet te drinken. De aanvraag kwam om 0.15 uur binnen, dus ze hadden geluk dat ik een nachtmens ben, bij anderen zul je dat niet midden in d e nacht kunnen afhandelen. Anderen hier mogen dit ook lezen. Nu even koken. Goede reis terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 (bewerkt) Ok cool dan kap ik daar gelijk mee. :-) 20 mei 2014 bewerkt door Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 (bewerkt) Ha Lidia, Ff gelezen idd. Balen van je kids zeg. Goed dat je v d drank afblijft toppie! Grt cas 20 mei 2014 bewerkt door Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Vandaag de hele dag op het strand gelegen. Heerlijk weer, alleen veel wind. Werd een beetje gezandstraald. Verder in mijn hoofd nog best bezig met wat ik gisteren schreef. Normaal houd ik wat afstand als verhalen van mensen om me heen heftig worden omdat ik mezelf ken wat aantrekken van problemen van anderen betreft. Tegelijk diegene erg leuk vinden had ik niet eerder meegemaakt. Het feit dat ik iemand leuk vind die 21 is en ik 36 is sws een issue wat ik eigenlijk niet moet doen maar toch aan het gebeuren is.... Gisteren toch redelijk geslapen, dat ga ik straks weer proberen. Wasmachine duurt nog een uur. Die ophangen en dan slapen. Anders moet ik het morgen doen en dan moet ik toch echt weer sporten. 3x per week sporten is in de praktijk wel veel. Het is wel mijn manier om ff alles uit mijn hoofd te zetten en af te reageren door me helemaal moe te maken. En dat helpt zo goed, voel me er zoveel beter mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Ha Yvonne, Id d splinter nieuw hier. Doe mijn best en lees gezellig mee. Vanavond maar een zak popcorn leeg zitten eten op de bank. Ik schat zo binnen 10 min. Wel lekker. Grt Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 wat een opluchting te lezen Cas 3 weken, pfff moet er niet aan denken. vrijdag zijn we weer thuis en dan hoop ik beide katten weer te zien hoor en anders wordt het de buurt aflopen en roepen. Maar sneu voor jou dus, want je bent zo machteloos he, er kan ook een ongeluk met ze gebeurd zijn. Dan maar liever verkering en uit logeren bij een kattenvrijer. Het is tenslotte mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 lidia, fijn dat er tenminste één zoon was en idd, laat ze het onderling maar uitzoeken. goed dat je B&B weer gaat lopen, beetje structuur, extra afleiding en pecunia voor een reisje weer? mijn nicht heeft een prijs gewonnen met het schrijven van een verhaal en nu mag ze met een bekende schrijven mee op reis naar marokko. leuk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 leuke avatar Erik! slaapwel straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Terug van de vergadering. Nog niet bij gelezen (doe ik morgen nog) Nu eerst de vergadering uitwerken. Ik meld me alvast droog af. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Hoi Acanthus, ik zie geen pb's? Bij mij staan er bij 2 berichtjes aan jou nog steeds als ongelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden