Kastanje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen, Pfff. Ik ben al een uur wakker. Slapen lukt niet meer. Dus: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Mogge kastanje...lekker koffie De vogels zijn hier ook al flink bezig..eenmaal wakker lukt het slapen hier ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Dit zou ik willen vandaag: Maar het wordt: en 's middags vergaderen Om dan vanavond even helemaal niets: . Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen frummers. Hier heerlijk geslapen tot de wekker me vertelde dat het tijd was.... Zonnetje schijnt, maar de vogels houden zich redelijk stil. Koffie en thee zijn inmiddels gezet, de dag mag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen, hier ook al vanaf 5 wakker.....geen idee waarom....de stemming ook wat weemoedig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Tsja Kastanje, hier ook een dag tussen vier muren en achter de pc. Maar dat geeft niet, vanavond lekker buiten eten hopelijk... is ook fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 De zinnen zo maar verzetten, even douchen en wat aanpakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goede morgen, Lekker eerst een bakkie. Ik stond al in de tuin om freule Reiger weg te jagen. Ik vind het nu al lekker buiten. Nu eerst mijn zoon naar school, dan maar eens kijken wat ik ga doen vandaag. In ieder geval vergadering vanavond, daar moet ik eerst even mee aan de slag....Beetje werken tussen door dan maar? Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Klinkt lekker relaxed Lotus, ook goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Eline: Rottig om zo de dag te moeten beginnen he. Ik hoop dat je het van je af kunt spoelen. Is er iets vervelends gebeurd, of overvalt het gevoel je. Bij mij kan het zo maar uit het niets ontstaan. Of de hormonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Vind ik ook Yvon. Vandaag maar de relax-stand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Las net even het staartje van gisteren... Zag een bericht van Cas.... volgens mij hartstikke nieuw hier? Welkom Cas, hoop dat je je draai kunt vinden op ons forum... Geloof dat jouw berichtje een beetje ondersneeuwde onder de pindasoep? En ik las over de weemoedige bui van Eline heen. Tsja, kan zomaar komen door een droom... Maar zal denk ik in de loop van de dag wel weer overgaan toch als je het druk hebt? En aan de andere kant: Eline doet me denken aan Eline Vere... en als er íemand weemoedige buien had.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Vandaag een dag vrij...tandarts,therapie Heb voor therapie 2 portretten van mezelf gemaakt...hoe ik mezelf nu zag/zie Een van okt en 1 van nu Daar waar ik vandaan kom wil ik echt niet meer heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen! Ook hier een goede nacht gehad! Vandaag eerst 2 leuke vergaderingen en dan nog lange middag met mijn "echte" basis-werkzaamheden. dagpact: Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen! Dagpact:Vol MijnGerrit Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Alweer druk met de vogels. En het is heerlijk buiten. Ik ga vanmorgen even wat boodschappen doen en de badkamer een beurt geven. Mijn dag komt wel weer om. Zonder drank. Iedereen een heel fijne dag. Sterkte wie het vandaag weer nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Jij ook Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goeiemorgen, Vandaag een dagje werken,zin in... Maar eerst effe rustig opstarten met een bakkie in de tuin! Dagpact: Vol MijnGerrit Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen op deze prachtige dag, alweer druk aan de arbeid.... Ben boekhouder bij een bouwbedrijf, durf wel te stellen dat bij ons de economische crisis voorbij is !!!, al tijden niet meer zo druk gehad !! We gaan het vandaag droog houden hoor.. Dagpact: VolMijnGerritBlondie6173 Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Dagpact:VolMijnGerritBlondie6173Lotus Bakkie is al achter de kiezen, zoon naar school. Nu aan de slag. Realiseer me dat ik zaterdag een nieuw gasfornuis en vriezer krijg, dus mag daar ook wel eens mee aan de slag. Tot later. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goedemorgen Ik heb al genoeg slaapproblemen door het afbouwen. 13 Mei heb ik slaapmedicatie (oxazepam) moeten nemen om in te kunnen slapen en afgelopen nacht weer om nog even verder te slapen. Ik probeer zoveel mogelijk zonder extra hulpmiddelen af te bouwen om uiteindelijk te stoppen. Ik las Acanthus vandaag, kan niet qouten, Maar waarom wil je zonder hulpmiddelen afbouwen, Is dat een trots. Ik ben blij dat ze er zijn. Ik ben blij dat ik medicatie heb om goed te slapen, Begrijp het niet helemaal. Wens je veel succes en sterkte vooral Acanthus Nee, het is zeker geen trots suiker. In het verleden heb ik diverse slaapmedicatie gehad en oxazepam heb ik langdurig gebruikt. Ik ben ook zeker blij dat ze er zijn, maar ik probeer het zo weinig mogelijk te gebruiken omdat benzodiazepines erg verslavende middelen zijn. Ik was allang blij eindelijk van m'n oxazepam gebruik af te zijn. Sporadisch, in "noodgevallen" neem ik het nog wel in. Voor de benzodiazepines is er trouwens ook een website als deze: http://www.benzodebaas.nl/ Jij ook succes en sterkte gewenst suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Goeie morgen piepels. Vandaag de rest van m'n plantjes zetten en dan maar hopen dat ze niet plat gehageld worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Ik heb sinds kort mijn hobby fotografie weer opgepakt en dat combineert mooi met mijn hobby tuinieren. Ik plaats hiervan af en toe enkele foto's bij de tuinperikelen http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/2305-tuinperikelen/page-7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Good morning Bol en Acanthus. Bol: heerlijk weer naar je tuin. Geniet en ontspan ervan Maar duimen dat de weergoden de plantjes goed gezind zijn. Acan: Wat maak je prachtige platen! Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 goedemorgen..waterig zonnetje hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden