Spring naar bijdragen

Maandag 19 Mei 2014

Aanbevolen berichten

Rampdag of niet...zulke dagen heeft iedereen zo te horen...ook hier op forum

Had drank deze dagen voorkomen.....nee

Zie jezelf eens zitten met je rampdag en flessen drank

Eigenlijk gebeurd et niks vreemds

Afvoer.adaptors.lekke banden helaas het gaat doms kapot....meestal op de rottigste momenten

Net zoals velen

Thats life....heurt er bie

Klagen mag altijd :)

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vol,

Jij hebt heerlijk genoten lees ik.

Harstikke fijn joh.

Een dag met een gouden randje he,

Suikertje,

Misschien lekker vroeg naar bed vanavond?

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen !,

Wijfie,

Kan gebeuren hoor, niet lekker in je vel.

Soms moet je even voor jezelf kiezen he :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klagen heeft een functie zei mijn manneke altijd en hij heeft daar toen ook veel gebruik van gemaakt :D

Nee maar zonder dollen, klagen is goed zolang je maar niet verzuipt in zelfmedelijden, dan zak je hoe langer hoe meer weg in ellende en zelfbeklag. Dat is verkeerd, geeft spanningen en trek.

Hier een prima middag gehad. Gepoetst, geschilderd, op de de markt geweest, en niet gekookt maar toch lekker gegeten, wat wil ik nog meer. Hier geen lekke band, geen sombere gevoelens niets van dat gelukkig. Morgen de plantjes zetten en dan kan de regen komen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Weer even een groetje van mij..weer te lang weggeweest. Maar het gaat goed!

Bolletje success met je plantjes..geloof dat het woensdag kan gaan regenen..maar eerst nog lekker genieten van het heerlijke weer.

Mooi gezegt ook..klagen mag..tot een bepaalde hoogte..lijkt soms ins onze cultuur te zitten..

Ik blijf liever lachen..makkelijker gezegt dan gedaan..ik weet het!  ietsjepietje verder kijken..we hebben allen een goed stel hersens..en daar kan je meer mee dan je denkt..vaker merk ik dat mensen zo snel opgeven..of kort door de bocht denken..

ik ben nog van het niet weggooien en of iets hergebruiken ..daardoor blijf ik ook bezig in mijn bolletje..(hihi bolletje excuus voor je naam gebruik)..stil staan is vataal..

(verder gebruik in materieaal en geest)

wens iedereen een fijne avond..geniet van het weer..ik voel de zon nog branden op mijn wangen heerlijk.

liefs trijs ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps is een real live game.

In het kort..je gaat op zoek naar kunst werken mooie plekjes..en veroverd deze...

Je mag zelf kunstwerken toevoegen..soort landverovertje..maar dan met een hoop cultuur en lol.

ps2: over de gehele wereld te spelen :) In elke plaats waar ook..

bewerkt door Trijsje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach. Het zal er ook wel bijhoren, ik drink nu al een poosje niet, het zou dan beter moeten gaan ik wil mezelf lekker voelen, maar zoiets kan je ook niet afdwingen.

Wijfie: heel herkenbaar. Nadat ik een tijdje niet had gedronken kwam pas de shit naar boven. Ik wilde me zo graag beter voelen, maar had eerst nog wat innerlijke zooi op te ruimen. Na die schoonmaakbeurt ben ik me langzaam beter gaan voelen.

Wat mij daarbij enorm heeft geholpen is bewust stilstaan bij de dingen die wel goed zijn gegaan die dag. Hoe klein ook. Ik ging (eerst met flinke tegenzin, later kreeg ik er steeds meer plezier in) aan het einde van de dag zitten om die dingen die goed zijn gegaan op te schrijven in mijn 'witboek' zoals mijn psycholoog dit noemt. En dat hoeven geen grote dingen te zijn. Bij mij was het bijv. lekker gekookt vandaag. Ik kwam zo uit het alleen maar negatieve denken.

Misschien heb je hier iets aan.

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers!

Eline leest Nicci F. Ik heb er negen op de kleedjesmarkt opgeduikeld en ben nu de vijfde aan het verslinden. Spannend! En kijk: ook Vol is fan!

Lekke banden, houten konten, zon, ijsjes, wel zin, geen zin, waterschade, verzekeringen, de oorlog met de dingen (adaptor), tips en trucs; alles passeert weer vandaag. Een rijk forum.

En een hele mooie Dagpact!

Ik heb heel saai de hele dag gewerkt, maar wel lekker bezig geweest.

Nu nog even een wandelingetje en dan mijn boek weer opzoeken.

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja

Net aan eind van de tennisles een heerlijke verfrissende bui! Eigenlijk wel geluk dat die ene bui boven Limburg mij treft, op zo'n dag als dit

Aan de thee nu, meld me dus vast "droog" af ☔️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Vol - Treffer voor Vol ;)

Ik ben vandaag niet zo sportief geweest, niet getennist of gefietst, maar wel gefreubeld. En voila 'Konijn' kan het daglicht zien. Verder wat afspraken, gewerkt, tandarts bezoek, en zowaar tussen door heerlijk van de zon genoten. Nu lui maar voldaan. Ik meld me alvast droog af. Denk dat ik er op tijd in kruip (morgen ws al weer om 5.30 uur zo wakker als ik weet niet wat)

Fijne avond nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo deze jongen nieuw hier maar doe mijn best. Droog mijn bed in vanavond. Eerst nog even filmpje kijken op de bank. Zou meer moeten lezen . Boeken daar wordt je slimmer van zegt men. Als dat nog mogelijk zou zijn voor mij. Snik snik. Iedereen fijne avond thnx en tot later

Cas

bewerkt door Cas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk mag dat.

Maar niet te vaak en te makkelijk graag.

Het lijkt hier soms de Klaagmuur wel...

A3, niet zo klagen over het klagen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trijsje, ik heb nog even naar Ingress gekeken.

Laat ik daar nou maar niet aan beginnen.

Voordat ik het zou weten, ben ik verkocht misschien.

't Lijkt me wel leuk overigens.

Ook ik meld me droog af voor vandaag.

Goede nachtrust iedereen, een geode start morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een paar dagen geleden een verhaal over een collega die ik behalve vriendschappelijk wel erg leuk vind. Heb hier geen updates over maar vandaag vertelde ze me over haar jeugd en haar strijd tegen haar ouders. Ik wist wel iets dat die relatie helemaal niet oke was maar wat ik vanmiddag hoorde ging veel verder. Ik wil ivm haar privacy hier niks over schrijven maar ik was ben geschokt door haar verhaal en ik baal dat er geen gelegenheid was voor een goede reactie. Er kwamen gelijk collega's aan en kon niet reageren en ik stond toch echt even met mijn mond vol tanden. Ik besef me hoe gelukkig ik ben met mijn eigen jeugd en ouders en ik constateer bij mezelf hoe betrokken ik me voel bij haar. Dat gaat verder dan een kennis die een rot prive verhaal vertelt. Ze is pas 21 maar door haar ervaringen is ze veel volwassener dan 21....maar 21 en 36 is een te groot verschil. Weken heb ik het buiten mijn gevoel gehouden tot vorige week nav een ander verhaal waarover ik dus eerder schreef. Vandaag zag ik haar voor het eerst sinds dagen en had net mijn gevoel voor haar bij mezelf onderkent, Zonder haar hier over te vertellen nog. Toen kwam net voor ik naar huis ging haar verhaal over haar jeugd.

Ik ben moe en ik wil slapen maar ik blijf denken nu......

Mensen vertellen me opvallend vaak erg prive zaken. Blijkbaar straal ik iets uit dat ik luister en niet doorvertel..Heel veel vaker heb ik erg prive zaken gehoord, vaak ook nare verhalen die ze aan bijna niemand eerder vertelden. Ik voel me deels vereerd dat mensen me zulke zaken vertellen, dat ze me zomaar vertrouwen. Maar soms zoals nu valt het niet mee om die narigheid van me af te zetten, zeker dus als ik gevoelens heb voor die persoon. Graag zou ik meer details schrijven om het van me af te schrijven maar dat kan ik niet maken op een openbaar forum.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja, het is dan ook een lastig dilemma: hoe kun je veelvuldige geklaag anders aan de kaak stellen dan door een klacht, c.q. geklaag...?

Niet. Behalve door zelf het goede voorbeeld te geven en een opbouwende positieve draai aan eigen verhalen te geven. Gedag veranderen door "aan de kaak te stellen" is imo erg overschat. Je kan het gedrag van anderen niet of nauwelijks beinvloeden op die manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennelijk ben je een goede luisteraar, Erik.

Mensen voelen dat aan.

Maar wel lastig om je eigen grenzen daarin te bewaken.

Daar had ik vroeger nog meer last van. Grenzen bewaken lukt inmiddels wel door niet te betrokken te raken. Maar als je je verliefd voelt op die persoon is het helemaal lastig. Dit is de eerste keer dat ik dat merk; De combi verliefd en erg nare verhalen horen over de jeugd van diegene heb ik niet eerder ondervonden.

Ik ga zo maar liggen op bed in de hoop te kunnen slapen. Thnx Ietsjefietje voor je reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...