wimmelt Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Dagpact: Blondie6173 letjefietje Suikertje MijnGerrit Wimmelt super1975 Correctie, tegelijk gepost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Hoornse plas Wimmelt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Effe bakkie... Ging gelijk al verkeerd met mn lijstje, gelijk weer afgeleid ervan door bij het inruimen van mn keukentje klemmende deurtjes tegen te komen... Ergerlijk, maar na een kwartiertje schelden maar gelaten voor wat het is en mezelf herpakt en lijstje aangehouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Klemmen de scharnieren Blondie? Dan is er vaseline te koop in een spuitbus. Anders de scharniertjes ff na kijken als het hout klemt. Vaak is het al op te lossen door de schroefjes wat aan te draaien. Hier bijna alle tabaksplantjes erin. Moet ff doorbijten want m'n rug geeft het een beetje op omdat ik het zaakje eerst moest omspitten en egaliseren. Ik vind het al knap wamme hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Goedemorgen, Oh nee, oeps het is al middag. Zit nog even lekker buiten te genieten van de koffie en het mooie weer. Straks douchen en eens kijken wat we gaan doen vandaag. Genoeg klusjes in huis en in de tuin. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Afmaken waar ik gister middag geeindigd ben....dus tuin in...niet erg Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Nee helaas bol, zijn de onderkasten van keukentje op mijn landgoed en helaas is door eerdere daklekkage het hout uit gaan zetten... Vrees dat er nieuwe deurtjes ingezet moeten worden, nu provisorisch gerepareerd... Voor nu oké... Klusje voor vandaag af, dus toch maar nog wat extra's aangepakt... Keuken dus! Maar nu eerst effe eten in het zonnetje op mn terras Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Haha Suiker, Goed idee, had er nog niet aan gedacht! Het zwembad aan de oosterhammerikkade heette gewoon Noorderbad! Is gesloten overigens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Dagpact Blondie6173 letjefietje Suikertje MijnGerrit Wimmelt Super1975 Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Boterham met pindakaas al geprobeerd Wijfie.....schijnt ook te helpen Na vanmiddag ben je weer een stuk sterker...wees trots op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Goed gedaan Wijfie! Achteraf was het dus niet iets om je druk over te maken, de picknick. Probeer dat te onthouden voor een volgende keer. De dingen waar je tegenop ziet, vallen meestal mee. Dus daar hoef je je van tevoren niet zo druk over te maken. Super schreef eerder " Een enkele keer ontspoord". Het gaat me niets aan Super, maar ik vraag me dan af, wat is een enkele keer en wat is ontspoord? Los van een eventueel antwoord wens ik je veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Kastanje aan de klus in de tuin, denk ik? Warm hoor! (Is het een keer mooi weer en meteen weer zeuren) Hoe bevalt je nieuwe avatar? Ik vond de vorige wel een heel mooi plaatje overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Kastanje aan de klus in de tuin, denk ik? Warm hoor! (Is het een keer mooi weer en meteen weer zeuren) Hoe bevalt je nieuwe avatar? Ik vond de vorige wel een heel mooi plaatje overigens. Ik zit in de tuin. Besloten om het gewoon rustig aan te doen vandaag. In de relaxstand. Al is ook dat een uitdaging voor mij. Deze avatar past nu beter bij me. Als ik naar de toekomst kijk is het weer zonnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Wijfie: je brengt me op een idee. Ik heb nog lekker ijs in de vriezer liggen. Die ga ik nu maar eens pakken en eens lekker van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Heb ik vorige week mijn woonkamer verandert, maar geen rekening gehouden met de zomer. Nu kan ik vanaf balkon geen tv (wielrennen) kijken. Kleine probleempjes, Morgen krijg ik hier nieuwe wasmachine bezorgd. Geeft mij zeer veel vreugde. Tot zover update uit zonnig noorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 jaaaa zonnig!!! Eindelijk weer! Moest al weer ff binnen omdat t bijna TE heet werd daar buiten.....en normaal, ik en TE warm zelden... Iedereen een rustige , relaxe, zondag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Had... waar zit je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 DagpactBlondie6173letjefietjeSuikertjeMijnGerritWimmeltSuper1975WijfieLotusZo terug van weggeweest. Foei wat een irritaties tussen ouders (van de spelers) uit de verschillende regio's. Ik werd er niet vrolijk van. Wat een gedoe en geregeld, van vooral datgene wat nog niet geregeld is en allang rond zou moeten zijn. Nu maar de tuin in, proberen van me af te zetten en van de zon genieten. Appelboompje misschien even kappen...En ik las iets over ijs! Prima plan (even afkoelen )Wijfie toppie gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Hoornse Plas, daar was ik vandaag, Wimmelt ook? Als Suiker ook een keer komt kunnen we een pre-meeting hebben....trakteer ik op een uiteraard 0% drankje.... Lotus je snapt het toch niet dat volwassenen zich zo gedragen, weet je ik snap daar helemaal niets van.... Suiker een wasmachine, als je zonder zit waardeer je zo'n apparaat pas, ik moet op zoek naar een nieuwe stofzuiger, ook zo iets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik meld me af stond wel niet op een pact maar zo moe dat ik zo maar ga liggen, nighty night people voor later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Hoi eline, was het water wel 32 graden daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Goedemiddag, Voor het eerst dat ik hier verschijn vandaag. Ik was vanmorgen naar de AA. Goede meeting. Kom er altijd opgeruimd vandaan. Als ik niet ben geweest heb ik toch altijd wat spijt. Verder genieten van het mooie weer net als de meesten hier geloof ik. Iedereen een mooie avond en tot morgen zullen we maar zeggen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Vermoeiend dagje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Dat ziet er behoorlijk modderig uit :-) Achter een eend aan? Operatie veilig het terras op en af: geslaagd. Hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Proficiat Appeltje! Wel, we waren in een hondenlosloopzone met onze twee rakkers, en zo kwam ze dus terug aan bij de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden