Spring naar bijdragen

Lotus


Lotus66

Aanbevolen berichten

Ha Lotus!

Goed gedaan!

En hoe is het mogelijk hé dat herinneringen die je redelijk had gerangschikt in je hoofd weer zo heftig worden bij het zien van foto's!

Het gevoel wat je in die tijd had is bijna weer volledig terug op zo'n moment.

Heeft ook weer zijn functie omdat je meteen ook weer kan zien waar je nu staat....

Maar dat is weer een fase later dat je dat kan zien. Op dat moment niet en ga je op in dat gevoel

Maar goed gedaan:

Ingezien dat je niet op je allersterkst was en hulptroepen ingeschakeld.....

Wist je trouwens dat de bladeren van de Lotus bloem een bijzondere eigenschap hebben namelijk een zelfreinigend effect.

Het zgn Lotus effect.

Uniek hé

En volgens mij heb jij het Lotus effect ook toegepast !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontzettend knap gedaan, ik heb daar bewondering voor.

Ik hoop dat vandaag beter gaat.

Ook dit is weer een leermoment toch?

Waar je weer sterker uit komt.

 

Goede  dag vandaag Lotus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de lotus groeit op modderige bodem

zonder dat de bladeren en plant er ooit

modderig uitzien.

dat jij je film af en toe ziet lotus, kun je ook zien

als je verleden die jou gemaakt heeft tot de sterke

persoon die je nu bent.

het gaat wat ver om te zeggen dat je het daarom allemaal moest meemaken

maar dat je er nu, uiteindelijk, zo sterk mee om weet te gaan, dat is groei

en bloei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Lotus,

 

Je verrast je met je vraag...ik probeer niet te veel van mezelf te laten zien waardoor ik 'herkend' zou kunnen worden...

Maar als het over muziek gaat word ik altijd blij en jouw enthousiasme werkt aanstekelijk.

 

Ik heb jarenlang in een koor gezeten. Wij speelden allerlei musicals waarbij ik een aantal keren een hoofdrol mocht spelen/zingen.

Dat was op een behoorlijk niveau, door amateurs. Daarom was het ook gaaf om te doen. 

Verder bespeel ik een rietinstrument...niet meer zo actief nu. Maar ben het wel weer aan het oppakken.

En ik ben zangeres in een band. We zijn te vinden op feesten, festivals...heel erg leuk vind ik dat! De combi van zingen en mensen 

entertainen/interactie met publiek, daar word ik echt blij van!

 

Jij toi toi toi voor vandaag...kicken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top!

 

Ik ben niet van het zelf verzinnen....dat doe ik wel in schilderwerk en daarin probeer ik ook anderen te inspireren....ja hier in huis veel creativiteit...we maken allemaal muziek, de meiden dansen, het lijkt hier af en toe wel de Von Trap familie hihi.

En verder wordt er altijd geknutseld....haken, breien, schilderen, tekenen.......tafel ligt ook altijd vol, dat is dan weer minder :D

Aan creativiteit geen gebrek!

 

Gaaf dat poppentheater.....lijkt me erg leuk om te doen..spelen, maar ook zelf poppen maken!! Weer een hele andere discipline maar eentje waar je ook veel in kwijt kunt lijkt me...en met poppen kun je mensen ook gemakkelijk bereiken....ja die interactie...ik krijg er echt energie van...en mensen die na afloop zeggen dat ze een fijne avond hebben gehad...daar doe je het voor!

 

Geniet van wat je vandaag gedaan en bereikt heb, mooi!! :musicnote: Je enthousiasme spat van het scherm  :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lotus,

 

Allereerst Proficiat met je man!

 

Code rood...dat is helder! Maar je klinkt goed voorbereid en dat is volgens mij een belangrijke voorwaarde.

Ik vierde  na één week droog de verjaardag van mijn jongste en dacht als dat lukt komt het goed. 

'De eerste niet...' hielp me toen en nu nog steeds..ook op vakantie!

 

Ook in gezelschap...het is zo joúw keuze...daar werd ik me van bewust...en ook dat heeft me geholpen.

Je zult ervaren dat het zonder zeker zo leuk is, ik durf te zeggen, voor mij leuker.

Wat ik wel lastig vond op mijn vakantie, met een groep...ik begon me een beetje te ergeren aan de hoeveelheid

en de snelheid waarmee de alcohol vloeide, met name de laatste gezamenlijke avond....de gedachte van: moet dat nou zo? Zien jullie niet wat het met je doet?

Dus ook weer een beetje doorslaan naar de andere kant, is toch weer iets van mateloosheid....gelukkig had ik het snel 

door en kon dat voor mezelf in balans brengen. Zij hebben immers geen probleem...voor hun stopt het na die avond (voor zover ik dat dan kan weten...)

 

En doordat je zelf droog bent valt ook op hoe vaak alcohol gebruikt wordt, in gerechten, op tv, als vanzelfsprekende

begeleider van activiteiten, als kado etc....tja....

 

Maar voor nu: feest! Veel plezier gewenst! En hou het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...