Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Nee hoor. We letten op elkaar. Alleen is het niet in evenwicht. Hij merkt zelden wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Dank je Ag. De afspraak is dat hij het huishouden doet nu. Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Ma met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Ik kan ook niet met emoties om eigenlijk. Ma ja. Er is erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Oh ja, vandaag is nieuwe hond voor de eerste keer alleen thuis gebleven. We vonden ons interieur terug zoals we het achterlieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Zźzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Ik wil helemaal niemand tekort doen, maar als ik voor iemand nog even mijn verhaal wilde vertellen is het o.a. voor Lytse (ik weet zeker dat ze het meekrijgt) en Jane4. Jullie blijven toch altijd mijn forum-ouders. Weet niet wat er was gebeurd als jullie er niet waren geweest. Mijn liefde, en dan denk ik dat iedereen wel weet wie mijn liefde is, heb ik pas afgelopen weekend (uh gisteren) verteld over mijn alcoholisme en hij zei alleen maar "Ik hoorde een hele zomer alleen maar 'psst' van de kroonkurken en moet bekennen dat ik dat nu niet meer hoor". Gelukkig, Ben er vooralsnog van af. Maar ik weet ook dat ik als we gaan samenwonen dag en nacht met bier moet omgaan....Uitdaging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden