Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Zoonlief de deur uit. En nu aan de slag. Tot laters...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Voor Sugar heel veel sterkte vandaag bij de rechtbank. Hopelijk valt het vandaag toch een beetje mee. Jen toch maar zo gauw mogelijk weer de draad oppakken meid, dat is toch het beste. Tja en verder hoop ik dat je verder kan gaan op de weg die je zo goed ingeslagen bent Arja ik hoop dat we vandaag wat van je horen. Een misstap zeker in het begin is niet prettig maar wel normaal. Dat je je daardoor niet prettig voelt geeft toch aan dat je heel graag wilt, en dat is een goeie ervaring. Jij komt er wel hoor als je maar niet de moed opgeeft maar door blijft gaan. 13 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen, even stil van de draad van gisteren.... Suikertje hoop dat het naar wens verloopt straks.. Verder sluit ik me bij Agnieta aan, KMW...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 goedemorgen...waterig zonnetje hier, alles beter dan regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 stortbuien hier.... Allemaal werkse en tot later maar weer. Heb wel telkens gelezen, maar val er telkens tussen in en weet dan niet wat ik moet schrijven. Leef wel mee, maarja heb je ook niks aan, op deze manier. Wellicht vanavond meer. Hier gaat het heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dagpact: Agnieta MijnGerrit Blondie6173 Suikertje Ietjefietje Nadia goedemorgen! ik hoop op een mooie dag, voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen Na een nacht van licht slapen en het met bakstenen gooien naar vroegere kenissen die ik al 20 jaar niet heb gezien; hoe komt het in mn hoofd op ga ik dag 7 in! Een goede dag allemaal en sterkte voor hen die het nodig hebben. Dagpact: Agnieta MijnGerrit Blondie6173 Suikertje Ietjefietje Nadia Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Wimmelt dag 7....Goed Joh En die dromen, zijn heel herkenbaar. Er kwam bij mij ook van alles langs. Heftig ook heel vaak (bloed, zweet en tranen) Maar ook dat gaat weer voorbij. Jij ook een hele fijne dag en ook sterkte waar nodig! Goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemorgen voor iedereen. Iedereen nogmaals bedankt voor lieve woorden en medeleven. Kan iemand mij bij het dagpact zetten. Ik heb besloten positief verder te gaan. Appeltje en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Geweldig Arja , bij deze: Dagpact: Agnieta MijnGerrit Blondie6173 Suikertje Ietjefietje Nadia Wimmelt Arja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ja Blondie, Altijd dat soort dromen na het stoppen, de zooi komt er meteen uit, is niet erg, maar ik schrik van m'n eigen agressie in mijn hoofd, maar goed, het zal wel opruiming zijn, ik ben helemaal niet agressief laat staan dat ik beschik over bakstenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Nou sta je er dubbel op Arja, dat moet goed komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Precies gelijk Agnieta, 8.53! Dat het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Mogge...ben alweer uitgewerkt. Tis droog en das mooi meegenomen Eerst een rustmoment met een bakkie. Sterkte,succes die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Alweer effe bezig op werk... Veel administratie en bijlezen... Niks voor mij dus! Gelukkig zo weer op fietsje door de wijk, meer mijn ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 2x op het dagpact en nog letterlijk droog hier! Wat wil een mens nog meer huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Nog langer droog wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Hoe gaat het met Suiker? Weet hij al meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemiddag, ben doodmoe nu. Krijg vanzelf wel eens bericht van vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Eindelijk kan ik de balkondeur weer eens open doen, ik ben zo blij dat de zon er weer is. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedemiddag allen, Net uit bed, na de nachtdienst, Ga vanavond om 18.30 nog wel een paar uurtjes pakken. En ja hoor..er was gebak, ter ere van de dag van de verpleging. Hadden ze ook nog wat voor de nachtdienst bewaard, Toch aardig. En een mooie scheurkalender, als aardigheidje. Kijk, dat is toch een leuk gebaar erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Was helemaal niet aanwezig vergeten af te melden....nu zo moe dat ik moet slapen als in geen keuze ik moet....moet toch eens nee leren zeggen als er teveel beroep op me wordt gedaan.....voelt niet goed, er is geen wederkerigheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Hier net thuis van werk en ook ik ben doodop... Kost me toch meer dan ik denk. Doe het toch echt rustig aan, maar vooral mentaal is het slopend. Ik ga effe omhoog met de beentjes voordat ik achter mn kookpotten plaatsneem om een gezonde maaltijd op tafel te toveren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Fiets ik net langs de gracht...een zwaan met 1 jong op de rug en 5 jongen erom heen Moederzwaan toch blazen naar haar spiegelbeeld in het water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dribbel is vast een klein feestje aan het vieren, want ze staat 2 weken droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden