Gast Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Zo na de koffie boodschappen, deel II Weer nat worden maar. Maar ja, goed voor de planten en dus voor onze grootgrondbezitters! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Heeeeeeeee, dank jullie wel!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Zo, boodschapjes ook binnen... Kids hebben mij verboden morgen voor 10 uur mijn bed uit te komen... Pfff, effe doorbijten dan maar en mijn laptoppie mee naar de slaapkamer. :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Nancy...gefeliciteerd....je doet het toch maar even.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Nancy...gefeliciteerd....je doet het toch maar even.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Das 2 keer..mobiel he...slecht weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Beetje later gaan slapen dan Blondie. Je kinderen willen zelf ook eerst uitslapen IK heb boodschapjes gelukkig binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 (bewerkt) Hier ook Suiker. Eten staat al op en is eigenlijk al klaar. Stilletjes hier verder. 10 mei 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Moest ook nog ff boodschappen doen Hamburgers bij de vleet....moor geen broodje meer te krijgen Waarschijnlijk hoeven de moeders morgen niet te koken...vandaar die hamburger invasie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Yes Nancy! Lekker hè. Je hebt het verdiend! Appeltje, ik moet om het beeld lachen. Als bejaarde beneveld achter de geraniums, nee das toch ook niks. Wimmelt, ik dacht juist altijd, als het me gelukt is om te stoppen met roken, dan kan dit ook lukken. Het heeft een tijd geduurd, maar uiteindelijk is het ook gelukt! Geniet van het heldere gevoel, richt je daar meer op. Waar je je aandacht op richt groeit. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Hartstikke goed Sugar, hoe meer je dat doet hoe makkelijker het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Ja dat zegt iedereen en staat ook overal in theorie geschreven, nu moet ik het zelf eens ervaren bolletje. Maar geef de moed nog maar niet op. Is je laminaat er al uit of moest het er juist in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Heb zelf geen moederdagverplichtingen morgen. Vroeger had ik een hekel aan zulke verplichtingen, nu ik deze niet meer heb, mis ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Ik heb er nog steeds niks mee Als klein kind is het spannend....alleen al een versje oplezen die je op school had gemaakt Zenuwachtig of moeder het wel mooi vond En dan die ogen op je gericht....kon daar echt niet tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Suikertje, ik geloof dat ik morgen ontbijt op bed ga krijgen van mijn kids... Ik haat kruimels in mijn bed! Maar ik zal superblij en verrast reageren. ;-) :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Even lakens buiten raam uitschudden en nee, je weet echt van niks. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 (bewerkt) Nou Sugar ik was bezig vanochtend om alles klaar te zetten, laminaat uitgepakt, zaag netjes klaar gelegd, wat vloertegels gekapt zodat het makkelijker leggen is, LOOPT M'N VLOER HARTSTIKKE SCHEEF. En dat is gedaan door iemand die zich timmerman noemt.Dus ben ik een hele tijd bezig geweest om het zaakje zo goed en kwaad als het kan wat rechter te krijgen. Balen, want ik kan niet zo maar in de auto stappen om naar een Gamma of zo te gaan, ik heb geen auto en we hebben ook geen Gamma. Nou ga ik morgen eens kijken of het een beetje redelijk te leggen is anders ga ik echt zitten balen. 10 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Balen bolletje, kan iemand jou niet even meehelpen. Hoop dat het toch lukt morgen. Ik ga mijn hondje uitlaten en dan ga ik straks in bed nog even wat tv kijken. Ben alweer doodmoe. Ik hoor morgen wel of Anouk songfestival heeft gewonnen. Fijne avond nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Dribbel alvast een goede nacht toegewenst. Goed gedaan weer vandaag. Wij gaan zo de deur uit naar een voorstelling van de plaatselijke blaaskapel of zoiets. Soms horen dat soort dingen er bij. Later! Be good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goedenavond, welkom terug Wimmelt, Suikertje zn boodschapjes binnen, de dames aan het klussen en opruimen, ik van alles een beetje gedaan vandaag, stond in de supermarkt en ging de wijnen bestuderen, alsof ik een bepaalde zocht of zo, zat gewoon de percentages alcohol te bekijken, daarna gewoon doorgelopen zonder wijn, leek wel of ik mezelf wilde testen? Volgens mij vanavond Songfestivalgedoe? Ik kijk niet.....Zal vast wel wat anders te zien zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Suikertje loopt een jaar achter ......Anouk was toch vorig jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Nou Suiker, ik kan nu alvast vertellen dat Anouk niet heeft gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Bollie heeft echt pech....... balen en hoop dat het goedkomt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Ik ga zo ook naar bed....wat zappen of zo, ook moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 (bewerkt) Komt goed hoor Eline, maar ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik mensen iets laat doen, daar voor betaal en dat ik het naderhand weer over moest doen. Dat is balen want je verwacht dat als iemand zich uitgeeft voor vakman, dat hij er dan ook iets van kan maken maar dat is in mijn geval vaak niet zo. Duik er dadelijk maar lekker in en rust maar eens goed uit. Welkom terug Wimmelt. Zo ik ga weer wat zitten breien en dadelijk genieten van het Songfestival. Wip straks nog ff binnen. 10 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden