Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen frummers. Snel maar weer even koffie en thee zetten voor de vroege volgels Tis al weer kwart over zes tenslotte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen Yvonne Fijne dag voor jou gewenst en ook voor de anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen Suiker. Hoe is het gisteren gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen, Fijne dag iedereen. Ik houd het weer droog ook al plenst het buiten van de regen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen Hanneke. Jij ook een fijne dag. Hier nog geen regen, zelfs een flauw zonnetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Ja hier nu ook een flauw zonnetje. Maar het heeft hard geregend. Weet niet of we het wat dat betreft droog houden. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 er schijnt aardig wat regen voorspeld te worden voor de komende dagen ... maar ja, eerst zien, dan geloven, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Zag dat Jen vandaag op vakantie gaat.... heeeeerlijk, lekker genieten hoor Jen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goede morgen Yvonne, Suiker en Janneke. En natuurlijk iedereen die nog komen gaat. Hier ook grijs en regenachtig. Ik heb de kachel maar een zwiepert gegeven. Ik denk dat ik ziekjes ben...Snotterig en hoofdpijn. Maar rustig aan doen dus. Wel fijn dat dat dan ook kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen allen. Jen, fijne vakantie! Kohtje, Ztiertje en Spud, van harte gefeliciteerd. Hier ook een zieke in huis, met mij weer ietsje beter. Het sputtert hier, maar zal toch naar mijn werk moeten. Lunch klaarmaken, fietsje klaarzetten en gaan met die banaan! Allen een fijne dag gewenst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Oeps, jarigen over het hoofd gezien... Snel slingers ophangen dus. En voor alledrie de beste wensen..... Nu rennen ... hup naar 't werk. Fijne dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen! Jen fijne vakantie! Jarigen gefeliciteerd! Snufferds en snotteraars beterschap, ook hier wat verschijnselen. DAGPACT: Agnieta MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Mogge allen die dit lezen. Blondie ...succes bij de bedrijfsarts Jen...fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Lang zal Kohtje leven, lang zal Spudtie en Ztiertje leven tralalalalalalalalalala :musicnote: Goeie morgen mensen. T'is hier somber weer maar wel lekker voor de planten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Goedemorgen allemaal, Was vreselijk vroeg wakker vanochtend, Jammer, dat ik niet eerder dan 9.00 terecht kan, bij mijn schoonmaakadresje, Was ik lekker ook eerder klaar geweest. Maar ja, is niet anders, Maar even frummen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Oh, Jarigen, Gefeliciteerd natuurlijk!! Hier nog redelijk weer, licht bewolkt, niet warm, Maar neem wel mijn regenbroek mee straks voor de zekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Geniet je nog een beetje van je nieuwe keuken Bollie? Heb je de kastjes al ingeruimd, Oh, Ha, precies 1 maand niet gedronken vandaag. Hmm, toch wel knap he Appeltje en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 (bewerkt) Joh een maand niet gedronken? Knap hoor want de eerste weken zijn toch het moeilijkst Ik ga vandaag verder met het inruimen van de keuken en troep opruimen. kan nog niet koken want de gasslang was niet goed. Ook kan ik de afvoer van de keuken nog niet gebruiken want die lekt dus moet ik nog ff wachten. Zou heel graag weer eens verse groenten willen eten maar goed het is niet anders. Al een beetje bekomen van die rare opmerking van die doedelzak? 7 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Oh jammer Bol, dat je je keuken eigenlijk nog niet echt kan gebruiken. Geduld, geduld he. Ja, ben alweer een beetje bekomen van die rare opmerkingen van gisteren hoor. Denk steeds; mijn tijd komt nog wel Zag net een vacature in de thuiszorg, bij een uitzendbureau, waarbij je het medicatiecertificaat, daar kon halen, als je je diploma helpende had. Want dat wordt bijna overal gevraagd; een extra certificaat medicatie. Mijn leidinggevende heeft bij voorbaat al gezegd, dat ik op mijn werk niet kon halen, en dat ik het ook niet in mijn hoofd hoefde te halen om een korte opleiding daarvoor te doen, wat ik zelf wilde betalen, omdat dat toch niet voldoende zou zijn. Bovendien, zei ze; Denk niet dat je ooit medicijnen mag verstrekken, met die ogen van jou Ik zag je pas in het dorp; Ik zwaaien, en je zag me niet eens! Nou ja, zoals ik al zei, mijn tijd komt nog wel. hoeft ze me niet eens voor te ontslaan, ben ik zelf al weg straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Hai Aakie, Ik dacht; Gefeliciteerd?? Waarmee dan? Oh ja, met mijn maand niet drinken. Was het bijna alweer vergeten , Maar dank je wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 (bewerkt) Ach je hebt mensen die veel weten, maar ook mensen die denken dat ze veel weten. Ik heb het gevoel dat jij een bedreiging bent voor haar. Ze kat jou af om zelf het gevoel te krijgen iets te zijn. Zielig hoor maar wat ik zelf zou doen is, gewoon bij zulk soort opmerkingen haar glimlachend aan te kijken en verder niet te reageren. Als ze geen reactie terug krijgt, raakt ze het niet kwijt en blijft er zelf mee zitten. Ze lokt jou iedere keer weer uit en als jij reageert heeft zij haar zin. Als jij een beetje glimlacht en haar het gevoel geeft dat ze jou niet kan raken wordt ze onzeker, en dat is nu juist het gevoel waar zij niet tegen kan, denk ik. 7 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Dank voor de tip Bol, Meestal zeg ik niets, na zulke opmerkingen, omdat ik dan gewoon met stomheid geslagen ben. Maar glimlachen kan nooit geen kwaad he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Rapi: Een maand droog! Geweldig goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 Rappi...best knappe ogen heb je...die vanzelf sluiten...als ze jou blik niet waardig zijn Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2014 rapilos, van harte met je 1 maand, klasse hoor! Ik wil Jen een hele fijne vakantie wensen, hoop dat je geniet van andere omgeving. Vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden