Gast Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Sterkte Suiker. Ik heb geen fb en verder ook niets van je. Zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dank je MG. Heb het niet goed geschreven, bedoel ermee dat op forum teveel wordt doorgegaan op onzin zaken, zet dat lekker op fb of whatever. heb indruk dat echte alcoholgerelateerde zaken ondersneeuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 houd je taai Suikertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Suikertje: ik begrijp je wat je bedoelt, ik merk bij mezelf een soort gelijke ergernis of hoe je het wil noemen. Jammer, dat je hier op dit forum niet vind waar je behoefte aan hebt. Ik hoop dat je wel een plek of iemand hebt waar je je wel bij thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dank je Kastanje, nee niemand anders, maar dat ligt volledig aan mezelf. Sluit me af van buitenwereld ondanks dat ik al tijd niet drink. Vandaag gemerkt dat dit niet wordt geaccepteerd of gerespecteerd. Pff, politie bij deur. Wil geen contact met mensen even. Alleen via mail of sociale media. Kennelijk wordt dat niet meer gerespecteerd helaas. Als je telefoon niet opneemt is dat raar tegenwoordig. jammer dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dank je smurf, sorry Kaboutertje, misschien pb ik je nog weleens, beloof niks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Suikertje ❤️ Ik weet even niet wat te zeggen, voel me geraakt. Ook omdat het herkenbaar is voor mij. Mail is voor mij ook heel lang mijn enige veilige manier van communiceren geweest en eigenlijk nu nog de meest veilige. En nog zijn de telefoon en ik geen vriendjes. Vanmiddag nog een telefoontje van iemand genegeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Baal eigenlijk dat ik op eigen draadje zit, maar goed. Kastanje, jijj komt op mij zelfverzekerd over. Ik heb geen moed op dit moment aan contact ook al wil ik het eigenlijk wel graag. Politie voor deur en ze wilden deur forceren, maar gelukkig belden ze per foon toen. Gezegd dat ik deur niet open deed, telefonisch gezegd dat alles goed is. Geen idee ook waar melding vandaan komt. maar zovaak verteld dat ik mezelf niks durf aan te doen en brievenbus is leeg, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Tja, wist ik het maar. Kan anderen prima helpen, maar mezelf niet. Moet ergens/ooit stap zetten om deur open te doen. Durf gewoon niet. Ik ga nu teveel over mezelf zeggen, maar ja. Ik kom al jaren afspraken niet na. Weet alleen niet waar ik terecht kan. Is kip en ei he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Toen ik dronk, was het ook bijna alleen maar overdag. s'ochtends tegen dag op zien, sávonds blij dat dag bijna om is. Drank was medicijn voor me, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik vind het rot voor je Suiker. Ik heb je berichten gelezen, wist niet wat te zeggen. Soms laat ik het even en dan komt er wel iets. Dit keer niet. Ik hoop voor jou dat morgen er iets beter uitziet; meer kan ik niet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dank je MG, voel je niet rot hoor, doe ik ook niet. Denk dat anderen dat wel doen en dat voelt soms wel rot, maar sorry. Ik ga straks lekker slapen hoor, morgen nieuwe dag. Wat ik graag wil is maatje op internet en geen persoonlijk contact. aanmeldingen blijven welkom. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Heb geen idee of ik pb heb ingesteld, meldt het hier ook maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik stuur je een test-pb, dan weet je dat meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Hé Suiker, Succes met alles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Lang geleden. moet hulp maar weet niet hoe. gaat niet om alcohol, maar om angsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Is je huisarts een idee, Suikertje? Trouwens fijn om je weer even te lezen. Hoe gaat Odie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Hoi Suiker...huisarts de aangewezen persoon. Goed dat je hier weer komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Durf deur amper uit. Odie gaat wel. Probeer sensoor via chat te bereiken. lukt niet. durf niks. Dat ik hier typ s veel stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Lukt het je wel om je huisarts te bellen nu? Klinkt namelijk niet fijn zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Ha ziet me aankomen, te vaak teleurgesteld Leef al tijden in klein kamer hier. Jullie bezoek maakte me ook angstig, doe deur niet open. Odie gaat alleen uit als ik geen mensen zie. Tot zover mijn beklag. Ligt aan mezelf. maar lukt niet om te me vermannen. Helaas heeft alcoholvrije periode angsten niet verminderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goh Suiker, wat erg dus geen bericht is niet zo maar goed bericht hier. Kwam er ook niet begeleiding aan huis of heb ik dat verkeerd onthouden/begrepen? De dag van odie heb ikzelf als best ontspannen ervaren, en de wandeling ook. Dus ook toen had je angsten? Sensoor bellen gaat ook niet? Of is dat meer om de kosten? Kunnen we hier iets voor je betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Ja mijn angsten waren er toen ook heel erg. Durf niet te bellen, alleen mailen, angstig voor mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Over wat betreft jou huisarts.. Denk jij dat of is het zo? Zo dacht ik ook altijd over mijn huisarts. Heb je dat zeurwijf weer..ziet me al aankomen.. Hebben we haar weer Ik weet nu wel beter...het waren mijn gedachten. geloof niet alles wat je denkt,suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Dank voor steun. Kost me veel moeite. Ik hoop tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden