Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2015 Toen ik dronk, was het ook bijna alleen maar overdag. s'ochtends tegen dag op zien, sávonds blij dat dag bijna om is. Drank was medicijn voor me,
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2015 Dank je MG, voel je niet rot hoor, doe ik ook niet. Denk dat anderen dat wel doen en dat voelt soms wel rot, maar sorry. Ik ga straks lekker slapen hoor, morgen nieuwe dag. Wat ik graag wil is maatje op internet en geen persoonlijk contact. aanmeldingen blijven welkom. haha
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst 19 januari 2015 Heb geen idee of ik pb heb ingesteld, meldt het hier ook maar even.
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Geplaatst 19 januari 2015 Hé Suiker, Succes met alles....
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 september 2015 Lang geleden. moet hulp maar weet niet hoe. gaat niet om alcohol, maar om angsten.
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Is je huisarts een idee, Suikertje? Trouwens fijn om je weer even te lezen. Hoe gaat Odie?
huttula Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Hoi Suiker...huisarts de aangewezen persoon. Goed dat je hier weer komt
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 september 2015 Durf deur amper uit. Odie gaat wel. Probeer sensoor via chat te bereiken. lukt niet. durf niks. Dat ik hier typ s veel stress
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Lukt het je wel om je huisarts te bellen nu? Klinkt namelijk niet fijn zo.
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 september 2015 Ha ziet me aankomen, te vaak teleurgesteld Leef al tijden in klein kamer hier. Jullie bezoek maakte me ook angstig, doe deur niet open. Odie gaat alleen uit als ik geen mensen zie. Tot zover mijn beklag. Ligt aan mezelf. maar lukt niet om te me vermannen. Helaas heeft alcoholvrije periode angsten niet verminderd.
lady jane Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Goh Suiker, wat erg dus geen bericht is niet zo maar goed bericht hier. Kwam er ook niet begeleiding aan huis of heb ik dat verkeerd onthouden/begrepen? De dag van odie heb ikzelf als best ontspannen ervaren, en de wandeling ook. Dus ook toen had je angsten? Sensoor bellen gaat ook niet? Of is dat meer om de kosten? Kunnen we hier iets voor je betekenen?
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 september 2015 Ja mijn angsten waren er toen ook heel erg. Durf niet te bellen, alleen mailen, angstig voor mensen.
huttula Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Over wat betreft jou huisarts.. Denk jij dat of is het zo? Zo dacht ik ook altijd over mijn huisarts. Heb je dat zeurwijf weer..ziet me al aankomen.. Hebben we haar weer Ik weet nu wel beter...het waren mijn gedachten. geloof niet alles wat je denkt,suiker
Antoinnette Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 september 2015 Dank voor steun. Kost me veel moeite. Ik hoop tot morgen
ronja Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Heel veel sterkte suikertje .Ik begrijp dat je heel veel angsten en meer problemen hebt .Maar weet als je je angsten als een stoel voor je her schuift is het moeilijk hulp te zoeken .Zet je angsten dus de stoel even aan de kant en zoek je hulp .Dit heb je natuurlijk al een beetje gedaan dat je nu hier schrijft en dat is knap maar ik hoop dat je je meer Hulp zoekt .Ken je niet en is ook allemaal goed bedoeld .Heel veel sterkte
erik Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Wij zijn ook mensen en je communiceert nu wel met ons. Je hebt stap 1 zelf gezet. Het begin is er....trek ergens aan de bel...sterkte
Monster Geplaatst 3 september 2015 Rapport Geplaatst 3 september 2015 Suikertje, heel veel sterkte in je eenzame strijd.
erik Geplaatst 4 september 2015 Rapport Geplaatst 4 september 2015 Probeer anders af en toe hier te schrijven......niet helemaal eenzaam worden. Mensen zijn sociale wezens/groepsdieren. We kunnen volgens mij niet helemaal zonder. Wij bijten niet, je draad is veilig om contact te hebben.....trek je niet nog verder terug in je schulp, hoop je te lezen....
huttula Geplaatst 5 september 2015 Rapport Geplaatst 5 september 2015 Suiker ,.je bent hier altijd welkom en ik lees je graag..
hummer Geplaatst 5 september 2015 Rapport Geplaatst 5 september 2015 Hoi Suikertje, Ik ken je nog niet, maar heb een groot deel van je gelezen. Jou eenzame angst raakt me. Je hebt echt hulp nodig, als jij geen contact op kan nemen met je huisarts, misschien kan een ander dat dan voor je doen? Misschien iemand die je vertrouwd van het forum? Ik zeg maar wat.....Sterkte hoor!
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst 8 oktober 2015 Hoi, Lees nog veel mee en leef met een ieder hier mee. Nog weinig vooruitgang geboekt helaas. Moeilijk hulp zoeken als je deur niet uit durft. Kip en ei verhaal Odie ging ook slecht. maar ze leeft nog. Eigenlijk veel belangrijker. 4 mijl gelopen on 36 minuten als 30er, ga er voor. Ik doe mijn best met de rest, moete zat.
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst 8 oktober 2015 wow Suiker dat lopen vind ik een prachtige prestatie. Ik heb nog een startbewijs voor de 4 mijlsloop zondag, want ik redde het voor geen meter dat joggen. Als ze geen ID vragen kun je misschien voor een 60-plusser doorgaan. Odie en jij, en mooi stel. Jullie zijn beiden survivors
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst 8 oktober 2015 Ik kom wel toejuichen als je meedoet met de 4 mijl incognito als LadyJane... Wil zelfs mezelf wel opofferen om Odie gezelschap te houden
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst 8 oktober 2015 Voel me zwaar beledigd LJ, volgende maan 50, maar zie er uit als begin 20 Monster reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst 8 oktober 2015 ik bedoelde dat de kaart/aanmelding op mijn naam staan oelewapper, en als ze niks vragen je hem misschien kunt gebruiken. maarre graag of heel niet he
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden