Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi, gaat wel goed met me. Meer wil ik hier nu niet kwijt over mijn prive leven. Geeft me slecht gevoel en is niet anoniem en dat heeft voor mij soms vervelende gevolgen.

Misschien paranoïde van me, maar neem zekere voor onzekere.

Geplaatst

Doe het even via dit draadje. Voel me dus erg ongemakkelijk over discussie vanmiddag op dagdraad. Bied daarvoor mijn excuses aan. Is iets tussen haar en mij en ik had niet moeten reageren op haar.

Geplaatst

Suikertje, ik zal geen mening geven, want jij vindt dat het iets tussen haar en jou is.

Gewoon blijven schrijven hoor.

Ik vond het net zo leuk je weer op de dagdraad te lezen.

• 1 month later...
Geplaatst

Hoi, leef nog, maar moeilijk hier. Reageer niet omdat ik dat wegens omstandigheden niet wil/kan.

Sommigen hier op forum mogen van mij op fb of iets dergelijks postings plaatsen.

Later wel meer van mij.

Ga goed.

Geplaatst

Dank je MG.

Heb het niet goed geschreven, bedoel ermee dat op forum teveel wordt doorgegaan op onzin zaken, zet dat lekker op fb of whatever. heb indruk dat echte alcoholgerelateerde zaken ondersneeuwen.

Geplaatst

Suikertje: ik begrijp je wat je bedoelt, ik merk bij mezelf een soort gelijke ergernis of hoe je het wil noemen.

Jammer, dat je hier op dit forum niet vind waar je behoefte aan hebt.

Ik hoop dat je wel een plek of iemand hebt waar je je wel bij thuis voelt.

Geplaatst

Dank je Kastanje, nee niemand anders, maar dat ligt volledig aan mezelf. Sluit me af van buitenwereld ondanks dat ik al tijd niet drink. Vandaag gemerkt dat dit niet wordt geaccepteerd of gerespecteerd. Pff, politie bij deur. Wil geen contact met mensen even. Alleen via mail of sociale media. Kennelijk wordt dat niet meer gerespecteerd helaas. Als je telefoon niet opneemt is dat raar tegenwoordig. jammer dan

Geplaatst

Suikertje ❤️

Ik weet even niet wat te zeggen, voel me geraakt. Ook omdat het herkenbaar is voor mij.

Mail is voor mij ook heel lang mijn enige veilige manier van communiceren geweest en eigenlijk nu nog de meest veilige.

En nog zijn de telefoon en ik geen vriendjes. Vanmiddag nog een telefoontje van iemand genegeerd.

Geplaatst

Baal eigenlijk dat ik op eigen draadje zit, maar goed.

Kastanje, jijj komt op mij zelfverzekerd over. Ik heb geen moed op dit moment aan contact ook al wil ik het eigenlijk wel graag. Politie voor deur en ze wilden deur forceren, maar gelukkig belden ze per foon toen. Gezegd dat ik deur niet open deed, telefonisch gezegd dat alles goed is. Geen idee ook waar melding vandaan komt. maar zovaak verteld dat ik mezelf niks durf aan te doen en brievenbus is leeg, dus...

Geplaatst

Tja, wist ik het maar.  Kan anderen prima helpen, maar mezelf niet. Moet ergens/ooit stap zetten om deur open te doen. Durf gewoon niet. Ik ga nu teveel over mezelf zeggen, maar ja. Ik kom al jaren afspraken niet na. Weet alleen niet waar ik terecht kan. Is kip en ei he.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...