Dutch Vinnie Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Hoi Suikertje, Mijn ervaring met opname is ook niet zo positief. Jammer dat het voor jou ook geen baad geeft gehad. Ik herken mijzelf in jou psychische problemen. Heb er ook mee te kampen gehad, zo'n sociale fobie. Ik ben erdoor in de WAO gekomen, had er op den duur ook psychoses bij. Ik zit nu 13 jaar in de WAO en ben nu eindelijk zover dat die klachten over zijn.Nu de alcohol nog. Ook ik drink nog steeds, al is het minder dan in het verleden. Ik ben begonnen met cognitieve therapie. Dit leert je anders naar jezelf te kijken, de valkuilen ontdekken. Vaak ken je ze al maar in je onderbewuste. Goed te zien dat je weer terug bent op het forum. Al ben ik er ook niet zo vaak. Laat maar weten hoe het verder met je gaat. Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe. Houd je haaks, D.V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Bedankt voor jullie reacties. Misschien reageer ik morgen of niet, geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hoi, Morgenochtend ziekenhuis, gezwel in lies en ben doodnerveus. Ben ook beetje hypochonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 duimen maar dan Suiker het kan ook meevallen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Was ook mijn eerste gedachte liesbreuk...suiker. Kalm an he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Is zeker geen liesbreuk. Jullie horen er nog wel van hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Dank je letje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Dank je Kaboutertje, ben op dit moment man met weinig woorden, niet altijd hoor. Ik lees je soms en heb indruk dat je goed bezig bent, ook al is deze maand moeilijk voor je. Gun je alle goeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Dank je MG, wel blijven werken he, niet alleen maar duimen. Binnenkort wel weer op dagdraad, nu nog even veilig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Suiker zet hem op maar vooral wees eerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Heb je pb gestuurd, maar lukt niet, ga niet openbaar in discussie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 toitoitoi morgen Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Spannende dag...sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Sterkte Suiker. Ook met deze spannende / onzekere dag. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Ik duim voor je tot ze blauw zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Hoi, gaat wel goed met me. Meer wil ik hier nu niet kwijt over mijn prive leven. Geeft me slecht gevoel en is niet anoniem en dat heeft voor mij soms vervelende gevolgen. Misschien paranoïde van me, maar neem zekere voor onzekere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 niet tè enthousiast hoor Suiker (gaat wel goed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Voel me een paria hier op forum, even niet gewenst dus. Weet dat ik mensen teleurgesteld heb. Wens iedereen goede feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Da's jouw gevoel Suiker...ik voel dat helemaal niet zo. Dus..welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Suiker, hoezo paria? je werd gemist en ik hoop dat je blijft schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Doe het even via dit draadje. Voel me dus erg ongemakkelijk over discussie vanmiddag op dagdraad. Bied daarvoor mijn excuses aan. Is iets tussen haar en mij en ik had niet moeten reageren op haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Suikertje, ik zal geen mening geven, want jij vindt dat het iets tussen haar en jou is. Gewoon blijven schrijven hoor. Ik vond het net zo leuk je weer op de dagdraad te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Dank jullie wel, kom wel weer hoor. Nu slapen, want 2 slechte nachten achter rug vanwege familie aangelegenheden, maar komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Truste Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Hoi suiker! Wat goed dat je er weer bent. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Hoi, leef nog, maar moeilijk hier. Reageer niet omdat ik dat wegens omstandigheden niet wil/kan. Sommigen hier op forum mogen van mij op fb of iets dergelijks postings plaatsen. Later wel meer van mij. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden